jemajeroen
Dit is een code waarbij je aparte css stylen kan oproepen hoor.
Het detecteert niet alleen, je kan bij de tekst ook aangeven welke css hij moet aanroepen.
Posts by Superior
-
-
PHP
Toon Meer<p><!--[if IE]> According to the conditional comment this is Internet Explorer<br /> <![endif]--> <!--[if IE 5]> According to the conditional comment this is Internet Explorer 5<br /> <![endif]--> <!--[if IE 5.0]> According to the conditional comment this is Internet Explorer 5.0<br /> <![endif]--> <!--[if IE 5.5]> According to the conditional comment this is Internet Explorer 5.5<br /> <![endif]--> <!--[if IE 6]> According to the conditional comment this is Internet Explorer 6<br /> <![endif]--> <!--[if IE 7]> According to the conditional comment this is Internet Explorer 7<br /> <![endif]--> <!--[if gte IE 5]> According to the conditional comment this is Internet Explorer 5 and up<br /> <![endif]--> <!--[if lt IE 6]> According to the conditional comment this is Internet Explorer lower than 6<br /> <![endif]--> <!--[if lte IE 5.5]> According to the conditional comment this is Internet Explorer lower or equal to 5.5<br /> <![endif]--> <!--[if gt IE 6]> According to the conditional comment this is Internet Explorer greater than 6<br /> <![endif]--> </p>
Bron: http://www.quirksmode.org/css/condcom.html
PHP
Toon Meer<!--[if IE]><p>You are using Internet Explorer.</p><![endif]--> <![if !IE]><p>You are not using Internet Explorer.</p><![endif]> <!--[if IE 7]><p>Welcome to Internet Explorer 7!</p><![endif]--> <!--[if !(IE 7)]><p>You are not using version 7.</p><![endif]--> <!--[if gte IE 7]><p>You are using IE 7 or greater.</p><![endif]--> <!--[if (IE 5)]><p>You are using IE 5 (any version).</p><![endif]--> <!--[if (gte IE 5.5)&(lt IE 7)]><p>You are using IE 5.5 or IE 6.</p><![endif]--> <!--[if lt IE 5.5]><p>Please upgrade your version of Internet Explorer.</p><![endif]--> <!--[if true]>You are using an <em>uplevel</em> browser.<![endif]--> <![if false]>You are using a <em>downlevel</em> browser.<![endif]> <!--[if true]><![if IE 7]><p>This nested comment is displayed in IE 7.</p><![endif]><![endif]-->
Bron: http://www.leerwiki.nl/Hoe_kan…owser_detecteren_met_HTML
-
-
Mag ik vragen hoeveel jij van PHP weet?
Want heb een idee dat jij hier net mee begonnen ben. -
Spinazie
Inderdaad, maar hier zet je niet verplicht geld in met winst.
Dit is je eigen keuze, het valt meer onder donatie namelijk.
Over die prijzen uitgeven is wel kansspel, maar meeste weten dit niet.
Dit valt onder een bepaalde prijs klasse, dacht iets van ? 450,00 of hoger.:cheer:
-
-
[offtopic]Zwakke reden voor delete (xD)(xD)[/offtopic]
Feliciteert met je bezoekjes :p
-
Robin
Hij speelt nu met kansspel, je hebt geen zekerheid op winst namelijk -
-
-
Inderdaad, hele domme fout maar ik ben ook maar een mens en een mens zit vol fouten toch (a)
-
diestro
Ik had hem verkeerd om gedaan, het moest precies andersom hahaha :p -
lhmedia
Dat is inderdaad wat ik zocht, kon er maar niet uitkomen heel erg bedankt -
diestro
Wist ik, zit alleen voor de 2e keer iets te slicen dus het is allemaal wennen. -
Bedankt het is helemaal gelukt nu
:slotje: graag.
-
Robin
Thnx dit werkt inderdaadNog een vraag, ik wil ruimte tussen de tekst maar werkt momenteel alleen met een <br /> en dat is niet netjes.
Is er buiten de padding-top of padding-bottom nog iets anders daarvoor? -
Beste leden van cp,
Ik ben mezelf weer eens aan het testen op het slicen van een layout.
Ik mag hier verder niets over laten zien aangezien de klant dit niet wenst.Waar kom ik niet uit:
Ik wil een link een class geven, bijvoorbeeld hieronder.
PHP.menu a { color: #838586; text-decoration: none; } .menu a:hover { color: #203d56; text-decoration: none; }
Alleen dit werkt niet, heeft iemand een idee waarom dit niet werkt ?
Mvg,
Superior -
Flock wel eens gezien?
Lijkt ook beetje op FF, merk alleen het verschil niet ervan..
Bron: http://flock.com/
-
@Ferhatje
Chrome is wel verdomde snel (L) -
@Stan
Weet ik welWordt die lui alleen een beetje zat, als iets niet in hun straatje valt gaan ze aanslagen plegen.
Moet zeker bewijzen dat hun sterker zijn of zo ?