Posts by RiiCk

Ik heb everest home edition al maar, ik kan wel klikken maar dan kan hij niet downloaden. Bijn everst home edition staat dus ook moederbord naam onbekend.

Hallo cp,

Heb poosje geleden mijn vriendin haar pc opnieuw geinstaleerd met windows xp proffesioneel. Maar nu doen vele drivers het niet meer bijvoorbeeld de geluidskaart en internetpoort en usb-poort etc.

Informatie:
    Ethernet-controller (niet geinstalleerd)
    PCI-Divice (niet geinstalleerd)
    RAID-controller (niet geinstalleerd)
    USB-controller (niet geinstalleerd)
    Daarnaast heb ik dus geen geluid.

Het gaat om een:
    Intel celeron d 336, 2800 MHz (21x133)
    Windows xp professional

Moederbord naam is asus P5RDi-VM
    Moederbord chipset is ATI Radeon XPress 200
    Geluidskaart is: ULi/ALi M5461 High Definition Audio Controller
    Internet is ULi/ALi m5263 Fast Ethernet Controller.

Ik heb overal op google etc gezocht maar ik kan de juiste software hiervoor niet vinden. Helaas beschik ik ook niet over geld dus kan ook geen betaalde downloads doen.

Heeft iemand een tip waar ik het kan downloaden of een goeie download link of andere oplossingen?

Groetjes,
    Rick

Photoshop cs4 gebruiken.
    Tutorals volgen.
    Meer effecten gebruiken.
    Niet zo lelijk blokkig werken.
    Gebruik pakkerende kleuren.
    Gebruik andere lettertype.
    Doe het menu niet zo lelijk center.

Het is je eerste keer, maar dit kan ik zelfs met paint maken!

Wil niet lullig overkomen maar, als je de rest van je site wel zelf wil maken waarom de logen en aanmelden niet? Maar goed, de cms slim steekt goed in elkaar [offtopic](Op het snelle oog)[/offtopic]

Veel suc6 met je site.

Groetjes

Goeienacht en slaap lekker.

Ben net terug van een verjaardag en kruip direct samen met me vriendin in bedje. Dus iedereen een goeienacht rust maar weer ik ben er morgen aaf wel weer bij.

groetjess

Ik kan een bepaald bedrag zeggen? Maar, hoe weet ik wat in jou portommonee zit? Ik wil het wel voor je doen maar, helaas niet gratis.

zelf ben ik meer bezig met teksten schrijven voor rappers uit de buurt etc. Daarnaast ben ik redelijk goed in beats maken. Hiervoor gebruik ik het standaard programma flstudio en geef het een beetje extra effect in virtual dj. Ook gebruik(te) ik veel audacity maar, het word me nu allemaal een beetje te standaard. Zelf speel ik piano en gitaar en drum. Ook ik kom uit een muzikale familie maar mijn vader is niet zo bekend als die van frenzo denk ik.

Mijn vader is Bert Jipping de jodelaar in colorado in het liedje van evert baptist. (klik)
    In de orginele Colorade is mijn vader Jodelaar en zanger. (klik)

Daarnaast ben sinds kort ook bezig met zangles maar dit mag altijd nog een beetje beter.

Groetjes

R-Mulder is er ook weer van de partij. R-Mulder is speciaal opgebleven om de nachtbraak te vieren! Of om gek te worden van de pb'en. R-Mulder vertel de mensen is eerlijk dat je eerste keuze vast op mij valt?:p [offtopic]Voor de duidelijkheid. Grapje![/offtopic]

h? 12 uur,

De verveling is me nu echt hoog in de bol geslagen vandaag van 11 tot 6 bij mijn vriendin gezeten en alle schoonfamilie kanten. Dus gigantisch druk en geen flikker aan. Eindelijk verlieten hun tegen 6 uur het huis en had ik eindelijk tijd alleen met me vriendin. Eenmaal thuis zag ik de geweldige actie dat CriminalsPoint nieuwe moderators zocht. Ik besloot me zelf in te schrijven omdat, ik denk dat ik toch wel redelijk goed hiervoor zal zijn. [offtopic]Wel zeer toevallig dat ik gister noch vroeg als er een mogelijkheid voor mij was om in de crew te komen[/offtopic] Tijdje later sms't me vriendin dat ze bang is dat ze zwanger is. Direct maar even duidelijk gemaakt dat als het zo is het kind weg gaat. Op 17 jarige leeftijd (dan 18) Hoef ik geen kleine aan mijn zij te hebben.

Maar goed,
    genoeg over mijn dag. Jullie gaan toch wel op mij stemmen h?ls moderator mocht er een stem ronde komen? Antwoord van iedereen: natuurlijk doen wij dat Rick als jij ons geld geeft?:p

Wisten de CriminalsPoint Crew trouwens wel dat de tijd van CriminalsPoint achterloopt? Zal mooi zijn als dit klein foutje ook verwerkt kan worden. [offtopic] (even contact opnemen met jullie host) [/offtopic]

Daarnaast, ben ik dus noch steeds opzoek na mensen die mijn verslag van 16 pagina?s wil schrijven. Helaas geen betaling maar, misschien krijg je er wel een goed cijfer voor van mijn leraar. Haha.

Ik ga het vanavond denk ik niet zo laat maken als anders zal ik alvast vooraf even melden!

Groetjes en veel plezier in het nachtbraak topic!
    RiiCk

PS. BIJNA NIEUWJAAR!!

[offtopic]Dit bericht is wel na 00.00 gepost![/offtopic]

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.12.09 23:59:59:
    Nu is het pas 12 uur op Criminalspoint.

R-Mijnten, we zijn het volledig met elkaar eens. Wie niet waagt wie niet wint zeg ik altijd maar. Eerder was ik noch al een groot twijfelaar maar vandaag de dag weet ik altijd wat te doen en wat te zeggen. Ik zelf vind dit een zeer goed punt als je solliciteert als moderator. Twijfeling moet je, je niet laten toe praten door andere leden. (mijn mening) Trouwens, kan een van de Supermoderators mijn 2 vragen onder aan mijn solicittatie beantwoorden of komen er geen reacties op sollicitaties?

Groetjes,
    Rick Jipping
    CP naam: RiiCk

PS. Iedereen namens mij een gewelidig en knallend nieuwjaar! :cheer:Op CP:cheer: