Posts by RiiCk

Elk contract word natuurlijk anders gemaakt. Je moet gewoon de belangrijkste punten die voor jou positief uitpakken in een contract schrijven. Zoals geld terug bij slecht spul/Geen geld terug. Datum dat het af moet? ga zo maar door. eigenlijk is het niet zo moeilijk. Gewoon een proffisionele soort van brief.

Tenmensten dat is mijn mening. Veel kunnen er anders over denken.

Ja mark,

Maar als die niet bij kvk zit is de kans er dat die plotseling stopt en wij kunnen hem dan niks doen. Geen geld terug krijgen etc. Dus daarom vraag ik dat. Zoja, dan heb ik intresse zo nee. dan heb ik het niet

Jogens, aan sommige reacties van jullie heb je dus weer geen flikker. Diestro waarom zal hij een betaald domein kopen als hij er nog aan het bouwen is? stel je voor dat het bouwen nog een maand duurt? Beetje zonde van je geld hé? Frenzo, ik wil niet echt in je crew maar als je eventueel script problemen heb weet je me

Groetjes

Niels, ik heb al genoeg php boeken gelezen. maar, door tijd tekort kan ik niet meer ff gaan opzoeken waar wat staat. Deze error had ik nog niet vaker gehad dus wist ik niet wat het inhoude.

Topic close pleas:slotje:

Heel erg bedankt voor je reactie Niels.
    NIET! Waar slaat het op om de rest belachelijk te maken?
    Dacht dat CP een mooie cominicattie zal moeten vormen? Waar je gewoon netjes met je medeleden kunt omgaan. Blijkbaar ben jij een van de mensen die dat een beetje verpest? Jammer dat echt goeie mensen zoals Fold en Superior niet meer te vinden zijn op cp. Hun konden tenmenste gewoon helpen. Niels daarin tegen kan dat helaas niet.

Voordat je mensen gaat uit maken dat ze belachelijk zijn kijk dan eerst even na je zelf? Meer dan de helft van CP zal het eens zijn dat jij belachelijk bezig bent door mensen zo af te katten en geen flikker voor uit te helpen? Waarom doe je dit? om je posts een beetje hoog te hebben? Of omdat je, je zo groot man voelt? Als het de 2e optie is kan ik je bij deze zeggen dat daar niks van waar is dus vergeet dat. Elk mens is uniek de ene kan wat meer dan de ander. Maar, elk mens kan wel netjes elkaar helpen jij daar in tegen snapt daar geen hol van!

Mensen die wel serieus kunnen helpen pleas laat even zien hoe ik dit oplos. Als er nog meer mensen komen met zoon reactie als Niels kan je direct ook dit bericht lezen weet je ook direct wat ik over jou zal denken.

Niels! PROPS VOOR JE HULP MAN! NIET DUS! (ACHTERLIJK) persoon:)

Groetjes

Niels, ik vraag dit niet zonder al gezocht te hebben. Ik heb al op google gezocht wat de error is en zo. Maar, ik kan helaas niets vinden. Het zal leuk zijn als je de oplossing hier kunt posten.

Groetjes

Njaah ik vind het een beetje vaag. Ik zat het script te maken en na mijn weten zit er geen enkele fout in.

Dus na 10 min denken besloot ik tog maar hulp te vragen:P

Helaas blijf ik de zelfde fout houden.

Warning: mysql_real_escape_string() expects parameter 1 to be string, object given in /home/jipping/domains/major-crime.eu/public_html/mc/klantenpaneel/include/defines.php on line 10

Ik krijg de volgende error:

PHP
    Warning: mysql_real_escape_string() expects parameter 1 to be string, object given in /home/jipping/domains/major-crime.eu/public_html/mc/klantenpaneel/include/defines.php on line 10

Bij dit script.

Ik bied 1 euro:) deze kun je via een tutorial op internet maken als het goed is. Alleen in andere kleur. Zelfs een noob flikt dit? (als je dat teminste niet bent)

Groetjes

Demo account is makkelijk.
    Wat voor vergoeding staat er tegenover?
    Wat zijn onze taken?

Beetje duidelijker zijn.

Groetjes

Hej Kabling,

Wel een goed idee van jou ja, maar de downloaden kan zelf de lettertype en grootte ook veranderden;)

Groetjes