Nee, ik heb gelijk. Dat is pim ook met me eens. Bij feestdagen kun je het gewoon overdragen. Heb het maar ff duidelijker er in gezet voor de [offtopic]NIET ZULKE SLIMME MENSEN[/offtopic] onder ons.
Posts by RiiCk
-
-
Ik win:)
-
*piep*! LEES DAT TOPIC! ER STAAT ALLES OVER KERST IN!! Damn,,
-
nee Ik.
Jij zegt ook die is uitgestorven zo. ALS HIJ EN JIJ HET DAAR POSTEN IS ER NIKS AAN DE HAND! Jullie schenden de regels van CP. Wel degelijk op deze manier..xD
Tjaah sorry ben chaggie dus ik sta nu wel goed in op mijn recht..
Kan een admin dat topic sluiten van merry cristmas?
-
IK ben chaggie..
Tjek het topic merry cristmas. Wie heeft er gelijk?
-
Onzin als jij en hij het daar hadden gepost was het niet uit gestorven. Dit is gewoon een schending tegen de regels eigenlijk. Hij opent een topic waar al iets voor is;)
:slotje: pleas
-
Ik ging een film kijken:P
-
-
genoeg ik, ik discussie heb gisteren door jullie helemaal niet geslapen..xD
-
Omg een ik, ik disussie..
-
Nou, kan ik dat of niet:p
-
Nu wel 12?
-
Ik kan het nog niet?
Edit: excuses lukt al.
-
jammer, De noodoplossing is waarscheinlijk dan weer het min punt van de vernieuwde cp? Misschien zal je vrij kunnen geven wat jullie nood oplossing is zodat wij misschien aanvullingen kunnen doen.
-
Demo gegevens werken niet jannick
-
Wat moeten we dan Pim? Het topic noch dooier laten gaan? Helaas zal er geen enkele lay-out meer afgerond worden ben ik bang. Dus veel vernieuwing zal er dan ook wel niet inzitten meer. Zeer jammer.
-
Ik heb ook wel een aantal lay-outs liggen. Unieken! Meesten omtrend criminals maar ook 2 anderen. indien intresse pb me en ik stuur u de voorbeelden op. (let op ze zijn niet allemaal gesliced)
Groetjes
-
-
Uhm jij in andere woorden?
CitaatZou dit script werken, of moet ik iets anders doen?
-
Ik heb niet kunnen slapen. Nick.
Maar, wees nou eerlijk hij vraagt als het zou gaan werken terwijl hij het niet even zelf test?