Ik kan het wel scripten.
Wat is je budget of is her voor de grap?
Posts by RiiCk
-
-
5/10 euro is zat mensen hier zien alleen maar geld voor hun ogen. Zelf vind ik dat je het zelf ook moet kunnen doen het is 5 min werk. In je cron hour geld er bij kraak.php maken en datbase erbij klaar.
Kijk anders evne in andere scripts.
-
Ik denk dat je zelf iets verkeerd doet? je had je toch al aan gemeld maar je kon niet inloggen en je leden aantal staat op 0 zelfs als ik me heb aangemeld.
Heb je je mysql in de database gedaan?
je include gegevens goed ingevult?HEB JE VERSTAND ERVAN? ZONEE? GA NAAR http://www.mijnmaffia.nl en maak daar een account maar stop met zelf proberen pleas
-
Baldex heeft niet zo veel zien in prive gesprekjes met je?
Wat zal je zeggen als ik zeg dat ik alles vanaf 0 heb gescript en er een eigen gemaakte lay-out in zit en unieke opties in zitten/komen?
-
-
Ja is het zelfde.
Wat vind jij van mijn idee in het topic nieuw project? (De Lounge) -
Ok?ijken als ik het nu begrijp je hebt dus een landkaart met allemaal apparte afbeeldingen van bijvoorbeeld nederlands duitsland turkije. Als je op een plaatje klikt wil je dat die gene direct in het gekozen land is? zoja,
maak een link naar een pagina of GET Page en zet in die pagina / GET page
SET land blablabal.(sorry dat ik niet complete code doe zit op stage en heb weinig tijd
-
-
Oké. beetje vaag dat je, je zo noemt terwijl je er niks van kan. Maar goed. Nu heb ik noch steeds geen antwoord op hoe het er ongeveer uit moet zien? [offtopic]Of kun je dat ook niet bedenken door je andere problemen?[/offtopic]
-
-
-
ja, maar ik hoop voor hem dat het tijdelijk is of dergelijke. Ik ken voor de rest zelf eigenlijk niet veel goeie hosts.
Groetjes
-
heb je ook ideeën hoe de logo ongeveer moet en waarom heet je YWMdesign? Neem aan dat je dan kan designen dan kun je toch een logo maken?
-
-
-
drop gewoon even wat voorbeelden online denk niet dat iedereen zit te wachten om je toetevoegen. Daarnaast kijk even goed rond eentje bied zich gratis aan als slicer en eentje voor 9 euro en eentje voor. Waarom zouden we dan voor jou kiezen? ze doen het uitstekend tot nu toe:P
-
Leuk om te zien dat mensen van de source ook iets voor elkaar doen. Heb je de database enz. allemaal wel toegevoeegd? Moet er niks in crons?
-
Ik weet het ook niet wannabbee mod.
Wat voor projecten zal jij graag willen maken?
-
je hebt gelijk AZ weer een nutteloos mens die een post plaats. De naam is AZ.
Waarom voelt az zich zoon grote jongen?
-
Omdat je dit topic net zo belachelijk vind als ik.
Waarom denk je dat dit topic is om je berichten omhoog te halen?