Posts by Superior

- Wij willen graag een tracker erin plaatsen dat ons het aantal leden, Url en bezoekers toestuurt. Zouden jullie daar bezwaar tegen hebben?

Is dit een verplichting, want denk dat sommige geen problemen ermee hebben maar andere misschien wel.
    Ik zou er persoonlijk geen problemen mee hebben maar hangt natuurlijk er wel vanaf welke informatie jullie mee nemen.

Mokerr
    Kan hij onmogelijk bewijzen aangezien .psd bij hun gewoon te koop is.
    Als hij dan paar kleine aanpassingen heeft gemaakt is dit nog niet hun werk en recht om vrij te geven.

Citaat van Gangstawar

Hij lijkt er erg veel op omdat ik hem zo wou.
    Maar Jeroen heeft hem zelf gemaakt
    Als de eigenaar van layoutz.nl zegt dat het niet mag halen wij het offline.

Zal hij niet leuk vinden, zeker niet als het een open source wordt en hij hier dus verlies op kan draaien.

Zou hem voor de zekerheid een e-mail sturen en navraag doen.

Bram
    Nee is geen comodo, het is nog een vrij onbekende aangezien hij zo sterk is.
    Elke verbinding word gecontroleerd, heb deze erop gezet omdat ik continu de pineut van dit soort dingen ben.

Hij heet:

Outpost Firewall Pro

En zoals je in me vorige reactie kan lezen heeft hij kwaadaardige bedoelingen gehad.

K.Rens
    Alles word vanuit 1 IP adres gescand, gaat inderdaad via zijn server IP aangezien ik een ping heb uitgevoerd ter controle.

Ging inderdaad behoorlijk hard me cpu was continu 100% en dat met 4GB geheugen :p

Waarom hij al mijn porten gescand heeft weet ik ook niet, hou er niet zo van als mensen ongevraagd in me pc zitten te neuzen.

Melding is al gedaan bij zijn provider en hosting partij met bijgeleverde screenshots.

@Koen
    Die van criminalspoint is ook niet veilig lijkt er zelfs bijna op en toch gebruik je hem :p

De nieuwe vendetta source heeft een redelijk goeie, moet je even onder downloads zoeken ;)

Let op:
    Prijs is gewijzigd, winnaar ontvangt 60GB dataverkeer i.p.v. 40GB.

@Xreativ
    Layout is zoals we nu zien perfect, mooi afgewerkt ook de punten die wij hadden aangegeven.

Overigens is de battle nu wel gesloten en houden we het op de mensen die nu in de lijst staan.

Tot nu toe zien wij het ontwerp van Xreativ heel mooi maar willen de rest ook nog een kans geven.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.03.10 19:19:15:
    @Xreativ
    Je bent zeker het woord ontwerper waard, logo is perfect precies wat wij ook voor ogen hadden!

Enkel moet het top menu iets meer ruimte krijgen aangezien wij binnenkort ook nog meer aanbieden.
    Er komen hoogst waarschijnlijk binnenkort ook dedicated servers beschikbaar.

Namens: Willem

Probleem is opgelost.

Probleem:
    Een aantal dingen op de server bleken nog niet juist geconfigureerd te zijn.
    Dit is aangepast en werkt nu zoals het zou moeten werken.

:slotje: namens Willem

@Xreativ
    Onze mond viel wagen wijd open toen wij jou ontwerp zagen, wat een perfecte kleur gebruik.

Enkel wat wij wel vinden is dat het logo een beetje simpel overkomt.
    Vat dit niet als afkraken of slecht op want de rest is PERFECT.

Wij hopen dat je nog iets met het logo zou kunnen doen.

Mvg,
    Wjsolutions.

Heb is geen server firewall, het is een speciaal voor je pc die alle activiteiten scant.

Porten die ik zie:

SCAN (65499, 16846, 55282, 50630, 4053, 26342, 37628)

SCAN (22228, 30404, 23753, 18148, 23762, 56000, 460)

SCAN (2247, 61432, 56023, 15356, 7902, 41699, 210)

Er zijn er nog veel meer gescand maar heb geen zin om alles over te typen.
    Zijn ongeveer 35 port scanners gestopt en allemaal 1 uur geblokkeerd.

Bram
    Ik vertrouw niemand die mijn porten scant, wat hebben ze in me pc te zoeken?
    Ik werp ze er weer net zo snel uit, ongeacht wat het is wat probeert me pc in te komen.

Het is nu gestopt omdat elke poging geblokkeerd word dus zal geen zin hebben dit nogmaals te doen.
    Elke IP met een poging word automatisch 1 uur geblokkeerd van mijn netwerk.

SC-Webmedia
    Het programma blokkeerde zijn IP adres inderdaad direct.
    Op een gegeven moment werd het zo erg dat me internet zichzelf afsloot.

Ik heb nu de filter op eigen regels gezet zodat niemand erin komt zonder toestemming van mij.

Heb overigens wel zijn provider in het Engels gemaild over dit probleem.
    Bij gestuurd zijn alle screenshots van bewijzen die ik verzameld heb.

Ben erachter gekomen dat hij via me modem naar binnen probeerde te kruipen.
    Hierbij zag ik ook welke porten hij gescand heeft.

Ook heb ik mijn huidige provider gemaild over dit probleem en ze gaan mijn internet voor 3 dagen in de gaten houden.
    Dan kunnen hun misschien erachter komen wat ze van plan zijn en vanuit waar ze werken.

Beste leden,

Ik heb sinds kort via me broer een hele sterke firewall geinstalleerd.
    Nu is hij een stuk veiliger merk ik zelf want kreeg net alweer een melding.

Ik zat op http://www.boriel.com daar zag ik een captcha staan.
    Toen sloeg me firewall opeens op hol omdat er vanuit die website port scanning werd gedaan.

Uiteraard word deze automatisch direct geblokkeerd gelukkig.
    Nu heb ik wel zijn ip adres gelocked en wil daar werk van maken.

Wat kan ik hier tegen doen, alle bewijzen kunnen geleverd worden.

Bewijs:

- Melding port scanning.
    - IP adres.
    - Adres waar het vandaan kwam.
    - Whois informatie.

Probleem is alleen dat dit blijkbaar een Spanjaard is.

Hopelijk heeft iemand de gepaste oplossing hiervoor.

Mvg,
    Superior