Posts by Superior

Owndealer die jij mag verkopen?

Ja tuurlijk, dus als ik vendetta aanpas heb ik het recht dit te verkopen?

Denk na man ^o)

Msn invite heb ik ergens gezien, die was gratis te downloaden, geeft jou niet het recht hem te verkopen.

Ga direct zoeken.

En jij geloofd Ferhat?

Heb je niet geleerd van zijn rip verleden, je kan toch niet zomaar iets verkopen zonder dit uit te zoeken.

Je had zelf ook wel kunnen bedenken dat je geen doorverkoop rechten had.
    Al had je die wel dan is het 1x en niet voor ? 15.00 neer planten en afwachten.

Ik zet me geld toch op Argentinië

Duitsland legt er in de kwart finale ook uit, ze moeten zaterdag tegen Argentinië.

Duitsland heeft er al een verloren, als Argentinië nu wint is het "schade deutschland alles ist vorbei" :cheer:

probeer het eens op deze manier:

PHP
    <script>alert('Xss lek gevonden?')</script>

Werkt dit niet is hij beveiligd, krijg je een javascript melding met de tekst "Xss lek gevonden?" is hij niet veilig.

Hoe moeilijk kan dit zijn, zelfs Google had je dit kunnen vertellen ^o)

Ze speelde niet goed maar er zijn er wel 2 gemaakt waarbij de 2e doelpunt toch echt open en bloot geschoten kon worden.

1e doelpunt was van Robben, die vond een mooi hoekje, gewoon een gelukstreffer.

En Nederland heeft ook mooie kansen gehad, maar als je ze niet neemt ga je ze ook niet krijgen.

Slowakije heeft verloren Nederland is de winnaar van deze poel, kunnen we niet blij zijn?

W0utR
    Geluk ? (xD)

Geef toe dat ze bagger speelde maar Slowakije zette nou niet echt bepaald mooi voetbal neer.

Slechte verliezers, aangezien die Vittek alleen maar op de scheits zat te ouwehoeren.
    Waar hij achteraf toen geel voor kreeg toen NL de 2 - 0 maakte.

Citaat van W0utR

Je wilt kijken hoe het hier is?

Of je wou kijken hoe makkelijk je hier templates en andere geripte dingen kan verkopen?

Vergis je niet veel trappen er op dit forum maar vaak genoeg in :cheer:

Klopt ze krijgen het alleen maar moeilijker, maar daar gaat deze hele WK tenslotte om, kijken wie de sterkste is.

Kan alle kanten uit, je kan niks voorspellen, straks wint NED wel en wat gaan we dan zeggen, geluk ?

Dpm_x
    Alles is mogelijk, tegen Portugal hebben ze ook 0 - 0 gespeeld.

Wereldkampioen misschien niet maar ze komen wel ver als ze robben in de basis houden samen met kuyt.

Joshua
    Agree, Fifa moet gewoon zorgen dat er herhaling bekeken moet worden wanneer een onduidelijke overtreding is.

Dan maar even langer spelen, wordt het wel een eerlijk spel.

Citaat van az

Fijn jou ook weer te zien!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.06.10 15:40:14:

en Whiskey is geen alcohol tuurlijk!

Mijn msn spammer is er ook nog :D gast alles goed dan :D

Heb Poolse drank besteld :$

- Polish Spiritus ( 98% vol. )
    - Polish Wodka ( 76.5% vol. )

En dat voor slechts € 20.00 (xD)

Nederland gaat keihard op ze bek, ze onderschatten teams teveel.

v. Marwijk heeft dit ook in de gaten "Als we maandag spelen zoals we gisteren gedaan hebben zullen wij dit verliezen" zijn ze eigen woorden ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.06.10 16:18:18:
    ROBBEE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heerlijk dat hij er weer in zit nu Elia nog (h)