Krijg je nog foutmeldingen te zien ?
Posts by Superior
-
-
Dan zou een <br /> de oplossing moeten zijn zoals F.Remory al aangaf.
Die zet je dan voor je <center> en na je <div>.
-
@JoeyB1996
Is het een div of table die je ervoor gebruikt heb ?
Dan praten we dus over het vierkantje die je ervoor hebt -
Dus wel naar andere mensen kijken en jezelf niet ermee vergelijken.
Doe je goed kerel :}
[offtopic]En ja ik heb pasgeleden ook over een script melding gekregen die ik netjes met de eigenaar heb afgehandeld.[/offtopic]
-
[offtopic]Zegt meneer F.Remory die in het verleden om het rippen bekend was.
Ga een ander lastig vallen man ^o)[/offtopic]
Leuk script, misschien is het leuk om met ze alle een soort admin paneeltje te maken zodat ze vanuit een db geladen worden
-
Of je doet gewoon een padding-right :p dan werkt dat ook (xD)
-
5 euro (xD)
Dan verwacht je (X)Html + Css W3C valid zeker (xD)
Laat eerst maar zien hoe groot de layout zelf is, dan praten we wel verder :cheer:
-
cwcw
Stuur me maar een PM ik wil best RPG-scripts voor je maken
Wil alleen wel weten wat je precies wilt verkopen dit ga ik niet verzinnen -
-
Excuus, ik heb de oplossing gevonden via php.net
Gaat om deze functie: [func]strftime[/func]
-
Goedemiddag,
Ik ben bezig met een klein systeem waarbij ik voor het lid een dag naam wil geven.
Deze namen zijn volgens de handleiding van PHP natuurlijk Engels aangegeven.Voorbeeld:
- Friday = Vrijdag
Nu wil ik iets maken waarbij ik het Engelse Friday om kan zetten naar Vrijdag.
Heb al gezocht via Google maar kan er persoonlijk weinig informatie over vinden.PHP code is:
Volledige dag aanduiding is:
Bestaat er een manier om dit in Nederlands te krijgen, door middel van een function e.d.
Met vriendelijke groet,
Superior -
[offtopic]Ik heb hier last van zeer trage verbinding naar dat spel toe.
Hebben meerdere mensen hier last van ?F.R.
Voor ? 100,00 heb je veel mooiere layouts dan die van jou (xD)uranic
http://www.criminalspoint.com/…/Slice-maffia-layout.html? 1,30 en hij is gesliced voor je ;)[/offtopic]
Dit is volgens mij inderdaad de vendetta source.
Heb meerdere pagina's bekeken dus denk dat je een gratis omgebouwde source gekocht hebt. -
-
Een grappig iemand heeft het wachtwoord van zpanel zitten wijzigen.
Hier is hij gewoon snel ?
-
-
Joshua
Is het niet een idee om topics met slechte informatie echt te sluiten?Neem een voorbeeld aan: http://www.criminalspoint.com/…iaway-include-config.html
Nu wordt er dus gereageerd zoekfunctie of google, misschien een idee om je topic met die informatie te vullen.
- Fout
- Script (optioneel)
- Wat heb je gedaan
- Waar heb je gezochtDenk dat met die richtlijnen al zeker een normaal topic geopend kan worden.
-
-
Joshua
Nogmaals, je functioneert prima, enkel je volwassenheid van reacties als delete een beetje opkrikken.
Heb met je leeftijd geen probleem, en dat weet je zelf ook want iedereen verdient een kans.Patrick moet niet in reacties gaan wijzigen dat is mega irritant en komt nogal lomp over.
-
@Stan
Met jou kan ik praten, kom al op cp sinds V1 en vind het elke dag weer verder achteruit gaan.Met respect voor:
- Koen
- Killingdevil
- Darsstar
- PimDie doen hun best en tonen ook dat ze ervoor willen gaan.
Met killingdevil een mening verschil gehad die via pm gewoon opgelost werd.
Zeer netjes en we gaven beiden aan wat ons dwars zat.Vind dat de crew wel volwassen mensen moet aannemen, die weten wat ze doen.
Geen discriminatie naar jou Joshua maar vind niet echt dat jij hier als moderator hoort te zijn.
Je functioneert vast en zeker volgens de crew goed, alleen je toont niet echt volwassen gedrag.
En als je het goede voorbeeld moet zijn zou dit wel een vereiste moeten zijn. -
Wallie zijn soort van betaal kaarten, je kan ze dus niet nog keer opladen dacht ik.
http://www.wallie.nl voor informatie :cheer: