Posts by RiiCk

Weer een nacht met jullie opgescheept..
    Nee grapje:) we gaan er weer goed tegen aan. De laatste nachen was ik veel afwezig door me vriendin die vaak bleef slapen en die heeft me liever niet steeds achter de pc. Het goeie nieuws ze is niet zwanger hoor. haha, dus geen papa rick. Maar goed, hoe staan jullie er allemaal weer voor:)?

oja tuurlijk klopt sellim, [offtopic](niet meer helemaal wakker)[/offtopic]

Zoals db-maffia zegt kun je dat natuurlijk ook even doen dat scheelt inderdaad een groot stuk:).

Hij gebruukt de osvendetta source tog?

Aha, na het inloggen opent die dus weer de outgame. Zoals ik dus al zei zie ik nergens in je index waar je ingelogd bent waar je dan heen gaat?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.01.10 23:41:20:
    Dus..

de login.php (of dergelijke) linkt je dus weer na index.php
    in index.php staat nergens een stukje als je ingelogd bent waar je dan heen moet.

oja, was even te snel. Begin nu trouwens te twijfelen als dit wel degelijk nodig is met de scripting wijze van major-crime. Maar, als het goed is wel ja:) ik regel het wel.

ik zal morgen even de juiste script plaatsen als ik tijd over heb morgen:)

groetjes

pb verzonden.

Citaat

alleen veiling lay-outs worden 1x verkocht anderen meerdemalen. Indien intresse zijn complete rechten over te kopen met het recht dat ik niet meer verkoop!

heb het maar even duidelijker vermeld aangezien het eerst nogal onduidelijk stond in het kleine offtopic gedeelte.

Is inderdaad simel zoals axl H het al zegt.

Je maakt er een stukje script bij met

owner == $data->login
    Indien hij het is doe je fout je bent eigenaar anders:
    else en het verkoop stuk:)

Suc6:) Als het niet lukt post het script en los het hier voor iedereen op.

Alle lay-outs zijn nog steeds aanwezig.
    Admin menu van de major-crime source is helaas niet aanwezig door eerder misbruik hiervan. Ik kan u alleen een printscreen tonen. De source van major-crime is zoals vaker gevraagt! gemaakt door mij zelf, door gekochte script en andere free scripts. Major-crime beschikt over geen enkel script van de crimesource laat dit duidelijk zijn. Overige vragen over de source graag via prive bericht afhandelen.

Groetjes

Pharox,
    Waarom zouden er meer virus makers zijn als het makkelijk is om ze te ontlopen? Jou reactie klopt niet echt op mijne hé

Als je niet op de link klikt die je via msn krijgt dan is er niks aan de hand? je kunt de jongen/meisje nog een hint geven dat deze links worden doorgestuurd. Laat die gene echt alles omtrent msn verwijderen en een goeie virus scanner er over halen.

Ik speel niet slim Pharox, ik geef mijn mening zoals menig men het hier doet;). Verder wil ik niet in discussie gaan want ik weet dat mijn manier simpel is en ook moet werken;).

Groetjes

Niet zo moeilijk doen allemaal. Gewoon niet op de links klikken en melden bij msn messenger. Klaar. Ga anders even googlen wat er verder aan te doen is.

groetjes