Posts by RiiCk

Vertrouwen heb jij helaas ook niet bij veel cp leden. Mijn ex designer krijgt nog 20 euro van je en ik krijg nog 10 van je. Daarnaast moest ik een klantenpaneel maken voor een hosting die al een tijdje af is daar heb je ook nooit meer wat over laten horen. Je wil teveel beginnen om je eigen portommonnee op te vullen is mijn mening. Maar goed, als je mensen vind heb ik een medeling voor hun: Bedankt voor uw donatie en ik zal het geld zelf gebruiken waarscheinlijk.

Mocht het wel echt werken (0,01%) kans goed initatief:)

haha, kijk dat is al de reden waarom jij je hersens niet kan gebruiken. Drugs verkloot je hersens en reactie vermogens etc. Vele drugs gebruikers merken dan ook wel dat ze sommige dingen de ene dag leren en de andere dag vergeten. Jammer dat drugs is uitgevonden. Ik houd het liever gewoon bij mijn zware van nelle.

groetjes

Mijn hersens staan altijd op 100% gefocused. Helaas valt dat bij de meeste cp leden tegen aangezien ze nog niet eens de zoek knop kunnen vinden:p Misschien een slim idee voor v5 om de zoek wat duidelijker aan te geven.

waarom halen we eigenlijk ons posts zo erg omhoog? Ik weet zeker dat als je posts niet omhoog gaan dat er dan minder mensen gaan posten. Misschien slim de nachtbraak voort te zetten in het vervolg in de chatbox als hier een betere chat komt.

Groetjes

Installeer je pc opnieuw en zet er een betere virusscanner op ook kun je proberen een systeem herstel te doen en even een aantal dagen terug te zetten.

Suc6.

Hallo,

De clan2 fix is gewoon te downloaden zoals je hier zit.
    Omtrent het admin menu. Ik wist zelf ook niet wat ik bij b moest doen b stond nog voor bedenken. Je kunt hier zelf noch kijken wat je er mee doen. Over de icon_star dat is gewoon een afbeelding die zit bij de source of je pakt een ander. Daarnaast begin je over de cronjobs waar hier al een oplossing is voor gegeven. Ik zelf zal het neit weten aangezien ik er nooit problemen mee had.

Veiling zal ik even nakijken aangezien hij het bij mij wel doen.

(de source zitten nu wel alle bugfixed in)

goedzo;) dan kan je eigenlijk wel een slotje op dit topic vragen. Maar, dat is natuurlijk je eigen keuze:)

Groetjes

Zet hem gewoon bij downloads??

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.01.10 01:15:50:
    Dit topic valt na zoon tijd weer dood en dan gaan ze weer vragen..