Posts by Superior

tim521
    Heb je überhaupt op google naar informatie gezocht hierover?
    Ik merk dat jij namelijk snel topics open maakt waarschijnlijk zonder zoeken.

Het gaat namelijk via de windows map en dan fonts, als je ze daarin stopt krijg je het vanzelf.
    Iets meer zoeken kan geen kwaad, 100e topics openen heeft geen zin hierin.

Citaat van wimmpie

verander mysql_fetch_assoc eens naar mysql_fetch_object

Want?

Iets meer informatie heeft de TS veel meer aan dan alleen een wijzig dit eens.
    Tevens is jou reactie ook niet echt van belang, assoc werkt zoals Jannick het aangeeft.

Citaat van website2010

Nou ik vind wel dat SvenB gelijk heeft.
    De eigenaar had beter een andere naam kunnen nemen.
    Maar, toch ben ik blij dat ik deze site gevonden heb :)

Waarom een andere naam in vredesnaam, hij bestaat al ongeveer sinds 2006.
    Moet je dan ineens 4 jaar aan naamsbekendheid opgeven omdat het niet goed is volgens jullie?
    Ze hebben dagelijks steeds meer bezoekers dus snap het nut er niet van dit allemaal ineens op te geven voor een andere naam.

Heb je geprobeerd om een mysql_error() aan het einde te zetten?
    Misschien gaat er iets fout tijdens het zoeken/invoeren van de query.
    Daar kan je alleen achter komen met een mysql_error(), error_reporting is meer PHP gericht en zal de query dus niet direct als een fout zien.

Citaat van SvenB

Klopt, 1 en al crime hier, trouwens:$ noem eens eventjes 2 topics bij de recente topics die over crimes gaan ( linkerkant van website)..?:O

Slaat nergens op, zitten hier genoeg mensen die willen leren en niet lui zijn.
    Die andere mensen moet je gewoon omheen kijken en negeren, doe ik ook al aardig tijdje.
    Als iets je niet bevalt ga je toch niet direct naamsbekendheid veranderen.
    Heb je enig idee hoelang de naam al bestaat, in google krijg je ook voldoende resultaten.

Dus het domein veranderen vind ik beetje domme gedachten, dan kan je weer vanaf 0 beginnen met alles.

Wat is er slecht aan de naam?
    Ik vind het juist goed bedacht, veel mensen kennen hem ook.
    En in google is hij ook ruim en goed gerankt.
    Snap het nut er niet van om dit nu ineens weer aan te passen.

Zeer goed, daar word alles veel sneller geregeld dan andere hosting bedrijven.

Ook hun support is super nooit slecht geholpen in mijn vragen.
    Het overzetten van domeinen die ook klanten zijn van transip is in 2 minuten geregeld.

Dat kom ik ook nergens tegen.

TransIP blijft mijn keuze ongeacht wat andere zeggen of denken ;)

Citaat van Robin

R-Mijnten
    Misschien is het een optie om een optie te maken van "vraag opgelost" en dat de topictitel dan groen kleurt oid.

Hebben we in het verleden al keer gehad, hier wordt misbruik van gemaakt.
    Gaat op dat moment ook te snel dicht terwijl het misschien niet eens duidelijk is.

Citaat van jgdonleach

Volgensmij wordt hij niet afgekreaakt. Maar komen er fijten boven water. Dat hij niet door een test hoeft.

Veel succes. Als je maar een goede mod word.

Zoals je kan lezen, het is de keuze van de crew, het is intern denk ik wel besproken.
    Ze zullen niet zomaar iemand een status geven als ze niks van die persoon afweten.

Succes Axel :cheer:

az
    Dat maakt niet uit, een contract is ervoor om je te verzekeren dat hij op de afgesproken tijd er is.

Ik zou hun aanspreken en zeggen dat als het nog langer duurt je een korting verwacht.
    Een afspraak is er om je aan te houden, indien ze dit niet kunnen kan je met de prijs spelen.

Kan op slot.

Reden:
    Na telefoontje met microsoft NL hebben ze besloten dat ik een bedrag moet betalen.
    Dit omdat hun zogenaamde team alles moet kraken om de gegevens te herstellen.
    Kant en klare onzin als je het mij vraagt, het is hun fout en ik draai er voor op.

Lucky kwam ik er net achter dat alles nog op me FTP stond.
    Dus ze kunnen hun besturingssysteem in hun reet douwen ik stap hierna over op LINUX ben het nu zat.

Spinazie
    Ik gebruik geen Linux besturingssysteem, het gaat hier om een een F: schijf.
    Deze oude schijf komt uit een laptop die schijf heb ik extern aangesloten met een kastje.

Windows heeft deze alleen een versleuteling gegeven en ik kan de code of wachtwoord niet vinden.

Beste cp'ers,

Ik heb sinds vanmiddag me beta versie van windows 7 geupgrade naar een betaalde versie.
    Nu had ik me externe schijf los gemaakt tijdens installatie.
    Hier staan namelijk zeer belangrijke gegevens op die ik nodig moet hebben.

Nu is het probleem dat de schijf zichzelf een stationsversleuteling heeft gegeven.
    Ook wel bekend als de bitlock sleutel, deze sleutel kan ik alleen nergens vinden.

Is er een manier om die schijf zonder schade of verlies terug werkend te krijgen?
    Zijn belangrijke bestanden die ik echt niet kan verliezen.

Mvg,
    Superior

Goedemiddag allemaal,

Ik ben reeds bezig met een salt voor wachtwoorden bescherming.
    Nu ben ik een aantal testjes aan het uitvoeren op een random wachtwoord.

- Wat wordt de code?
    - Hoeveel tekens wordt er gegenereerd?

Enkel wil ik ook berekenen hoeveel mbit een password is.
    Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen doen?

Hij moet in een echo zichtbaar te zien zijn.

Alvast bedankt :cheer: