Posts by Superior

Hoe bedoel je automatisch?

Waarom maak je niet gewoon een opslag in je db zodat je vanuit een admin paneel kan toevoegen?
    Scheelt je een hoop werk en hulp-admins maken je werk daarbij nog lichter;)

Patrick
    Schrik niet maar dit bestaat wel, ik heb er zelfs een programma voor die hashes omzet in leesbare wachtwoorden.
    En het werkt wel degelijk, getest met [func]md5[/func] & [func]sha1[/func].

@Perrytje11
    Zou dit niet doen, je weet hoeveel mensen dit gaan misbruiken om er zelf lol in te krijgen en stoer te doen ;)

Dat ziet er goed uit :O

Draai momenteel Adobe CS4 Master collection 8-| (en ja dit is volledig legaal |-))

Misschien dat me broer hem gaat aanschaffen voor zijn bedrijf, kan ik stiekem even meekijken (L)

@larsisgoed9
    Je zoekt wel erg ver in de problemen he? :p
    Kan je vertellen dat wij vanmiddag een storing hadden.
    Dit was alleen op de main website te merken bij de klanten niet.
    Probleem was in 30 min. opgelost, was de eerste storing bij hun in 8 jaar tijd ;)

Het zijn geen thuis servers, ze worden bij een bedrijf verzorgt.
    Thuis servers zouden het dataverkeer niet trekken, dan is zijn internet waardeloos.

Edit
    De server voor de hoofd website is weer normaal.

Blij dat mensen onze diensten bevalt 8-|

Helaas nu problemen met de server die Willem nu oplossen is.
    Maar dit geld niet voor onze klanten, die ondervinden hierbij geen problemen van downtime.

Dein
    Zo geven we wel een verkeerd voorbeeld, nu ga je errors krijgen die de TS misschien ook niet snapt.
    Daar krijg je dan ook weer vragen over, en dat enkel omdat het voorbeeld verkeerd in elkaar gezet was snap je ;)

Dein
    Nu doe je dit nog steeds verkeerd, je laat $naam uit de lucht vallen?

Edit
    Snel aangepast zie ik.
    Tevens ga je met jou code flinke errors krijgen.

PHP
    //laat de naam zien van de gebruiker
    echo "hallo ".$naam." welkom op deze site";
    echo "jouw leeftijd is".$leeftijd";
    echo "en je woont in".$woonplaats;
    }

PHP
    //Zou dus zo moeten zijn

//laat de naam zien van de gebruiker
    echo "hallo ".$naam." welkom op deze site";
    echo "jouw leeftijd is ".$leeftijd;
    echo "en je woont in ".$woonplaats;
    }
    ?>

Naffer

Wees gerust hij had een limiet van 10 downloads, en op cp ondersteunen we hem niet.
    Heb je weinig keus, geef toe dat ik stiekem 1 van de downloaders was maar heb hem weer verwijderd.
    Kan zelf prima scripten dus hoef niet iemand zijn werk te stelen en daarmee geld te maken.
    Zou dit zelf met mijn coding ook niet willen namelijk, hij is verwijderd dus 9 downloaders over ;)

Citaat van SC-Scripting

Zodra PHP6 uitkomt, dan zullen er denk een heleboel verwijderd kunnen worden hahahaha
    Kan inderdaad niet wachten :D

Verwijderd (xD) nee zeg je verkeerd, ze kunnen daarna niks meer :$
    Ja een boek kopen en keer leren :p

Naffer
    Doet er niet toe, het is een coding die niet is vrijgegeven aan internet downloaders.
    Ze zijn niet creatief genoeg om zelf iets te maken en willen daarom concurreren met grotere spellen ^o)