Wow crew, is het de maand van cp fixen of zo :p
Heb jullie nog nooit zo actief zien werken aan cp :cheer:
Goed werk allemaal :cheer:
Wow crew, is het de maand van cp fixen of zo :p
Heb jullie nog nooit zo actief zien werken aan cp :cheer:
Goed werk allemaal :cheer:
[offtopic] Gangstawar
Ga nou eerst een keer informatie en bewijs verzamelen voordat je met een grote mond komt.
Is niet de eerste keer dat jij met dit soort speculaties komt zonder bewijs.
[/offtopic]
Misschien is het een idee om de download aan te wijzen, dan kunnen we het verder uitzoeken.
Ik ben zelf niet van de sources dus heb deze persoonlijk ook niet.
Misschien dat iemand anders het wel heeft, maar als je informatie over download pagina geeft kunnen we het uitzoeken.
stark021
Doen ze allemaal, weet zelfs wat ze gebruiken daarvoor.
Die torrent aanbieder krijgt nooit problemen, zijn zelfs Nederlanders die dit aanbieden.
Ze zijn zelf alles behalve eerlijk, fuck hun ze denken stoer te zijn en klappen nu.
Ik zou het liefst voor hun kantoor staan en ze flink uitlachen wanneer TPB deze week nog online is (xD)
Het is onbegonnen werk, ze verspillen nu alleen maar juridisch geld (xD)
Brein en Stemra kunnen alle bij me rug op met hun mooie praatjes.
Ze worden er zelf alleen maar rijker van in plaats van de recht hebbende te betalen.
Trust me, gaat om puur om de euro's die ze zien vliegen...
F*CK YOU Brein!
What is HTML5?
HTML5 will be the new standard for HTML, XHTML, and the HTML DOM.
The previous version of HTML came in 1999. The web has changed a lot since then.
HTML5 is still a work in progress. However, most modern browsers have some HTLM5 support.
Lees het dan gewoon, je snapt toch wel wat ze er mee bedoelen..
jgdonleach
Nogal gek he als ze offline zijn gehaald, ze proberen een netwerk plat te gooien wat ze tig jaren bezig zal houden.
Torrents ga je echt niet stoppen door 1 torrent aanbieder offline te halen.
Zielige figuren gaan dit nooit winnen, denk toch na man.
Torrents zijn net als Proxy, er komen genoeg torrents per dag bij.
Dit kan je never nooit stoppen door deze actie krijg je er juist meer bij.
Vandaar dat ik zei: (xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)
100.000 andere torrents die wel nog online zijn.
Hopeloze lui denken op deze manier veel te hebben gestopt.
Tegen die mensen doe ik: (xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)
Jannick
Zou ik ook zeggen als ik als stuk stront op internet behandeld wordt.
Ze is het dus waarschijnlijk wel maar wil gewoon weer een leugen extra brengen.
[offtopic]Een topic bumpen binnen de 24u na aanmaak is niet toegestaan. Een topic mag maar 1x gebumpt worden.
[/offtopic]
En toch staat het in de regels, geen uitzondering mogelijk ook niet voor jou :cheer:
[offtopic]
Regels » 3. Reageren
* Reacties die volledig offtopic zijn worden per direct verwijderd en indien nodig bestraft. Wil je wel volledig offtopic gaan? Dan kan je terecht in de lounge!
* Ga niet voor eigen rechter spelen. Vind je dat iets niet kan? Maak dan gebruik van de report functie.
* Typ in leesbare taal. MSN-taal of dergelijke varianten worden niet geaccepteerd.
* Houd rekening met het niveau van de topic starter, sommige mensen zijn nieuw en verstaan niet altijd direct een antwoord.
* Email adressen posten is niet toegestaan.
* Volledig offtopics reacties worden niet toegestaan, je mag wel een deel offtopic reageren, maar dan wel gevolgd door een ontopic bericht.
* Voor een deelse offtopic reactie dient de [offtopic]-tag gebruikt te worden, om het offtopic-gedeelte heen.[/offtopic]
Hij kauwt niks voor hij geeft informatie, als je niet wil helpen reageer dan ook gewoon niet.
@Project B
Inderdaad, er zitten geen verkoop rechten aan verbonden aangezien hij zo goedkoop is.
Casio
Kan je nogmaals via msn contact opnemen, ik was gisteren niet op de pc aanwezig vandaar dat je geen antwoord kreeg.
http://www.criminalspoint.com/…/layout_slice_gratis.html
Deze is gratis, had deze zelf ooit een keer vrij gezet omdat jgdonleach met mijn werk aan het pronken was.
Is dus gratis
@TaskForce
Je koopt een html/css coding van iemand, betekend niet dat je hem kan weggeven of vrijgeven.
Deze blijft voor jezelf en voor niemand anders, mocht het zo zijn dat iemand dit toch doet.
Zal ik ook per direct stoppen met dit soort diensten goedkoop aanbieden.
@TaskForce
De layout is vrij om te gebruiken, houd er wel rekening mee dat de slice slechts alleen voor jezelf is (de koper dus).
JoellekeB
Ik vond hem ook mooi, vandaar dat ik hem voor iedereen heb gesliced :cheer:
Gangstawar
Hoe kom jij erbij dat Gang-wars illegaal is dan ?
Er zitten zoiezo al 3 scripts in die niet eens van hun zijn.
Verder heb ik nooit gelezen dat het illegaal is.
Dus tenzij je een bron hebt met info zou ik dit niet nogmaals zeggen.
Niks, het is een mededeling zodat de leden ook op de hoogte zijn van hun acties.