Snap niet helemaal wat je bedoelt sorry :p
Posts by Superior
-
-
-
Met een beetje hulp van Jannick is dit eruit gekomen.
http://img707.imageshack.us/img707/319/botpagina.png
Kunnen jullie een mening geven hierover ?
Let op!!
Bezoek aantal is nog niet werkend, vandaar dat alles op 0 staat -
Inderdaad, moest ook van de supporters ze wilde Amsterdam niks gunnen vandaar
Ajax had hetzelfde gedaan als ze in onze positie stonden, dat kan je niet negeren (xD)
-
Lees dit maar
http://www.nu.nl/sport/2228775…te-nadert-landstitel.html
Dan snap je waarom Twente gewonnen had (xD)
-
Succes, voor ons is het niet pijnlijk wij wennen er onderhand al aan hoor
Maar als Ajax van Feijenoord verliest is dat een stuk pijnlijker (L)
[offtopic]
Heb al 800 nutteloze berichten geplaatst (xD)
[/offtopic] -
Als wij een goeie training krijgen hebben we zeker een goeie kans
Mochten we dit winnen ga ik keihard lachen en vier ik het 2 weken in me straat :p (allemaal ajax supporters).
-
NielsB
Maakt niet uit :p ben blij dat die Amsterdammers met niks weglopen (xD)Klappen toen Twente scoorde vanuit het Feijenoord publiek, te mooi gewoon (a)
-
Mooizo want ik meen elk woord ervan :p
Amsterdam gun ik het gewoon niet, die tukkers hebben hun best gedaan dit seizoen en prachtig voetbal neergezet.
Denk je trouwens dat feyenoorders zaten te klappen voor mooi voetbal ?:p
We moesten verliezen, dit is zelfs door supporters bij de spelers van Feijenoord gezegd.
Ze wilde Ajax die 1e plek gewoon niet gunnen, ik vind het geniaal bedacht :pFC Twente :cheer:
Al ben ik zelf een Feyenoorder (L)
-
Helemaal super, zolang het die Amsterdammers maar niet zijn (xD)
HELEMAAL NIKS VOOR AMSTERDAM!!!
-
Citaat van diestro
Dat zeg ik toch ook, maar alleen omdat Feyenoord, FC Twente gewoon liet winnen. Als jij dit niet gezien hebt is dat jammer voor jouw. Maar ik heb de wedstrijd live gezien en Feyenoord deed gewoon helemaal niks.Omdat wij Feyenoorders die Amsterdammers gewoon niks gunnen (L)
Snap dat dan dit hebben we gewoon expres gedaan omdat ajax dan ook niks krijgt (L)
-
-
Citaat van Jannick
Hoe oud ben je? Waarom zou je een tattoo willen laten zetten? Waar staat een pitbull in jouw ogen voor?
@Hieronder Mooi zo; een pitbull word bij mij geassocieerd met de hardcore scene. Als dat je reden was, dan had ik het ten zeerste afgeraden.
Is er iets mis met hardcore dan?
Ik luister het namelijk dagelijks en je ziet mij toch ook redelijk normaal overkomen?Ik zou hem in kleur nemen, brengt de pitbull meer naar buiten toe waardoor hij ook mooier wordt
-
Is je netwerk beveiligt?
Want als je dat niet gedaan hebt zitten er veel mensen op je netwerk waardoor jou snelheid slecht wordt.
@Stan
Slecht is het niet hoor, ik heb de WRT-54G.
Werkt hier ook prima zonder problemen of slechte verbinding. -
Beste leden,
Ik wil voor mijn spel een bezoekers overzicht geven op een admin pagina.
Nu sla ik de gegevens op via $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'] zodat ik die kan vinden.Wat sla je dan precies op?
Voorbeeld mijn browser: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; nl; rv:1.9.2.2) Gecko/20100316 Firefox/3.6.2
Wat wil ik precies weten?
Wat voor browser en welke versie er gebruikt wordt.
Wat lukt er niet?
Ik wil doormiddel van MySQL query de gegevens opvragen.
Maar elke browser apart is natuurlijk een onmogelijke taak.Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik denk dat het zelf iets met MySQL te maken heeft.
Daar kan je volgens mij iets voor aanroepen dat hij via 1 naam zoekt in de volledige naam.Mvg,
Superior -
-
Komt door [func]str_repeat[/func], toch wel leuk he mijn script je ziet dat het werkt :$
Je kan hem beter in * houden dan wordt criminals.nl veranderd in ************ en zie je hem niet meer.
Kan je dus met elk woord doen zoals scheldenIndien je dit niet wilt zal je de [func]str_repeat[/func] moeten wijzigen in [func]str_replace[/func]
-
En als je de code tags gebruikt komen wel stukke verder dan deze onoverzichtelijke code
*Reeds aangepast*
-
-
Dat is onzin, als er bewijs geleverd is kan je hem op slot gooien en de TS verbannen.
Nogmaals bewijs vragen is gewoon dubbel werk, natuurlijk moet bewijs voldoende geleverd worden.
Maar zie dit vaak genoeg en nog wordt er om bewijs gevraagd, beetje raar vind je zelf ook niet?