Prive bericht is beantwoord.
De source is tot nu toe nog maar 0x gedownload.
Groetjes
Prive bericht is beantwoord.
De source is tot nu toe nog maar 0x gedownload.
Groetjes
De scripts zijn hier en daar zeker gebaseerd op andere sites omdat mijn ideeën vaak wat te min liggen. Daarnaast zie je af en toe ook wel wat unieke opties. Deze crime was ik puur begonnen om mijn ervaring wat omhoog te maken. Nu wil ik hiermee mensen blij maken:)
Groetjes
Hallo,
Dat hij op Cammorra world lijkt heb ik nog nooit gehoord. Haha dat is een nieuwe. maar goed, de scripts zijn deels opgesteld door mij zelf en de layout door kyle. Sommigge scripts zijn opgesteld uit basis scripts van andere sites.
Groetjes
Daarnaast snap ik je niet echt? Is dit gewoon een site aangemaakt bij mijnmaffia.nl ?
Excuses voor het ongemak. De server waar ik host word overgezet naar een ander helaas zijn daar enkele problemen ontstaan.
Hij moet in de v3 map blijven staan
BUMPJE voor mark
Excuses ik zal even de server opnieuw starten hij zal het met aantal minuutjes weer gewoon doen.
Groetjes
Veel plezier verder met zeuren.
Ik gooi me ftp programma's weg
Doei alle cp leden en bedankt voor jullie hulp.
Lekker ben je, je hebt geen kvk. je mag niet eens btw vragen.
Staat dit ook nog onder je site
Alle prijzen zijn Incl. alles.
[b]MBDservers.info is niet aansprakelijk voor welke schade dan ook.[/b] Hierdoor kunnen wij bij welke schade dan ook [b]niks vergoeden.[/b]
Dus met andere woorden jij stopt met je hosting of je hele hosting bedrijf ligt plat door hackers en wij hebben mooi betaald?
Daarnaast kom je met aanbiedingen die DUURDER zijn dan gewone prijzen bij andere hosting.
??????
Groetjes
In internet explorer ook bij mij.
Groetjes
Nou, ik zit al een tijd te wachten op de reactie van Selim. Heb inderdaad al me bood uitgebracht en dingen geregeld met hem.
Groetjes
Beste leden,
Tijdelijk was ik er mee gestopt maar heb nu toch de layout van major-crime afgerond. Graag ben ik benieuwd wat jullie mening is over de nieuwe layout. Of als je nog tips hebt om hem in andere kleuren te maken.
Te raten layouts:
ingame = http://www.major-crime.eu/ingame.png
Outgame = http://www.major-crime.eu/outgame.png
Alsvolgt Ratén!!:
Cijfer: (1/10)
Goeie punten: (Meld duidelijk wat er goed is)
Zwakke punten: (doe opbouwende kritiek!)
Ideeën layout: (Heb je nog ideetjes voor de lay?)
Waarde layout: (Hoe veel zal jij er voor geven)
Overige: (Nog andere opmerkingen?)
Slotzin: (Nog wat te zeggen?)
Iedereen alvast heel erg bedankt voor uw rating:)
Binnenkort zal ik als het gesliced is het eind resultaat ook even laten zien
Groetjes,
Rick Jipping
Even serieus?
Waar neer zet je de zeer mooie lay-outs er op?
zwak hoor mensen. Allemaal al slapen. kom nu net terug van een zeer geslaagd feestje en wou nou nog gaan scripten maar me fantasie is beter dat de controlere over me lichaam. haha.
maar dat ik eigenaar blijf. toen we een betaalde host gingen kopen, werd het op zijn naam gezet. Lezen mensen.
Het staat op die kameraad zijn naam.
Lijkt me sterk? linkt alles wel na connection.php? (of wat dan ook) Of je hebt tog echt een fout er in zitten.