Posts by Superior

Om alleen cijfers toe te laten kan je het beste de volgende function gebruiken

[func]ctype_digit[/func]

En voor spaties bestaat er ook zo een function, dat is de volgende code.

[func]trim[/func]

Axl_H
    Dat is volgens mij niet mogelijk, je staat binnen bereik van een ontvanger.
    Dus als jij daar ver vandaan bent is de verbinding ook zwak.

Of er software is om dat netwerk sterker te maken weet ik niet, denk het haast niet.

Ik weet dat in de vendetta source een voorbeeld zit van nieuws.
    Die slaat de tekst niet op maar pakt hem op een bepaald stukje met een functie.

Volgens mij was dit hem:

1) Ik kan als Belg geen domeinen daar beheren, want een NL rekening nummer is verplicht - ik krijg soms domeinen gepusht via transip en dan kan ik ze niet verlengen...
    Komt omdat transip met een automatische incasso werkt, gaat dus niet met buitenlandse rekeningen samen.
    Zou volgens hun in de toekomst veranderen, heb de nieuwe beta al gezien namelijk.

2) Ik moet voor ik een domein wegverhuis vanuit Transip eerst de eigenaargegevens veranderen naar mijn eigen gegevens. Anders kan ik dit nadien zeer lastig doen (formulieren getekend verplicht).
    Ik kan echter - zie hoger - dit niet betalen, want geen NL rekening nummer.
    Een domein overschrijven zou niet moeilijk moeten zijn.
    Is dit wel zo dan zou ik eens contact met ze opnemen, ik heb er nooit last van gehad.

3) Ze verlengen het domein automatisch, je krijgt geen verwittiging op voorhand (NEE, zelfs niet als jij DENKT dat ze dit wel doen!)!!
    Je moet het zelf op voorhand aangeven, of je bent de pineut.
    Voor elke handeling moet je ondertekenen, ik weet niet hoelang je al niet geweest bent?

4) Als ik een domein gepushed krijg, dan verhuis ik deze niet meteen om niet dubbel te moeten betalen, het is meestal immers pas al verlengd. Ik verhuis ze ongeveer een maand voor ze vervallen, zo bespaar ik op de verhuiskosten, want ze worden meteen ook verlengd.
    Transip verwittigd niet, dus ik ben de pineut en moet dubbel betalen.
    Hier weet ik niks van dus kan er ook geen uitspraak over doen.

5) Transip heeft mega smerige voorwaarden. Uiteindelijk is de klant altijd de pineut en zijn fouten van Transip altijd voor rekening van de klant.
    Voorwaarden zijn er om te lezen, doe je dit niet ben jij de pineut.
    Als jij er niet mee akkoord gaat kom je ook niet in de problemen achteraf.

6) Als ze SIDN moeten contacteren om een verhuis in orde te krijgen, rekenen ze je soms onredelijk veel hoge kosten aan. Een collega van me heeft ooit een rekening gehad van 400 euro voor 1 domein te verhuizen... Dit omdat de papieren niet in orde waren, omdat - juist - Transip geen geldige handtekeningen gebruikt...
    Ze worden vaak geweigerd door SIDN. En dan ben jij de pineut als je probeert het domein weg te krijgen...
    Jij tekent voor de voorwaarden dus ben jij ook verantwoordelijk hiervoor.
    Nogmaals als je leest weet je wat je te wachten staat, is overal anders.

7) Als jij aanvinkt dat ze echt het domein mogen verhuizen, dan is de uiteindelijke eigenaar de pineut, want Transip controleert dit niet! Ze stelen domeinen, en je kan er geen kl*ten tegen doen!
    Bovendien rekenen ze je dan nog eens onredelijke tarieven aan voor hun dienstverlening, terwijl ze zelf in fout zijn!!!
    Nooit mee gemaakt, 2 keer een verhuizing gehad naar een andere hosting.

8) Hun support is enkel vriendelijk tegen je als je klant wil worden bij hen, ze pesten je als je weg wil bij hen!
    Niet mee gemaakt, voordat ik klant werd hebben ze me netjes geholpen.
    Ik snapte sommige dingen niet en heb dit toen aangegeven, ben toen netjes opgebeld en ze hebben alles KEURIG uitgelegd.

