Posts by RiiCk

Ik heb de goeie versie hier al neer vermeld. Lees het topic goed door. Werkt dit niet wees duidelijk wat de fout is en wat er staat. Jullie kunnen natuurlijk ook elkaar helpen! Suc6 iedereen. vanavond om 10 uur zal ik weer wat vragen beantwoorden:)

PHP
    $tijdverschil1        = $data1->steel1-3600+$datijd-time();

Hij zet hem wel gewoon 3600 seconden na boven. Dit is bij anderen als het goed is ook gewoon goed? Heb je wel de database er helemaal goed in? Niks verkeerds verwijderd? Maakt die wel verbinding met secondes of met minuten? Kijk dat allemaal even na mocht het dan nog niet goed zijn kom ik met andere oplossingen.

Groetjes

Ik zie geen error in je menu balk? maar goed waar krijg je dat? bij clan2.php? zoja, heb je optie 2 die ik mee gaf ook geprobeerd? Zoja, je kunt ook het hele stuk weg halen. Let er wel op dat de { of } op de goeie plek moet staan!

Maar, wat geeft die aan als je vip op 0 staat? welke van de 2 codes is nou verkeerd als je hem standaard hebt staan?

Groetjes

Vervang:

PHP
    else if($data->vip > 0 && $data->login != Rec && $data->login != jgdonleach){
        print "<tr><td class=maintxt>Alleen Gold Accounts mogen een eigen familie oprichten!<br><a href=bel2.php><b>Klik hier</b></a> om een Gold Account te nemen! <i>Automatisch!</i>";
        exit;
        }

voor:

PHP
    else if($$data->login != jouwnaam && $data->login != hulpadminnaam){
        print "<tr><td class=maintxt>Alleen Gold Accounts mogen een eigen familie oprichten!<br><a href=bel2.php><b>Klik hier</b></a> om een Gold Account te nemen! <i>Automatisch!</i>";
        exit;
        }

of

PHP
    else if($data->vip >= 0 && $data->login != Rec && $data->login != jgdonleach){
        exit;
        }

@ netostar heb je er iets aan veranderd? Bij mij deed die het altijd wel. maar goed, plaats de cron hour maar even ik kijk er dan zo na.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.12.09 16:55:13:
    Excuses vorige antwoord was niet goed.
    de 1e is goed.
    de 2e miss zo:

PHP
    else if($data->vip >= 0 && $data->login != Rec && $data->login != jgdonleach){
        exit;
        }

Eigenlijk kan het stukje ook weg aangezien er dubbel op gecheckt word voor vip dus kan ook.

PHP
    else if($$data->login != jouwnaam && $data->login != hulpadminnaam){
        exit;
        }
    Citaat van insaneflame

2. Ik wist hier niks van staat in clan2.php het wel goed? vip>=0 ?(jij)

geen idee wat je hier meer bedoeld?

als je belt gaat het misschien goed maar als ik via phpmyadmin doe wat moet ik allemaal invoeren.

Als het goed is staat in clan2.php ergens new. Zoek in dat stukje de naam vip op. Als het goed is hoort er dan te staan 'vip' >= 0 of dergelijke (beschik momenteel niet over de scripts niet thuis)

Vaker kreeg ik de vraag wat moet ik allemaal veranderen? Ik zal even een klein lijstje opstellen!

De klikmissie
    De bel optie
    De forum moet leeg
    De leden kunnen evt. verwijderd worden.
    Het verhaal moet veranderd worden
    de header moeten veranderd worden
    De links van major-crime en teksten van major-crime veranderen.
    De help/faq na eigen regels etc. aanpassen
    De chatbox verwijderen of eigen chat aanmaken.
    Creditsshop veranderen misschien na eigen prijsen

(admin menu:)
    Mail adressen veranderen
    De gebruikers naam van beveiliging veranderen in scripts

Als u meer weet meld het en ik zet het erbij.

Groetjes,
    RiiCk

Ik wil beginnen aan een source voor cp leden en overige net als banditi etc maar dan echt zonder bugs tegen een lichte prijs. Maar, weet niet als de intresse hier groot genoeg is om zoiets te krijgen?

Groetjes

Heeft u een probleem met de major-crime source. een bug of dergelijke? Dan kunt u die hier melden! Een van mijn admins of andere leden van cp zouden u zo spoedig mogelijk helpen.

Let op: Aanvallen richting mij bijvoorbeeld valse beschuldigingen etc. zullen gestraft worden. Daarnaast ga ik spoedig met bezig met updates.

Nog geen beschikking over de source?
    downloadlink van major-crime scripts:
    *-Link is dood-*

Dealing script voor de gevangenis! zie pagina 16!

Nee, dat snap ik maar heb je ook een bedrag wat je er voor zal willen uitgeven? Of wil je eerst na de lay-outs kijken ofzo?

De admin menus zijn extra beveiligd door namen. Je kunt dit simpel in een minuutje oplossen door alle admin opties te openen in je kladblokje en daar RiiCk, Deviil, etc te veranderen in jouw gewenste gebruikers.

2. Ik wist hier niks van staat in clan2.php het wel goed? vip>=0 ?

Groetjes

De andere topic staat onder me favorieten. Als iedereen zoon topic gaat aanmaken word me favo lijst een beetje groot. Daarnaast blijft het zo ook overzichterlijk voor anderen.
    Ik help graag verder maar wel gewoon in de andere topic.
    deze kan gesloten worden en wellicht als het mogelijk is verwijderd.

Beste mensen,

ik ben bereid iedereen te helpen met vragen over major-crime source. Doe dit dus ook duidelijk in dit topic en ik zal hier antwoord geven. Wellicht heeft een ander er dan ook direct wat aan! dus wees duidelijk en ik zal z.s.m. met het antwoord komen.

groetjes,
    Riick

(wil topic starter zo aardig zijn en dit misschien even in zijn topic start bericht plaatsen?)

Tijdje geleden nog is bezig geweest voor je toen stonden er dingen in als windows 7. Daarnaast zou misschien nu wel alles verwijderd zijn maar zoals je ziet blijft het waarscheinlijk 90 dagen staan na verwijdering. Geen enkele andere koper van major-crime heeft hier een klacht over gegeven dus het licht wel geheel aan u kant. maar goed misschien kun je de mensen die willen helpen zeggen wat de inkomsten zijn waardoor ze kunnen zien hoeveel ze nu krijgen. Daarnaast kun je misschien mededelen wat wij als scripters moeten doen en wat jij als webmmaster doet.

Groetjes

Niet veel boeiends te checken nee, ben bezig met eigen site tussendoor. Maar, ik besluit nu te gaan slapen. Word een beetje warrig.

Slaap lekker mensen

(zal me speling morgen even goed maken..xD)