De achtergrond is zo niet transparant. Heeft iemand een scriptje hier voor of dergelijke?
Groetjes
De achtergrond is zo niet transparant. Heeft iemand een scriptje hier voor of dergelijke?
Groetjes
Citaat van CashMoneyZNee hoor,ik heb ervaring,ik heb meerdere keren gebeld naar eurobellen,kost 3,75 euro per x ...
Dan kan het nog gewoon via overschrijving verdere opties bied ik niet.
@larsisgoed9
Als het goed is zit in de mysql/database een tabel cron(of dergelijke). Staat de hour daar wel bij in?
Citaat van CashMoneyZToon MeerHeey
Kun je ook via Mollie laten downloaden?
Want ik wil die graag kopen,maar als ik ga bellen via eurobellen dan kost het mij meer dan 11 euro...
Want in België via GSM kost het 3.75 euro per belletje,en dat is best een groot verschil...
Via belgie is geloof ik net zo duur maar goed. De enige optie die ik dan nog heb is overschrijving.
Groetjes
Ik roep ze inderdaad aan via de datbase met cron_hour etc.
Beste R-Mijnten,
Ik zit momenteel in tijd nood om dit allemaal te doen. Hoeveel mb's ruimte heeft je hosting? Ik zal een aantal bestanden snel uit me hoofd kunnen verwijderen? Lijkt me sterk dat je hosting maar minder dan 100 heeft maar goed. Nee, ik ben geen oplichter als deze discussie weer komt is het einde verhaal major-crime en nieuwe gratis project!
Groetjes
ik verdien perdag gemiddelt 5 euro.
heb nu in 3 dagen tijd 20 euro.
Wat is daar van donatie en wat is daarvan vip?
Of heb je geen credits kopen ofzo?
ja, dat heb ik geprobeerd maar het wil me niet lukken.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.12.09 12:00:45:
Blijft bij photoscap het wel een icoontje dus met een transparant achtergrond?
Hallo leden van cp,
Ik wil graag op mijn site dat deze foto de heletijd herlaad zeg maar op het zelfde punt. Dat je eerst 1 streepje ziet dan 2 dan 3 dan 4 en dan weer 1. op een redelijk normaal rustig tempo.
Groetjes en bedankt als het mogelijk is
Ik hoor hier vaker klachten over ik had er eerder nooit last van maar in hoorde dat je tegenwoordig beter anders kon werken dan met crons ofzo? Ik hoor graag de mening van de leden wat de beste oplossing zal zijn.
Groetjes
Edit:
cron hour werkt op mijn oude major-crime.eu host wel gewoon
Als jij ook Fifa '09 of '10 speel is dit een leuk topic voor jou!
Hmm gaat niet echt meer over fifa?
Ik zelf vind die van KyleM en cas en Skynet zeer netjes
Beste leden,
Ik zal het idee er achter nu even prima uitleggen. Toen ik major-crime te koop zette voor het mooie bedragje van 3,90 besloot ik waarom zal ik niet vaker zoiets doen? Bij deze ben ik dus pas geleden begonnen aan een project waar iedereen gebruik van zal mogen voor een klein bedragje overigens. Het is de bedoeling dat de criminal helemaal vanaf 0% gescript zal worden en tot nu toe is dat ook nog helemaal gedaan! We zijn nu ongeveer nog maar op 5 of 10 procent. Nu ben ik overigens wel nieuwsgierig wat jullie van dit idee vinden? Denken jullie dat het wel gaat lopen of verspil ik me tijd? Hebben jullie ideetjes voor opties die er in gemaakt kunnen worden?
Al jullie sugestief zijn welkom! De link word vrijgegeven waarneer de 50% ongeveer is berijkt!
Met vriendelijke groet,
Rick jipping:cheer:
Je kunt ze op het moment gewoon hier appart downloaden. Als ik meerdere bugs heb zal ik ze bij de rest in doen.
Groetjes
@larsisgoed9
Heel erg bedankt voor je opmerking ik was het inderdaad helemaal vergeten! Ik zeg de jouwe bij de goeie:)
Groetjes
Is opgelost ziekenhuis en mac zijn getest door Netostar en werken nu. Binnenkort doe ik clan mis vanaaf nog!
zullen we dan ook maar een topic op cp maken met nederlandse taal? Damn, ben er zelf ook niet goed in maar tegen mij klagen ze ook niet. Doe dit dan ook niet tegen onbekende leden.
Wat is de bug? krijg je geen geld? krijg je een error?
Dit kun je zien als bug maar ook als opzet. Voor mij was het opzet dus wil je dit anders moet je gewoon de = in een + veranderen zeer simpel dus.
fifa 2010 is tog al in de winkel?
Groetjes