Posts by RiiCk
-
-
Test het eerst is voor dat je ons vraagt?
-
was in de war omdat ik zelf met zoiets bezig was.:p
Sorry:)
-
Nee, je moet <p><b> Ook hoi </b></p>
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.12.09 13:45:48:
sorry, ben zelf in de war.. Volgens mij zit jij met je script wel goed. maar met <p> ....... niet:p:} -
ik vind het toch prettiger om de zelfde volgorde aan te houden. Maar, dat is elk mens zijn keuze hé
-
-
-
@ Jannick,
Misschien is het inderdaag beter voor de opbouw ja maar, het is gewoon niet verplicht en denk dat er meerdere mensen zijn die er inderdaag geen gebruik van maken.
-
Dat is waar Darsstar, Maar mijn host accepteert wel. Dus gebruik ik het gewoon:) het is voor mij niet voor een ander;)
Groetjes
-
Doe ik inderdaad expres ja. Ik werk niet met iframes ofzo dus je bent ze nergens voor nodig. Daarnaast scheelt het natuurlijk weel ruimte om zo veel mogelijk scripts zo klein mogelijk te maken. Zo is mijn loguit misschien 6 regels lang ofzo;)
-
net een stukje van profiel gemaakt. Zouden jullie het anders doen qua form geving? Ik zelf vind dit de fijnste manier om te werken.
PHP
Toon Meer<?PHP include_once "config.php"; logincheck(); mysql_query("UPDATE `leden` SET `online`=NOW() WHERE `login`='". $data['login'] ."'") or die (mysql_error()); ?> <html> <head> <title>Major-Crime</title> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="css-v1.css" /> </head> <?php if(isset($_GET['naam'])) { $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `leden` WHERE `login`='". mysql_real_escape_string($_GET['naam']) ."'") or die (mysql_error()); $prof = mysql_fetch_array($dbres); if(empty($prof['familie'])) { $familie = "Geen familie!"; } else { $familie = '<a href="famprof.php?fam='. $prof['familie'] .'">'. $prof['familie'] .'</a>'; } $rank1 = array("","Noob"); $rank1 = $rank1[$prof['rank']]; $famrank = array("Zoekend!","Lid","Bankbeheerder","Onderbaas","Don"); $famrank = $famrank[$prof['famrank']]; ?> <table width="100%"> <tr> <td> <h3>Profiel - <? echo $prof['login']; ?></h3> </td> </tr> </table> <table width="100%"> <table width="50%" align="left"> <tr> <td> <h3>Algemeen</h3> </td> </tr> <tr> <td>Gebruikersnaam</td> <td><? echo $prof['login']; ?></td> </tr> <tr> <td>Rank</td> <td><? echo $rank1; ?></td> </tr> <Tr> <td>Bank</td> <td>€<? echo round($prof['bank']); ?></td> </tr> <tr> <td><h3>Familie</h3></td> </tr> <tr> <td>Familie</td> <td><? echo $familie; ?></td> </tr> <tr> <td>Familie rank</td> <td><? echo $famrank; ?></td> </tr> </table> <table width="50%" align="right"> <tr> <td> <h3>Uitrusting</h3> </td> </tr> <tr> <td>Wapen</td> <td><? echo $prof['wapen']; ?></td> </tr> <tr> <td>Bescherming</td> <td><? echo $prof['bescherming']; ?></td> </tr> <tr> <td>Vliegtuig</td> <td><? echo $prof['vliegtuig']; ?></td> </tr> <tr> <td>Kogels</td> <td><? echo $prof['kogels']; ?></td> </tr> </table> </table> <?php } ?> </html>
-
nee, 4 bumpers achter elkaar..
-
Ja, maar ze wouden het verkorten.
-
Nog maar een keer bumpen?
Waarneer word de prijs uitgedeeld?
Wie gaat hem slicen? -
Oké, we wachten af;) zal mooi zijn.
veel suc6 verder met je site.
-
zelfde als van jannick geld ook van mij. [offtopic]Daarnaast ben je mc-projects (mark) nog steeds 20 euro schuldig voor dit project. Helaas dat ik je nu zie als een oplichter.[/offtopic]
-
Hoezo doe je ene slotje db-maffia? Het teken dan? aangezien jij geen slotjes mag uitdelen:p
-
We krijgen ook nog een nacht zoen van nick toe ook. Nou, ik zal heerlijk slapen:P.
Trutsten en tot morgen. stuur mij trouwens ff prive bericht webdam-x met de site van die cominity wil daar wel is met je over praten;)
Groetjes en slaap lekker.
-
Ik laat jullie over met 4 personen. er is net weer iemand on gekomen:p
Trusten mensen en hopelijk tot morgen was wel ff lol:p
groetjes
-
Morgen mag je versie 3 openen jongen:P maar, vanacht word dat hem echt niet meer. Ik heb geen zin meer in typen:p