Vind de layout al heel erg kaal, komt dus over als er is weinig te doen op dit spel.
Posts by Superior
-
-
Geachte leden,
Ik ben samen met Willem wjsolutions oppakken na een kleine interne ruzie.
Hierbij hebben wij gisteren intern alles op orde gesteld.
Er is ook een offerte de deur uit voor een zelf gemaakt bestel systeem.
Hierbij is er dus helaas geen budget meer beschikbaar voor een layout.Wat kunnen wij wel bieden?
Ik mag namens Willem en mij een webhosting Reseller Medium aanbieden die je 1 jaar lang gratis krijgt.
Hierbij zit dus ook het domein in begrepen je hebt verder geen kosten 1 jaar lang.Aanpassing:
De prijs heeft nu 60GB dataverkeer i.p.v. 40 GB dataverkeer.
Dit is speciaal voor de winnaar van deze battle gedaan.Wat zoeken wij?
Een zakelijk en strak ontwerp die klant gericht is.
Daarbij vragen wij ook of de slice erbij kan aangezien wij die kennis niet hebben.Wanneer stopt het?
Wanneer wij een geschikt ontwerp gevonden hebben zullen wij de persoon contacteren.
Hierbij wordt zijn/haar hosting helemaal geactiveerd en domein besteld.Voel jij je aangesproken om ons te helpen voor 1 jaar gratis hosting?
Doe je best en wie weet ben jij de winnaar van 1 jaar gratis hosting :cheer:Mensen die mee doen:
- Stan
- Privé via msn (Jack)
- -Maikel
- Basshunter
- XreativPrijs word niet meer gewijzigd aangezien 1 jaar reseller medium gelijk staat aan €120,- bij ons.
Indien je het hier niet mee eens bent raad ik je af hieraan mee te helpen want wij veranderen nu niks meer.LET OP, slice moet erbij zitten.
Met vriendelijke groet,
Wjsolutions.Edit:
Vanwege valse beschuldigingen die ik heb laten verwijderen door een moderator plaats ik het bewijs hier.KVK: 37161113
BTW: NL.822.035.224.B01Graag nu enkel meedoen indien interesse, als je commentaar heb zijn daar privé berichten voor.
-
Goed plan, heb het net op een aantal zipjes geprobeerd je krijgt inderdaad mooi resultaat.
Ik zeg ja tegen dit idee
-
@Sloosmedia
Ik zit in de helpdesk dus zal even korte uitleg geven.
Voor dat bedrag krijg je de hosting en domeinnaam.
Deze worden bij aankoop veranderd als de buynow geboden wordt.
Alle hosting gegevens worden dan ook op je naam gezet.Ovalqube domein en hosting staat bij wjsolutions.
Ik ga over de overname van het hele pakket. -
Rate: 9.5/10
Pluspunten: Kleur gebruik is zeer goed, komt overeen.
Minpunten: Topmenu van live support is volgens mij inspiratie van sloosmedia.
Eventuele tips: Kan ik zo snel niet bedenken, mooi werkEdit:
Voorbeeld van de minpunt die ik bedoelde.
http://nickmink.nl/klanten/sloosmedia/[offtopic]
Sorry lees het net hieronder[/offtopic]
-
Georgo
Dat kan met de iphone 3G ook al :p
Ik heb hem namelijk ook heb dit ook al getest, is best leuk telefoneren :pHTC heeft me broer, wel leuk ding maar zou die enkel voor zakelijke doeleinde gebruiken.
-
IPHONE!!
Heb geniaal veel applicaties waar je veel mee kan doen
-
KVK Op een vrijgegeven source (xD)
Te grappig dit echt (xD)
-
-
Omdat de meeste hier alles vragen en 9 van de 10 keer niks weten, zeer vervelend maar doe je niks aan.
Oefenen zou je direct een domein kunnen kopen, je hebt ook gratis hosting waar je dit kan testen.
-
RESPECT VOOR JOU!!!
http://www.w3schools.com is een goeie website waar ik zelf ook veel geleerd heb.
Ook door dingen zelf te proberen en fouten te zoeken en niet alles vragen leer je ook snel van
-
Ik zoek hierbij nog 2 a 3 mensen.
Tot nu toe:
- Dein
- Sloosmedia
- Nillas -
Beste leden,
Ik ben al tijdje bezig om een text-based spel zelf te maken.
Deze word geheel door mezelf geschreven dus scripters zoek ik momenteel niet.Waar ben ik naar opzoek:
- Debuggers
- Designer (later voor een betaalde opdracht, nu nog niet echt nodig)Uitleg:
Mensen die voor mij bugs kunnen vinden en melden zodat ik die kan oplossen.
Om alles zelf te controleren wordt heel veel werk en zal dus niet gaan werken.Vergoeding:
Ik zal gelijk eerlijk zeggen dat er geen geld vergoeding aan zit.
Wel kan je een plek bemachtigen in het team zodra we gaan draaien.
Als je hulp dan echt goed is zal de winst uiteraard eerlijk worden verdeeld.
Hoeveel de winst is weet ik nog niet aangezien ik nog geen officiële start gemaakt heb.
Eventuele hulp bij jou scripting is ook mogelijk, dit moeten dan wel kleine vragen zijn.Hoe kan ik erbij komen:
Ik zoek mensen die echt verstand hebben van fouten en dus weten wat ze testen.- Naam:
- Leeftijd: (niet belangrijk)
- Ervaring in bugs:Mensen die mij zullen helpen krijgen mijn MSN en eventueel hulp bij hun scripting vragen.
Voel jij je aangesproken, laat dan een bericht achter in dit forum of per Pm.
Toestemming voor dit topic is door Darsstar verleend.
-
Meest domme antwoordt ooit sorry hoor lars.
Dus omdat jij paar bugs oplost die nota bene hier op het forum zijn geplaatst en wat aan het uiterlijk doet is hij direct van jou?Iedereen heeft eraan gewerkt niet alleen jij, de opzet is nog altijd door Richard Snijders gemaakt.
-
Vergoeding per pm bespreken, hopelijk hoor ik meer.
-
+1 Georgo
Vind spullen van windows maar waardeloos, heb de MDA met windows gehad.
Zeer slechte ervaring aangezien alles continu vast liep en dus gewoon k*t was.Lang leve de Iphone (L)
-
Dein
Totaly agree with you, Richard Snijders is de oprichter van de kloon.
Zie dit bij larsisgoed9 ook niet terug in zijn OS dus waarom zouden mensen dit dan wel bij jou (MOETEN) doen? -
PHP
Toon Meerif ($level->functie == 'Don') { echo 'Alle don functies komen dan hier.'; } elseif ($level->functie == 'Sotto') { echo 'Alle sotto functies komen dan hier.'; } else { echo 'Je hebt hier niets te zoeken.'; }
Zoiets dan?
Anders moet je echt duidelijker worden in je vraag want nu begrijpt niemand je denk. -
@koen
toch netjes dat ze weinig tot niks konden vinden wat echt gevoelig is.Verder vind ik testen nooit nutteloos, zoals koen aangeeft ben je slechts een mens en vergeet je wel eens wat.
Als je dit niet test zul je er ook nooit achter komen.Me eigen server admin had HELE domme fouten die gelukkig gevonden zijn en opgelost.
Conclusie is dus dat een scan nooit nutteloos zal zijn maar je echt kan helpen.:cheer:
-
Apple Iphone 3G 16GB opslag (h)