Posts by Superior

Axl_H
    Ik zeg ook niet dat jullie hier 24/7 moeten zijn hoor.
    Gaat er mij om dat er een illegale verkoop is MET bewijs.

Wat doen jullie, bewijs vragen via een pm ^o)

bytecom
    Ze slaan je niet dood, maar als je in het vak staat wel en dan heb ik het over de harde kern ervan.
    Vrienden van mij zijn ook ajax me familie ook maar die slaan me inderdaad ook niet.

Waarom zou je het is maar voetbal hoor, alleen wat jij zegt is gewoon een grote flop sorry.

tukkie
    Ze spelen 2 locaties, als ajax thuis met 3 - 0 wint en feyenoord ook thuis met 3 - 0 krijg je verlenging.
    Is dus niet zo dat als ajax 1 locatie wint gelijk kampioen is.

Tenzij ajax verliest 8-|, als dat zo is ga ik feesten tot ik neerval (xD)

NielsB
    Moet hij inderdaad bij een feyenoord supporters vak zeggen (xD)
    Durf te wedden dat je er niet levend uit komt, geld trouwens ook voor een ajax vak.

bytecom
    Dan kijk je nooit voetbal zeker ?:p

Ik ben al zolang als ik leef voor feyenoord, ben ook de enigste hier in huis.

Twente kan verliezen omdat feyenoord best veel op het spel heeft staan.
    Word gewoon afwachten wat het allemaal gaat worden.

En voor ajax zijn enkel omdat ze goed zijn ?:p

Dus als feyenoord toevallig kampioen wordt ben je voor feyenoord ?(xD)

Geen logica sorry :p

Ik ben zelf feyenoord supporter.

De kans dat ze van ajax winnen is zeer klein, voetballen met ajax is gewoon niet meer spannend genoeg.
    Kijk met hoeveel ze winnen tegen andere clubs, bedoel 7 - 0 kom op zeg.

Tegen twente gaan we het nog wel moeilijk krijgen, die laten zich geen tweede keer pakken.

Een domein bepaal je in waarde aan de volgende dingen:

- Hoeveel bezoekers.
    - Is het domein makkelijk te onthouden.
    - Hoe hoog staat het in google.

En nog wel een aantal dingen die ik waarschijnlijk over het hoofd zie.
    Een domein registreren kunnen we allemaal wel, gaat om de promotie erachter.

+1 Xebo

Dat heeft altijd prima geholpen zover als ik me van de V1 kan herinneren.

@Killingdevil
    Te soft is het momenteel optreden tegen dit soort mensen.
    Je ziet vaak genoeg topics met illegale verkoop die te lang open blijven.
    Er wordt duidelijk bewijs geleverd en nog vraagt de crew om uitleg via een pm.
    Dit soort leden moet je gewoon direct 'keihard' bannen van cp.

Crew moet gewoon strenger optreden tegen dit soort mensen en niet bang zijn leden te verliezen.

Beginnelingen in PHP hou je overal wel, je moet ze een tikje in de rug geven om het ze te leren.

Natuurlijk niet direct alles voorzeggen maar gewoon helpen met functies.

Bijvoorbeeld FOUT:

Ik snap str_replace niet kan iemand mij dit uitleggen?

Bijvoorbeeld GOED:

Ik heb gelezen over de functie str_replace, snap hem een klein beetje.
    Kom alleen bij bepaalde dingen in de knoop, hoe kan ik dit en dat doen?

Bekijk het verschil, komt direct een stuk vriendelijker over en dat moeten mensen leren.
    We helpen elkaar gratis, hou het dan ook vriendelijk niet iedereen is zo snel lerend als een ander.

Gangstawar
    Gaat daar niet om, als je posts nodig hebt om te kunnen downloaden krijg je spam.

We moeten leren om vriendelijker tegen elkaar te zijn, en ja ook ik want ik mis het ook nog regelmatig.

Als je de gezelligheid terug krijgt op criminalspoint is er niks aan de hand.
    Mensen verlaten snel omdat ze of een grote mond krijgen of niks mogen vragen.

"Houd rekening met de topic starters, meeste verstaan niet altijd een direct antwoord"

Hele mooie regel die vaak genoeg gebroken wordt door zo een beetje iedereen op criminalspoint.

