Posts by RiiCk

Db-maffia,

Niet per script 30 euro. Maar voor de complete source. Dit is volgens velen een koopje, aangezien we de meeste bugs er uit hebben sowieso mocht er wel een bug zijn lossen we die gratis nog is op. Daarnaast kost de layout ook 10 euro ongeveer. Ook kan ik uw vertellen dat er een aantal unieke opties zijn en zwaar omgebouwde opties. De prijs is zo vastgesteld door het kijken na de layout + opties + Mijn werk tijd + Dat we ook nog helpen met bugs maken gratis achteraf!

30 euro krijgt uw dus de complete source excl. domein! zonder door verkoop rechten! Wilt uw wel doorverkoop recht kunt uw contact met ons opnemen! hierover is vast wel een bedragje af te spreken. Heb momenteel de source nog maar 1x verkocht! Dus hij is nog redelijk uniek. Als de verkoop is afgelopen gaat die van major-crime.eu af!

Dus, alleen eventueele kopers reageren graag:)

Beste leden,

Bij deze wil ik graag mijn source van major-crime verkopen. Aangezien wij willen werken aan een compleet nieuwe game en besloten vanaf 0% weet te beginnen. Als u binnen 1 maand nog een bug vind het na het kopen kunt u dit melden dan zullen wij dat direct gratis voor u maken!De prijs van de source zal 30 euro bedragen.dit is te betalen via overschrijving.Voor de gene met teveel btg. kunnen met eurobellen betalen. (geen aanrader!)

Kort beschreven:
    prijs: nu 35 euro. (waarom iemand betaalde 100 euro en vroeg prijs verhoging aan om het zo uniek te houden)
    Voorbeeld: http://www.major-crime.eu
    Gebr: criminalspoint of test
    Ww: criminalspoint of testtest

Voor eventuele boden voor complete rechten kunt uw een prive bericht sturen. Voor klachten over de prijs ook een prive bericht. Daarnaast kunt uw hier gewoon aangeven indien intresse dan nemen wij direct contact met u op.

Met vriendelijke groet,
    Rick Jipping

[offtopic]Niet gaan klagen over de site dat kan prive!
    Niet gaan zeggen dat de prijs hoog is? Heb er veel werk aan gedaan!
    Gewoon ontopic!
    Wij hebben het recht de layout door te verkopen![/offtopic]

Hallo,

Dat klopt ik ben momenteel bezig met het maken van een klantensysteem en admin systeem voor een host. Helaas heb ik op dit moment nog niks online. Het voldoet wel compleet aan u wensen kan ik uw vertellen.

Graag laten weten bij intresse dan kan ik er rekening mee houden qua copyright er op.

Groetjes

Rating: 8/10

Pluspunten: De vorm van de layout en de kleuren. Komt zeer goed over.

Minpunten: Misschien iets beter laten zien dat je crime layout bij je portfolio hoor. Toen ik keek dacht ik dat, dat je 2e header was.

Tips: Zie hierboven

Komt de layout je vertrouwd over?: Het komt zeer pro over.

Eventuele waarde: 30/50 ??

Poltie bagger.

Zoals jullie misschien wel eerder hebben gelezen heb ik een tijd geleden ernstige ruzie gehad omdat een groep jongens me vriendin zatten te versieren. Mijn vriendin die daar totaal geen intresse in had wees ze af. De jongens beviel het niet en begonnen haar aan te raken. Toen ik dat zag ben ik er direct heen gerend en heb een jongen een klap gegeven. De jongen die ik een klap gaf belde direct zijn broer om hulp. 5 minuten later stond ik dus in me 1tje tegen 5 jongens waarvan 1 een grote moker hamer vast had met een steel van minstens 1 meter. De zogenaamde stoere jongens gingen met zijn 5e op me af dus ik besloot karate te gebruiken ter zelf verdediging. Na zoon tijd voelde ik een hevige klap op me borst van die moker. Waar ik nu na een aantal weken nog steeds last van heb. Ik lag op de grond in tussen tijd heeft mijn vriendin haar vader gebeld die ietst later aan kwam. Hij werkte de 5 jongens van me af en is direct met mij na het ziekenhuis gaan. Het bleek dat ik een flinke scheur en en deuk in me borstkas heb opgelopen. 3 dagen later hebben ik en me vriendin aangifte gedaan. De politie vond het een sterk verhaal tot ik de naam van de jongens opnoemde. De jongens bleken wel vaker tramelant te schoppen en ik was niet te de eerste die een klap van de moker kreeg. Dagen en dagen later kreeg ik bericht van de politie ze belde op dat ze hun overhoord hadden en dat hun zeiden dat ik Karate heb gebruikt. Ik zei dat ik dat als zelf verdediging inderdaad heb gedaan. Daagjes later kreeg ik dus een boete voor een vecht sport gebruiken op straat en de jongens kregen een waarschuwing.

Conclusie:
    Niet op karate, judo of wat dan ook gaan dat is strafbaar! Ga gewooon even langs de dicht bij zeinde bouw winkel en koop een moker hamer!!

Politie:
    Fuck POLITIE!

Groetjes
    Rick

Hij heeft het al op zijn site geprobeerd dacht ik te lezen. Was de afbeelding niet toevallig zoon kruisje:p haha.

Maar goed,
    we zijn er met zijn allen nu wel over eens dat dit probleem dus niet opvalt te lossen.

Nouja, je ziet op cp wel dat zelfs beroemde sites van eerder er domme dingen in hebben. Ik denk dat je bij de oplossing van Killingdevil het beste in je ingame kunt kijken. Of heel misschien in de hq (of welke optie je als eerst ziet op je site)

Gangstawar,

SLIJMBAL! Nee Gekheid:)

Ik vind helemaal niet dat je slijmt. Ik denk dat je hier een goeie zet mee doet. Wij zouden het allen tog waarscheinlijk aan iets investeren waar we niet veel aan zouden hebben. Misschien dat pim als project begeleider er iets nuttigs mee kan doen voor de leden van CP.:)

Groetjess

Ook niet de mijne meer, aangezien ik aangifte had gedaan maar ik krijg een boete wegens karate op straat. Njaah leuk. Zit je op een vechtsport om je zelf te verdedigen. Hoor je dat je beter een moker mee kunt nemen als je gaat stappen.

[offtopic]Tjaah Kyle,
    het is niet zoon pretje hoe het tegenwoordig gaat. Voor een sigaret pakje stelen krijg een dikke boete. Voor een poging tot doodslag een waarschuwing.[/offtopic]

Zo kun je het wel noemen ja. Ik zal even dat stuk opzoeken in het krant.

Momentje.

Edit:
    niet gevonden meer. Als ik behoor tot de prijzen dan maak ik even een kopietje van de aangifte die de topic starter mag zien

Groetjes

Als je het niet snapt raad ik je aan gewoon contact op te nemen met transIP. hun kunnen je waarschijnlijk uw het beste uitleggen. Als je het dan nog niet snapt moet je maar even contact opnemen.

Groetjes

Ik wil het wel doen, maar ik heb liever dat ze het geld direct over storten naar mijn rekening. + dat ik een vast bedrag wil afspreken niet dat ik maar 10 euro per layout ga vangen.

Voor voorbeelden zie mijn signature link voor meer pb.

Groetjes

er staat een complete uitleg onder hoe het werkt bij de link die ik je stuurde. Toen ik nog geen flauw benul had van wat het is kon ik het nog installeren. Gewoon even alles goed doorlezen.

Veel suc6 met je site:)

Groetjes