Sorry maar dit vind ik onredelijk, TransIP is een prima bedrijf met juiste support.
    Als jij niet leest waarvoor je tekent ben JIJ degene die fout zit en niet hun.

@Koen

1e
    TransIP werkt met een automatische incasso, werkt dus niet voor de belgen.
    Zou in de toekomst volgens mijn ontvangen email wel veranderen dit is dus afwachten.

2e
    Veel mensen die via transip hun domeinen van account naar account overzetten zien dit als een hele snelle handeling.
    Dit vind je nergens zover als ik weet, geld trouwens ook voor het registreren.

Excuus dat ik op je in ga maar vind het niet gepast om een groot bedrijf zover de grond in te trappen.
    Als je Transip met dimoweb vergelijkt vind ik transip persoonlijk veel beter in support en afhandeling.

Nogmaals transip is heel snel in dingen, zoek dat maar eens bij een hosting bedrijf.

Ook ben ik van mening dat de Auth code allang ingevoerd had moeten worden.
    Dus dit is deels ook een fout van SIDN dat alles zonder Auth code overgezet is.

Dus niet voor elke query een wildcard gebruiken (dus * )

Voorbeeld:

PHP
    //Ik moet hebben: gebruikersnaam, wachtwoord & email

mysql_query("SELECT login,pass,email FROM Members WHERE...");

Dat is wat Maaark in feite bedoelt :cheer:

[offtopic]

Citaat van SkyNet

Beetje heel erg namaak van gangster.nl :p

Zat ik inderdaad ook aan te denken...[/offtopic]

Cijfer: 2/10
    Pluspunten: Je kan iets namaken
    Minpunten: Het is een namaak van gangster.nl
    Tips: Probeer zelf iets te maken.
    Waarde: ? 0,=

YVMdesign
    mysql_real_escape_string() is inderdaad genoeg, is verder niks voor nodig.

Alleen je wachtwoorden zijn nu heel erg zwak, md5() is online al een decryptie te vinden.
    Zou dus met een SALT werken dat is heel stuk veiliger ook voor je leden ;)

Je moet met SALT gaan werken wil je bruteforce en rainbowtable tegen houden.

Tevens ga ik met Maaark zijn reactie mee, je inputs zijn zo onveilig.

website2010
    Ik weet niet hoelang je hier komt maar die naam is er al ruim 4 jaar hoor.
    Niemand heeft er ooit over geklaagd, snap jullie punt ook niet.

Komt omdat het domme vragen zijn die via google binnen 2 minuten gevonden zijn.
    Neem een voorbeeld aan Tim521, hoeveel topics opent die jongen wel niet?
    En al zijn vragen zijn binnen 2 minuten opgelost omdat wij informatie via google zoeken.
    Meeste handelen uit ervaring, maar alle informatie is gevonden op google.

Citaat van mafiabase

ja oke amar van waar is die source is ook ripped als het goed is;)

Niet roepen zonder enig bewijs, levert ruzie en off-topics op.
    Bewijs dat de layout een rip is legt op tafel, over de source weet ik niks.

- Welke domein naam zou jij kiezen?: criminalspoint

- Wat zijn hier de voordelen van?: bekendheid en bezoekers

- Lukt het om deze domeinnaam ook in, .com .net .eu .nl te krijgen?: is al aanwezig en werkend

- Zal deze domeinnaam meer bezoekers trekken: doet het momenteel al

- Is ht verstandig om uberhoupt een andere domeinnaam te nemen, en om 4 jaar naamsbekendheid op tegeven?: nee waarom zou je dit überhaupt doen?

website2010
    We moeten aan het niveau op criminalspoint werken, de naam is slecht door mensen die niks snappen maar alles willen.
    we moeten met ze allen werken om het niveau omhoog te krijgen, zo word de naam weer zoals hij was.

Ik zit hier al sinds V1 en weet dat toen het niveau redelijk goed was.
    Als je mensen krijgt die niks zoeken en alles steeds maar vragen vertrekken er veel mensen.
    Beetje logisch aangezien ik ook geen zin heb om alles steeds voor te kauwen.

Komt dus niet door de naam maar door ons zelf, domeinnaam heeft er verder niks mee te maken :cheer: