Groot doen tegen je kameraden erover.
[offtopic]Woehoe ik heb 500 posts in iets meer dan 2 maand(a)[/offtopic]
Groot doen tegen je kameraden erover.
[offtopic]Woehoe ik heb 500 posts in iets meer dan 2 maand(a)[/offtopic]
alle sites zijn wel te hacken. Maar zeer slecht dat dit met een sql injectie gewoon mogelijk was..xD Maarja, op cp zijn er ook genoeg dingen mogelijk..xD
Vraag hier boven ben ik ook nieuwsgierig na. Daarnaast ben ik wel nieuwsgierig als je zelf ook wel enige ervaring hebt met script of dat wij alleen aan het werk zijn?
Dat is een strip vraag..xD belgen beter dan nederland?:P
Waarom zijn er zoveel flauwe grappen over de belg?:P
[offtopic]heb wel geslapen ben niet zoals de meesten[/offtopic]
Omdat, je niet op je pc zit.
Waarom ben je 31 december jarig?:P
Jammer dat KyleM zijn ontwerp niet afmaakt. Ik vond het eigenlijk de mooiste. Maar, nu gaat mijn voor keur toch wel degelijk naar die van Cass.
Stage en me 500 postst behalen:).
Waarom ben ik nog giga moe?
[offtopic]Ik gaf hem het nuttige informatie dat er waarscheinlijk niemand op in zal gaan. Daarnaast herriner ik me dat jij onder de naam ferhat ook niet vaak met nuttige suggesties kwam? [/offtopic]
Kun je niet met hem overleggen als hij je de de lay al vast wil geven en je hem je contact gegevens geeft?
[offtopic]Zo rustig jongen, ik geef alleen een paar opmerkingen op zijn vraag en heb hier toe toch wel degelijk mijn recht. Nergens in de regels staat dat je vertrouwen moet hebben en ga ook niet off-topic want praat over het zelfde onderwerp. Daarnaast is je reactie wel een beetje heel erg ruw tegen over de leden. Laten we eerlijk zijn dat je als beheerder/moderator sociaal met je leden moet kunnen omgaan. Zoals jij het nu brengt is het in mijn ogen alles behalve sociaal. Maar goed, zal in het vervolg me mening in de off-topic posten anders gaat de crew toch bannen en/of conclussies trekken[/offtopic]
Suc6 met je zoektocht.
wat is je dj naam dan op de 30e?
Volgens mij beetje gelul..xD
Lijkt me sowieso sterk dat ze een jongen van 17 jaar er neer zetten voor zoon avond etc.
Maar goed, lul door:)
Denk niet dat je iemand zal vinden. Houdt er maar rekening mee dat je even zal moeten wachten.
ja en jij een oudere screen of een neppe opsturen en wij betalen. Wacht maar mooi een paar daagjes.
Beide.
Stoppen met dit spel om je berichten na boven te halen of niet?
goedzo ferhatje! dat is noch maar een paar keer vermeld..xD Maar, de jongen heeft het noch steeds niet door. Waarscheinlijk heeft die niks in zijn database staan normaal zie je de index pagina niet eens als je config verkeerd staat.
Twijfel eerlijk gezegd als hij wel een crime moet beginnen? Denk dat wij er meer werk in moeten steken dan hij zelf. Wil niet lullig overkomen maar, kreeg het eerder ook te horen koop wat php boeken etc en leer eerst de basis.
zijn ook inderdaad goeien maar, genoeg over hostings? Nog vragen van nieuwe kopers of oude kopers?
Ik heb ook een update geplaatst van larsisgoed9 voor de major-crime source! Bedankt lars voor je update.
Groetjes
kun je me vertellen op welke tabel je land heet in datbase etc? alle gegevens die ik nodig ben om het scriptje te maken?
Groetjes
die ga ik lekker niet vermeleden hier anders is me msn lijst zo vol
Wie denkt dat het nut heeft een 2e cp te maken aangezien je toch leden moet werven en als je het zelf niet kan scripten zal je dan wel een goeie admin kunnen zijn?
(denk het zelf wel koen is er ook nooit dus hij script ook niks..xD)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.12.09 14:39:47:
[offtopic]Misschien leuk om dit topic aan te passen en dan niet zo met vragen werken maar met scripting van html en php en alles. Dus bijvoorbeeld iemand post een stukje script van minimaal 10 regels en maakt daar expres een bug in en de ander moet hem oplossen en mag een nieuw stukje script droppen hiero.[/offtopic]