Posts by Superior

-Nick
    Wat is er mis met deze dan, hij is namelijk nog niet geheel klaar er komt nog meer ;)

De oude layout is juist klant onvriendelijk en komt over als een amateur bedrijf.
    Terwijl achter de schermen juist aan kwaliteit voor de klanten wordt gewerkt.

Spinazie
    KIIIIIJJJJK hier heb ik wat aan, wist dat er wat goed mis was :p

- css tabs
    Ik werk met een LEGALE, adobe creative suit.
    Hierbij heb ik dus Dreamweaver en zijn tabs daarin overzichtelijker.
    Maar ik zag inderdaad dat hij in de broncode van de browser dat niet is.
    Ga ik aanpassen zodra ik de css van xHtml ga onderscheiden :)

- Logo
    Het logo heeft een width, height, margin en zo, vind daarom een style wat makkelijker.

- Inline css
    Zou je daar iets meer informatie over kunnen leveren, snap niet helemaal wat je daarmee bedoelt.

- input
    Begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoelt, dit doe ik namelijk al ;)

- Tabellen
    Die wil ik juist ontwijken, ik kan dit door middel van een margin ook oplossen namelijk :)

- Paragraph
    Wat is hier beter aan en waarom, want dit werkt opzicht toch ook gewoon?

Thnx voor je tips, hij is nog niet geheel klaar wil steeds verbeteren en daarom kost het wat tijd :p

Alles kan beter, heb vandaag ook al 3 images minder in de layout gedaan omdat images laden tijd kost.
    Er gaan nog 4 images weg wat laad tijd kost en dus sneller geladen zal zijn.

Verder is het nieuws nog niet echt netjes, kan veel mooier dan al die   tekens :p

Vind het slicen van een layout wel leuk werk, heb tot nu toe 1 tutorial voor het topmenu gepakt.
    De rest is allemaal zelf gedaan, kost alleen veel tijd en je moet er echt voor gaan zitten.

Citaat van Dein

Begin er dan niet aan,...

+10.000.000

Eindelijk iemand die het doorheeft dat die jongen alles maar wil hebben en niks wil leren!

Eindresultaat komt er ook nog te staan, wil alleen perfectie maken wat tijd en moeite in beslag neemt.
    Maar wil het gewoon zo graag een keer leren dat ik er echt de moeite voor wil nemen.

Nou lees eens een keer wat er aan functies te bieden is, ga niet alles voorkauwen.
    Zo leert men nog steeds niet, allemaal iets willen maar er niet voor willen leren.

Hallo wij hebben hier ook moeten leren om dit soort dingen te kunnen.
    Je kan niet alles blijven vragen aan iedereen, het stopt op een gegeven moment hoor.

Georgo
    Die nieuws gaat inderdaad nog met een   wil hier nog vanaf doormiddel van een margin ;)

Verder komt er rechts nog een kleine menu van 3 verschillende populaire pakketten.
    En onderin komt er nog over de gehele lengte een bar en de hoogte ongeveer 200px hoog een copyright bar met wat links.

Georgo
    Zou de melding nog eens doorlezen, zodra je host PHP 6.0.0 gaat installeren ondersteund hij hem helemaal niet meer.
    Waarschijnlijk staat jou error_reporting ook niet aan dus geeft hij geen melding hierover.

Gewoon een andere functie zoeken is toch niet zo moeilijk, waarom ben je in godsnaam anders met PHP begonnen Tim521?

Waarom zou ik, je kan toch wel lezen dat die functie niet meer ondersteund wordt vanaf PHP 5.3.0.

Gewoon een andere functie ervoor zoeken en klein beetje aanpassen, leer je ook nog eens wat :cheer:

Gangstawar

Citaat

@ Dit is gruwelijk gewoon.
    Zelfs allochtonen doen het niet bij een meisje van 12.
    Ik weet zeker dat deze kerel na een weekje wel dood is in de gevangenis.
    De zwaarste criminelen houden niet van ex agentjes en al helemaal niet van 12 jarige moordenaars.
    Als dit bij mijn kinderen zou gebeuren woow ik zou dan een 9 mm ergens vandaan toveren.
    En hem het zelfde aandoen maar dan met zijn eigen kinderen.

Beetje lompe reactie aangezien zijn/haar kinderen hier niets aan kunnen doen.
    Ik zou die vent eigenhandig castreren en hem aan de hoogste boom ophangen.

[func]eregi[/func]

Kan je lezen waarom het niet werkt, ga niet alles uitleggen aangezien dit algemeen bekend is.

Beste leden,

Ik ben voor het eerst begonnen met het slicen van een layout.
    Nu ben ik wel al tijdje aan het verbeteren en dat soort dingen.
    Ik twijfel alleen nog over de kwaliteit van de slice in de layout.

LET OP!!!
    Het is me eerste slice dus enkel tips geven en geen kritiek uiten.

Link van de slice:

- http://gangsterscity.eu/mm/

Wat ga ik nog doen:

- Images in een map plaatsen.
    - Css van de html onderscheiden.

Is de layout klaar:

Nee nog niet aangezien ik nu twijfel over de kwaliteit wil ik wat tips.
    Hij is dus nog niet in zijn geheel klaar omdat er nog meer bij komt.

Kritiek kan ik hebben maar onderbouw je reactie wel.
    Daar heb ik meer aan en kan daardoor ook veel meer leren.

[offtopic]
    De eigenaar overtreed zijn eigen regels (xD)

- Een topic bumpen binnen de 24u na aanmaak is niet toegestaan. Een topic mag maar 1x gebumpt worden.

- [MED] topic inhoud betekend het volgende:
    Nieuws & mededelingen
    Al het nieuws en alle mededelingen over criminalspoint worden hier geplaatst.
    [/offtopic]

Tevens vind ik het niet zulk groot nieuws dat het een [MED] moet zijn hoor..
    [MED] gaat over nieuws die binnen criminalspoint gaat en niet over een feest waar jij naartoe gaat.
    Dit zou meer thuis passen in een [OFF] onderwerp (xD)

Vind het persoonlijk niets hebben.

Volgende redenen zijn:

- Geen korte informatie over wat ze gaan bezoeken.
    - Totaal geen structuur, lijkt 5 minuten werk door middel van één brush.

Mokerr
    Zelf ook wat proberen zou geen misdaad zijn hoor..
    Ook is je uitleg zo bar slecht dat niemand snapt wat jij in feite nou eigenlijk bedoelt.

Zie nergens in je Query welke user hij moet updaten enkel familie.

Kom op gebruik op ze minst de zoekfunctie een keer.
    Dit is topic nummer 10 miljoen al, mods?

[func]ctype_digit[/func]

Lees dat maar eens na.

Wat heeft mijn DNA met gebruikersgemak te maken dan?
    Tevens ook mijn telefoon gegevens, wat hebben ze daar aan?

Is allemaal privacy en gaat hun geen fuck aan vind ik, dus ben er zwaar op tegen.