Gangstawar
    Dan ga je het probleem van spam topics krijgen, kijk naar de CF systeem die ze hadden.
    Die werden ook gek van de spam alleen om de download te krijgen, is dus geen oplossing.

Crew mag inderdaad wel strenger optreden, vooral tegen ondankbare lui hier op cp.

Ga er niet omheen draaien, het is gewoon het niveau.
    Ik erger me er ook vaak genoeg aan dagelijks.

Voorbeeld str_repeat topic, lees maar na dan snap je het wel.

Meneer vraagt hulp en gaat vervolgens bijdehand zitten reageren terwijl het wel hulp gericht was.

Ik ga niet alles voorzeggen, ik geef tips op welke functies je kan zoeken.

Denk dat de voornamelijke reden dus gewoon het niveau is en mensen daarom ergens anders gaan zoeken.

Aan de crew zal het niet liggen, die is rechtvaardig en regelt volgens de regels.
    Als je die gelezen hebt weet je best waar je fout zit en kan je hun dus niet de fout in de schoenen schuiven.

[offtopic] Reverb
    SSSSSSSSSHT heb verschillende gebruikersnamen gehad :cheer:

Ex-mod Diester kennen we allemaal nog wel van vroeger, loop hier al rond CP V1 dus jij SSSSHT

Schijnbaar ken je de regels ook niet goed, volledig off-topic niet toegestaan, goed zo jongen je kan lezen :cheer:[/offtopic]

gamecontrol
    Geen probleem, indien je ergens niet uitkomt kan je altijd een pm sturen.

En dat geld trouwens voor iedereen, niet enkel voor Gamecontrol ;)

Omdat er vraag naar is, dit is de volledige code ervan.
    De database dien je zelf te maken dit ga ik niet ook nog eens doen.

Mokerr
    Automatisch gaat inderdaad niet lukken, dan zou dit een hele luie wereld zijn.

Een bestand maken met data opslag bestaat wel, heb het zelf ook al in me ubb gemaakt.
    Veel spammers komen met links of met namen namelijk.

1) Je voert het woord in je database
    2) Het script zoekt vervolgens op al die namen en filtert ze.

str_ireplace heeft namelijk het leuke dat "LuL, Lul, LUL of luL" gewoon gefilterd wordt.
    Dit mede dankzij Richard (spinazie) die mij deze tip gaf, kende de functie namelijk zelf ook nog niet.

Als je verder kijkt dan je neus lang is zag je allang een voorbeeld die je iets verder uit moest werken.

[offtopic]
    Kom hier al langer dan jou dus zou gewoon lekker je mondje houden en niet zo bijdehand doen als je hulp wilt krijgen.

Was wel wat je zoekt maar ik ga niet alles voorkauwen, leer maar keer iets maken.

Google is je vriend!
    [/offtopic]

Niels
    Is inderdaad bruteforce, hij berekend de hash zo snel en gaat alle tekens na.

Me pc is er zelfs 2 keer door uitgeklapt omdat hij het niet trok met mijn kast.
    Hij is ook al 8 jaar oud dus kan wel gebeuren :p
    Vrijdag me nieuwe i7 processor kast, dan maar eens opnieuw proberen :)

Mollie is simpeler dan dimopay.

Heb het zelf ook via dimopay geprobeerd, alles is slecht uitgelegd.

Mollie is een goede keuze, je kan in de documentatie ook informatie vinden :)

Dat gaap hoort ook tussen off-topic tags, of misschien keertje op tijd gaan slapen?

Je leest volgens mij niet eens op php.net wat je er allemaal mee kan doen.

[offtopic]
    HOERA! :D weer een lui persoon rijker op criminalspoint :cheer:
    [/offtopic]

En haal die 5/5 van je PHP kennis ook maar weg, je kan niet eens een functie lezen.

WORD WAKKER!!

wel dus ;)

PHP
    $tekst	= str_ireplace(/*Hier komt iets*/, str_repeat('*', strlen(/*Hier komt iets*/), $tekst);

Meer ga ik niet prijs geven, ga maar keer PHP leren.
    Alles vragen en niks zelf doen leer je niks van ;)