^o) dan moet je ze al in de zee waarschuwen want bij ons komen ze toch wel redelijk dood aan (xD)
Posts by Superior
-
-
Ze zijn heel erg collegiaal en zeuren nooit 8-|
Kan misschien komen doordat ze onthoofd worden in de machine ? ^o)
-
Ze zijn ook gewoon sexy (L)
Werk elke dag met ze (xD)
Commentaar op me werk ? ^o)
-
Een haring (L)(L)(L)
-
Ik vind belgen met een dialect van Brabant praten..
Heb er zelf 6 weken gewoond (vond het niks aan:p) maar daar praten ze bijna hetzelfde.
Wij zijn daarin tegen in onze spraakzaamheid veel beter dan de belgen zijn.
-
Bram
Dat ontken ik ook niet, daarom geef ik aan dat het bij ons om een relatief klein netwerk gaat.
We merken er niks van alleen onze firewall word volgepropt met IP adressen die de login een trap op de staart geeft.Hij is trouwens niet de eerste, dit weekend zijn er ook al pogingen gedaan op de login.
-
Citaat van Willem
cnnxn hiervoor heb je ook nog een Ddos deflate, rkhunter en Chkrootkit
Die helpen allemaal om ddos attacken tegen te gaan.
Wij krijgen zojuist een aanval vanuit China, ook die is mislukt.
Dus het is wel te beveiligen je moet er alleen moeite voor doen.
Denk alleen dat zware aanvallen wel anders zijn dan die wij krijgen.
Bij ons word alleen continu getrapt op de login van de server.
Ze zijn gelukkig allemaal zonder succes.Denk dat de betrokkenen over het nieuws wel een zwaardere aanval hebben gekregen
-
Lekker antwoord ^o)
Zoals Mokerr aangeeft zit je dus iets in te voeren zonder [func]mysql_query[/func].
Gaat niet werken he ^o)
-
Heb je een [func]mysql_error[/func] geprobeerd ?
-
@Sloosmedia
Bij aankoop dan ook graag zijn goedkeuringBod is nog steeds geldig op Layout 7
-
Ik doe ook niet negatief hoor begrijp me niet verkeerd.
Maar als hij herhaaldelijk dezelfde fouten misbruikt weet je wel beter.
Je maakt nooit dezelfde fouten, je leert van je fouten toch ?Als je op huplepup.php een sql injectie krijgt moet je weten dat blabla.php waarschijnlijk ook die fout heeft.
Dit kijk je toch wel na als gecertificeerde php5 programmeurDdos aanvallen komt wel wat meer bij kijken, denk dat het daar ook grotendeels mee te maken heeft.
Anders was die jongen niet gearresteerd en al zijn spullen in beslag genomen. -
Vind wel dat Niels een klein beetje gelijk heeft, als jij zo een certificaat bezit hoor je deze fouten te kennen.
Weet niet precies wat hij misbruikt heeft maar met die certificaat had je het wel zelf op kunnen lossengrotendeels tenminste.
-
Graag eerst informatie of ik dat wel mag gebruiken.
Indien de huidige eigenaar hier niet mee akkoord gaat vervalt mijn bod. -
rickvbeek
Ik heb het niet over Ddos aanvallen, die zijn overal mogelijk die kan je haast niet beveiligen.wjsolutions heeft wel een nieuwe firewall voor dit soort acties.
Er zijn in het weekend 1.400 aanvallen op de login van de server geweest wat faalde gelukkig.
We hebben enkele adressen gelogd maar dit zijn, hoe kan het ook anders allemaal proxy adressen.Maar ik heb het over script fouten, het is zielig ze te misbruiken absoluut.
Maar of ze iemand echt alleen voor misbruik van fouten zullen vervolgen kan je vergeten.Die Ddos aanvallen zijn wel illegaal, daar kan hij ook behoorlijk wat problemen mee krijgen.
-
Robin
Geeft een super veilig gevoel dan (xD)Maar ieder zijn/haar keuze, vind het alleen niet verstandig
-
Extreme
Dat doe ik ook niet, wie zegt dat dan?
Ik geef gewoon aan dat het jou fouten zijn die misbruikt zijn.
Natuurlijk is het laag, hou er zelf ook niet van maar het gebeurd nou eenmaal.Ben geen PHP koning, als ik dat was zou ik hier niet zitten hoor (xD)
Dus reageer jij maar normaal :cheer:
-
Zijn hier rechten voor verleend of is dit een total rip-off wil niet achteraf in de problemen komen.
-
Oke dan bied ik ? 5,00 voor layout nummer: 7
Wel wil ik volledige rechten van de layout met .psd bestand.
Geen achteraf problemen veroorzaken die mij in de problemen brengen -
JoellekeB
Ze zitten niet fout, jij zit fout als je er geen verstand van hebt en toch door zet.
Als je ziet dat iemand je site kan breken ga je toch offline en voer je onderzoek uit..Aan de andere kant vind ik het wel triest want hij blijkt ook bedreigingen te hebben gedaan?
Ga dus eerst leren voordat je bij de politie gaat huilen dat iemand JOU fouten gaat misbruiken 8-|
-
Met de slice neem ik aan?
Dus:
- .psd versie layout
- Slice versie layout