Dan zou ik Killingdevil zijn optie even proberen.
Heb je onlangs rare programma's geïnstalleerd ?
Bedoel ik mee:
* Illegale enzo.
Daar kan het soms ook aan liggen namelijk
Dan zou ik Killingdevil zijn optie even proberen.
Heb je onlangs rare programma's geïnstalleerd ?
Bedoel ik mee:
* Illegale enzo.
Daar kan het soms ook aan liggen namelijk
Hoeveel geheugen heb je in die kast hangen ?
En controleer door middel van CTRL + ALT + DELETE hoeveel cpu je in gebruik heb.
http://www.vendettagame.com/bureaublad.png
Let niet op benamingen, werk graag Engels houd alles in mijn ogen ordelijker.
diestro
In dat geval is het inderdaad een kansspel, je hebt geen zekerheid op winst.
Dacht dat je kosteloos kon bieden hierop, excuus verkeerd gelezen door mij
Sorry maar dit is zelfs alleen met css te maken.
Zou nog wat tutorials zoeken hierover aangezien dit niks is.
Sorry maar ben liever eerlijk
Citaat van diestroIk vind ook niet dat dit een kansspel is maar dit is ook een keer behandeld in het programma TROS Radar, waarna er kamer vragen over gesteld zijn en is besloten dat dit soort websites onder de kansspel wet vallen en dus een kansspel vergunning nodig hebben. Omdat mensen geld uitgeven zonder zeker te weten of ze wat krijgen.
Is niet zo, ze bieden in dit geval dus het is geen kansspel.
Als je geld verliest in een bod zou dit wel zo zijn in dat geval.
- Pietje bied ? 10,00
- Klaasje bied ? 12,00
Pietje krijgt in dit geval dan ze geld terug omdat zijn bod niet meer het hoogste is.
In een kansspel zou pietje zijn bod verliezen en niks meer van zijn 10 euro terug zien.
tcbhome
Ik ga maandag ook direct werk van deze figuur maken.
Weet namelijk al wie hier achter zit, hij is nog niet van me af.
Leuk dat ik al zijn gegevens nog heb en hij dit vergeten is
Verder heb ik de upload host al om een delete gevraagd.
Dit kan wel even duren, hoop dat cp sneller handelt in deze zaak.
@Ferhat
Weet ik, dit is gewoon een zielig figuur.
Maar heb gekeken in de .rar er mist onwijs veel bestanden dus wees gerust.
Zelfs de SQL en Cronjob bestanden mis je in die download.
Ze hebben er dus helemaal niks aan, maar het blijft beschermde code.
Ga maandag hier ook werk van maken, hoop dat een mod online komt om dit te verwijderen.
Upload host is al een email naar verzonden.
Hij heeft altijd netjes gehandeld, zou geen conclusie trekken zonder hem gesproken te hebben.
Zal hem zelf ook even benaderen, had je via pm uitgelegd waarom.
Spinazie
Je mag hem aangeven, buiten de source om is het inbreuk op jou computer.
Deze source is gemaakt door Roel en mij dus niet legaal voor gebruik.
Overal waar ik hem online zie zal ik zonder pardon direct aangeven bij de hoster met sanctie erop.
Ik weet wat ik ervoor moet doen, dus je mag het proberen maar de gevolgen zijn voor je hosting en jezelf.
Spinazie
Laat hem lekker, als hij zo hopeloos denkt te kunnen zijn moet hij dit vooral doen.
Iedereen die denkt de source te gaan gebruiken, waarschuw alvast dat 60% van mij is.
Ik werk onder een KVK dus als ik hem online zie zal ik hier direct werk van maken.
Nee, ik heb hieraan mee gewerkt.
Raad het je niet aan om dit te gebruiken aangezien ik ook nog de rechten bezit.
Triest hoor roel..
Bewijst maar weer wat voor niveau jij leeft.
Meneer kan dus niet reageren omdat hij op een proxy zit waarschijnlijk.
Hij heeft een server-wide ban van koen gekregen voor een Ddos aanval.
Leuk dat hij dingen vrijgeeft waar ik ook aan mee gewerkt heb.
Heb je het ontwerp gehad?
Ik heb op de dag van Koninginnedag een brommer ongeluk gehad :p
Mag dus voorlopig niks meer doen, heb me rechter enkel zwaar gekneusd en me achillespees heeft een opdonder gehad.
Nu is me enkel minder erg maar me achillespees is momenteel het ergste van alles.
's avonds wel vuurwerk gekeken, maar dan met krukken hahaha :p
@Ricky
Met welke editor werk jij momenteel, ik heb bij dreamweaver er ook wel eens last van.
Probeer eens alles na <?PHP te kopiëren en dan een nieuw kladblok bestand openen.
Dat typ je eerst opnieuw <?PHP en dan doe je CTRL+V, sla dit op en upload hem.
Dit is een oplossing wat bij mij erg vaak helpt, komt als ik me niet vergis door white tekens.
Darsstar heeft me het ooit een keer uitgelegd, weet niet precies wat het was.
Volgens mij zijn het tekens die je niet kan zien in je editor.
Zou het eens proberen misschien helpt het
Wie in Frankrijk een vrouw dwingt een boerka of een nikab te dragen, kan een gevangenisstraf van een jaar en een boete van 15.000 euro krijgen. Een vrouw die zo'n kledingstuk draagt, dat vrijwel het gehele gezicht bedekt, loopt het risico dat ze een boete van 150 euro moet betalen.
Dat staat volgens de krant Le Figaro in een wetsvoorstel van de Franse regering, dat in juli bij het parlement wordt ingediend. "Niemand mag in het openbaar kleren dragen die erop gezicht zijn het gezicht te bedekken", staat in het wetsvoorstel. Vrouwen die een nikab of boerka dragen, riskeren niet alleen een boete. Zij kunnen ook worden gedwongen een cursus te volgen waarin hen wordt bijgebracht waarom in Frankrijk het verhullen van het gezicht ongewenst is.
Het Belgische lagerhuis heeft een wet goedgekeurd die het dragen van een boerka in het openbaar verbiedt. Een snelle goedkeuring van de wet door de senaat lijkt echter plotseling onzeker.
Christendemocraten en Liberalen in de Senaat zetten donderdag vraagtekens bij de formulering van de wet. In de wet staat dat niemand in het openbaar mag verschijnen 'met het gezicht volledig of deels bedekt'.
Door de val van het kabinet van demissionair premier Yves Leterme vorige week kan de goedkeuring van de wet bovendien nog meer vertraging oplopen.
bron: http://frontpage.fok.nl
Vinden jullie hiervan?
Graag wel netjes houden, geen racisme in welke vorm dan ook.
Het is een discussie en geen oorlog naar elkaar toe.
Respecteer iemand zijn mening, maar onderbouw hem wel indien je commentaar hebt.
Hopelijk blijft het topic netjes :cheer: