Hmm, niet veel anders dan de poker script in mijn major-crime source. Die ik gratis heb kunnen downloaden en aanpassen! Het enige wat anders is, is de style. Daarnaast bied ik me source aan voor onderstaand bedrag en jij een pokerscript duurder. Beetje een zeer slecht idee van je.
Posts by RiiCk
-
-
ff googlen misschien?
-
ff googlen. Ik gebruikte hem ook.
google onder:
maffia icoon
criminal icoon
blablabla -
zet hem dan maar als een .txt bestand op je server.
-
Die cartoon kun je gewoon op internet vinden.
-
Doohh..
Verwijder het stukje energie in de config en verwijder de macdonals en verwijder de link in je index.
-
maar paas je config.php en macdonalds.php dan maak ik wel de energie(macdonald) sql
-
nee, vergeten dat is een betaalde download. Is mijn source en ga het niet vrij weg geven.
-
gewoon alfabetiche volgorde??..:S?
-
major-crime source.
2killGewoon ff zoeken. Maar, zeer laag dat je een andere wil gaan gebruiken terwijl het giga simpel is.
-
Laat je virusscanner aan dan kun je het downloaden. Maar, ik blijf er op dat de legale versies het beste zijn:)
-
haha, sorry stond er haar..xD
Nee, heb ik nu niet echt zoon zin maar het ziet er goed uit hoor;) -
Als het goed is kun je via daar ook back-ups maken of hij doet het automatiche. Maar goed, genoeg over computers ik zit al onder die dingen. haha.
-
Haha, Jannick haar laatste tip is een uistekent idee. Dit bespaart inderdaag veel virussen.
Goeie avond jannick trouwens.
-
Ja, je kunt back-ups terug plaatsen via de diskette of cd van je (xp, viste of wat dan ook) Daarnaast kun je ook gewoon bij start. alle programma's. Bureau-accessoires. Systeemwerset. Systeem herstel doen. Hiermee kun je, je pc een paar maanden ofzo terug zetten.
-
Ik werk zelf met computers en kan je garanderen dat, dat inderdaag dikke scooiers zijn. Het opnieuw installen met back-up kan je misschien een half uurtje kosten waarbij hij sowieso 20 minuten bezig is met installeren dus dan hoef je niks te doen. Het enige wat je nodig bent is de benodigde cd's
-
Haha,
je had naar mijn tip moeten luisteren over de systeem herstel:p
-
dit is wel mogelijk met windows 7
-
Goeie nacht:)
-
Staat dus in je config. Staat energie kopen bij de mac wel het zelfde als bij de datase?