Posts by RiiCk
-
-
Sluit topic maar. Komen tog geen kopers neem ik aan.
Groetjes
-
Wat bedoel je met een standaard template pim? Miss slim om een optie te maken dat topic starters berichten kunnen verwijderen?
Groetjes
-
Ik verkoop nog 8 licenties!
-
Voor de duidelijkheid:
Ik heb dus de rechten van Kyle ontvangen voor het doorverkopen van de layout. Daarnaast heb ik de licenties van scripts dat je ze mag doorverkopen. Daarnaast zitten er unieke scripts van mij in wat ik dus zelf beslis.
Nu weet ontopic.
-
LEZEN! ik geef net al aan dat ik van Kyle het recht heb de layout door te verkopen! Aangezien ik hem help.
-
Ga verder prive praten jullie!!!
-
Van kylem heb ik het recht de layout door te verkopen. Daarnaast zitten er vele unieke scripts in of ik heb de rechten van de scripts overgekocht. Daarnaast is die bugloos gemaakt en zwaar aangepast na een andere style of helemaal herscripts. Ik vraag om bieders Dein. Niet om gezeur over de scripts.
Gelieve alleen eventueele koper reageren. Klachten kun je doen via pb.
-
Betalen via overstorting tenzij u te veel btg heeft mag u vaak naar euro bellen, bellen maar dat is geen aanrader.
-
ik heb er geen layout en style bij nog dat zal ik eerst moeten maken. de prijs zal 50 euro bedragen exclusief layout. Inclusief layout praten we over ongeveer 70/80 euro
-
Pekelterror, alle opties werken op dit moment nu. er was wat fout gegaan. Kop of Munt werkt weer. Bugs doorgeven via pb.
DIT IS EEN KOOP TOPIC MENSEN!
-
Vind het nog niet super zal sowieso die bloedvlekken er uit halen. als je er een tekst in hebt staan is het veelste druk een outgame hoort pakkend en rustig over tekomen. Daarnaast zal ik de menu balken en subtitle veranderen in donker bruin of donker rood..
cijfer: 3,5
-
haha, Probeer het is met donker bruin die balkjes en bloed is rood(A).
Suc6 verder:)
-
Als ik je een cijfer moest geven kreeg je een 3:).
Waarom? Wat word het een meisjes crime met al dat rose?
Owja en sinds waarneer is bloed rose?? Daarnaast vind ik de form helemaal niet mooi + maak eerst je login er bij en zet hem er dan pas op.Maar goed dat is mijn menings
-
Als we hem kopen hebben we het compete recht dus we mogen hem ook direct weer doorverkopen?
-
hoeveel moet je per jaar betalen?
-
-
Hallo Jannick,
Na mijn weten is die wel beveiligd genoeg. Ik neem aan dat je er boven over er onder nog wel hebt staan dat ze niet meer van de bank kunnen halen dan dat ze hebben?
Groetjes
EDIT:
Ik zie dat dit er al in staat sorry, Dan lijkt die mij veilig genoeg. -
Beste leden,
Zoals R-Mijnten aangeeft blijf ontopic als u bugs vind graag via pb sturen waar de bugs zitten dit lossen wij dan direct op! Ook heeft u een garantie van een maand hiermee bedoel ik vind u binnen een maand meer bugs lossen wij dit ook gratis voor u op! Daarnaast ben ik ook nog is bereid uw te helpen met het installeren van de source als er problemen zijn! Ik neem aan dat ik hier dus een goeie deal probeer te sluiten met eventueele kopers en ook goeie prioriteiten heb vastgesteld!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.11.09 14:22:32:
voor leden van CP gaat die voor 25 euro weg!! -
ontheweb.nl
websociety.nl
gw-projects.nl
web-projects.nlGa zo maar door