Posts by Superior

Ziet er goed uit, het forum content werd inderdaad niet helemaal benut.
    Blij te zien dat dit uiteindelijk toch nog gedaan wordt.

Is er ook niet iets aan achterliggende code verbeterd of veranderd ?

Te zuinig om voor je reclame te betalen, ga ergens anders spammen(c)

:slotje: graag

@Last reply
    Go play with your expensive toys, advertising is not free here.

@Slo
    Applausje voor jou, denk je werkelijk dat je zonder kennis zomaar op contract mag komen bij hun?
    Laat staan zonder een plan van idee, of bedrijfsnaam, of bekendheid.
    Hou alsjeblieft op, wat jij nu zegt lijkt alsof iedereen dit zomaar kan doen.

Guitar
    Wat voor soort Apps wil je gaan ontwikkelen, en heb je een 32 bits of 64 bits Windows 7 draaien ?

Edit:
    Klik naar Windows

Anders moet je even iets duidelijker zijn in je vraag.

Citaat van JoeyB1996

Koen nu is mijn vraag waarom is in het verre verleden dan op Joshua's acc ingelogd omdat hij overhet zelfde w8woord gebruikte?

Hij was beheerder en nu weer super moderator dus hij heeft ook 2de kans gehad, Het is ongeveer de zelfde fout als lars nu, Dus dit vind ik eerlijk gezegd oneerlijk..

Omdat Joshua tenminste juist handelt en Lars continu fouten ging maken, ook de regels overtreden was zijn hobby.
    Dus als dit ook nog eens gebeurd, wie zegt dat hij in het vervolg wel op zijn pc gaat letten dan?

Joepie gratis Apps maken voor Apple, je bedoeld dat apple jou apps gaat controleren voordat ze hem vrijgeven.
    Is niet echt interessant aangezien iedereen dit kan/mag doen voor apple.

Heb je op Google al informatie erover gezocht ?

K.Rens
    Dan zou je alles handmatig moeten toevoegen, wat mij erg veel werk lijkt dagelijks.
    Wat een optie is, is dat je alleen NL en BE bezoekers toe laat, dan kan je grotendeels wel aanpakken.
    Enkel zullen de NL en BE proxys dan natuurlijk wel gewoon werken aangezien hij die erkend.

@Killingdevil
    Alle verbindingen die naar binnen geroepen worden controleert de firewall.

Enkel de 192.168.1.1 mag er zonder problemen door, de rest wordt direct in de blacklist geplaatst.

Ik heb ook geen idee wat ze verder binnen mijn netwerk te zoeken hebben.
    We hebben wel draadloos netwerk voor 3 laptops maar die zitten ook via de router, er komt dus echt niemand in.

Kan ik met deze adressen verder nog iets doen of zou ik hem er gewoon in moeten houden en geblokkeerd houden ?

Geachte leden,

Ik heb vandaag eens me firewall blacklist bekeken of er nog iemand instond.
    Tot me verbazing stonden er nog best veel in eigenlijk.
    deze firewall draait op me router, dus niet direct op me pc.

Wat ik heb gevonden:

Wat hebben deze mensen te zoeken in mijn netwerk en kunnen ze schadelijk zijn?

Mvg,
    Superior

Robin
    Dat houd de rest niet tegen hoor, Google nou eens op gevaren die je nog te wachten staat.

Unieke source zegt niks, elke programmeur maakt fouten en ziet dat vaak over het hoofd.
    Dus dat hij vanaf 0 geschreven is geweldig, maar verteld niks over bug vrij.

Robin
    SSL is gewoon een versleutelde verbinding naar de server toe, dit houd hackers echt niet tegen hoor ^o)

Dus haal dat SSL verhaal maar uit je hoofd en Google iets meer.

Citaat van sysrq

wat jij zegt is egt totaal onzin...
    hoezo moet er overal een vergoeding voor zijn... dat slaat egt nergens op.. damzz

het spel is net nieuw hoe weet hij als die ook egt groot word en er mee verdient... reageer gewoon nooit meer als je voor elke ding geld wilt tjapss dat is egtt superrrrr irritantttt.. damz.

De wereld is nou eenmaal niet gratis, een tv kan je ook niet gratis krijgen omdat zoveel mensen hem al betalen.

Beveiliging testen kost nou eenmaal tijd en zal dus ook geld kosten.

Moderatoren hoeven niet altijd geld, je kan ook iets anders ervoor terug geven, ooit aan gedacht?

Robin
    Heb je per PB misschien een voorbeeld van je website zodat er beetje kijk is op de functie ?