Posts by RiiCk

Is het al 12 uur op cp:p haha,

Ernstige verveling op het moment maar, heb nergens zin in wat doen jullie op zoon moment?

Ben trouwens nog steeds lichtjes moe van oud en nieuw. Maar goed, wie van jullie mag morgen weer lekker zijn wekker zetten om 7 uur om op school te komen?:p

IKKE NIET!!!:p

Edit: tijd van cp niet goed me bericht dus niet te vroeg.

Inclusief of exclusief hosting en domein?

Veiling stopt na beste bod? Dus als wij een bod doen van 20 euro wacht je eerst noch een half jaar kijken als het 25 word? Daarnaast wat is het startbod en opbieden met wat sowieso?

Tip:
    Doe altijd een startbod zo krijg je geen onnodige reactie van 1 euro.
    Doe altijd een opbieden met anders gaan ze 50 cent meer bieden.
    Maak een eind datum bekend zodat mensen rekening kunnen houden met de tijd.

Misschien een buynow (bedrag waarbij ze direct de koper zijn.)

dealings.php

Dit is de dealing script voor de gevangenis. Script er in zetten onder dealings.php.

Verander in _include-gevangenis.php:
    dit:

PHP
    <tr><td></td><td class=\"mainTxt\" colspan=\"2\" align=\"center\">Je kunt nog <b>$data->dealen1</b>x dealen dit uur.<br><a href=\"error.php\">Werkt momenteel niet!</a></td></tr>

Naar dit:

PHP
    <tr><td></td><td class=\"mainTxt\" colspan=\"2\" align=\"center\">Je kunt nog <b>$data->dealen1</b>x dealen dit uur.<br><a href=\"dealings.php\">Klik hier om te dealen!</a></td></tr>

Orde..

Ik ben altijd gerust berijd om te helpen en om dingen op te lossen. Maar gedrag van Patrick1992 enzo maken dit onmoggelijk!. Ik heb eerder zoon lading gezeur over me gehad en ik ben daar nu een beetje flauw van. Ik heb dus ook contact opgenomen met een van de beheerders en die ging er wat aan doen;). Daarnaast kan ik het niet vaak genoeg zeggen. De scripts komen niet uit de crimesource! Wel zijn er een aantal scripts uit een andere source maar die zijn dan zeer hard verbouwt. Overigens denk je misschien hij heeft niets unieks gemaakt maar ik heb al vaak genoeg losse scripts verkocht! IK werk denk ik wel al 4 jaar met deze scripts af en toe een uitbreiding dus wie wil mij zeggen dat ik dit heb gejat uit nieuwe scripts?? Hmmmm..

De lay-out van KylemM is inclusief slice noch duurder dan dat ik hem inclusief source aan bied met een outgame versie er van!

Overigens je kunt mij een grote oplichter noemen maar, mensen zoals jij worden niet erg geliefd hier op criminalspoint. IK zal dus voor de mensen updates maken hun kunnen via prive bericht contact opnemen dan beslis ik als ze de updates krijgen. Bugs kunnen ze in het vervolg ook via prive bericht melden en die zal ik z.s.m. oplossen.

Patrick en zult gedrag wat jij vertoont noemen ze in de game wereld.
    Mission Filed.

:slotje::slotje::slotje: pleas :slotje::slotje::slotje:

Ik weet dat je geen gelijk hebt en anderen weten dat ook. Maar, ik heb vaker aangegeven indien er gezeur komt dat het topic gesloten zal worden. Dit was ook de afspraak met de moderator die me toesteming gaf een centraal topic te maken voor major-crime. Aangezien jij die regel breekt zal de topic gesloten worden. Nog maals jij mag denken wat je wil.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.01.10 00:58:27:
    :slotje:

Ik kom met updates ja. Tenzij deze discussie blijft doorgaan;).
    IK doe veel met plezier voor criminalspoint maar, houdt het dan ook netjes. Iedereen weet dat het oud en nieuw was en dat zelfs ik dan niks doe! Logich??

Groetjes

Grote jongen. Admin paneel is neit klein. Major-Crime was er eerder dan de crime source! Damn, deze discussies worden zinloos. Daarnaast is de lay-outs al meer dan 2,60 waard.. Dus hou je woordje voor je.

Groetjes

Updates komen binnenkort ben nu bezig met een nieuwe crime.

Mooi zo svenb. Misschien alleen noch even slim de slice versie te tonen;) Ik vind je lay-out er wel mooi uit zien hoor:). Ben helaas niet geintresseerd maar, je gaat de goeie weg op. Suc6 met je verkoop:)

[offtopic]Skynet, ik heb alles geregeld wat ik wou in 2009. 2010 is weer een nieuw jaar.[/offtopic]

[offtopic]SkyNet, ik wil niet lullig tegen je worden maar, je kraakt elke lay-out af om je zelf goed te praten. Als je het mij vraagt, vraagt hij wel een te grote prijs maar je hoeft niet te denken dat je veel beter bent. Iedereen is slecht begonnen en jij net zo en laten we realistisch zijn. Jij bent ook noch maar op 50% van de top. [/offtopic]

@ topic starter: Suc6 met de verkoop verder en trek je niks aan van mensen met zulke reacties. Houdt wel je prijzen een beetje lager en laat even zien hoe de slice is.

Groetjes

Vuurwerk was bij mij gelukkig niet de vijand. Helaas was de frituurpan wat anders. door me slechte reflectie en gebruik van me lichaam viel het in het vet.

Groetjes

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.01.10 05:20:00:
    oja, en gelukkig nieuwjaar tuurlijk

Nouja zeg als enige lid online. ik ben terug iedereen leuke avond/nacht gehad?

Heeft er trouwens iemand een printscreen van 12.00 vanacht? van de online leden dus.

Dat klopt r-mulder de merk vind hij daar niet. Ik heb de kast al open gedraait en het is asus moederbord. Ik zal dus alle drivers van asus moeten vinden en installeren op die pc. Maar goed, vandaag doe ik niks. Vandaag gaan we toch allemaal feesten.

Dat is uiteraard dein. Maar, hij gaf al aan:

Ik heb al een beetje gekeken, en ik wou vragen of dit een beetje een goede camera is, voor normaal gebruik

Dus, het lijkt mij dat dit gewoon een cameratje is voor feestjes etc.