Posts by Superior

@Nilas
    Hier nog een die er last van had, heb gezegd je doet je best maar als jij er een harde van krijgt :cheer:

Bedreiging aan de deur nooit gehad, mogen ze proberen toch niet bang daarvoor.

mafiabase
    Klopt die gasten hebben overal schijt aan, gaat Amerika hoop geld kosten voor hun offline zijn.

Lees de mails maar van verschillende bedrijven die hun bedreigen, hun reactie is geniaal (xD)

@rivkvbeek
    Is niet de enigste hoor, ik heb er nog 10 waar ik rustig kan downloaden.

Ze gaan nooit alles pakken, nutteloze geld verspilling van de belasting is het.

ze moeten iets aan die belachelijke prijzen doen, downloaders hou je toch wel.

minder verdienen maar wel meer betalen, denken ze nou werkelijk dat deze actie gaat werken.

Torrents hou je toch wel, hadden ze 20 jaar geleden mee moeten beginnen niet nu!

hahaha hopeloze acties, hebben ze niks beters te doen of zo (xD)

Obama moet zich lekker bij ze oorlog houden en internet met rust laten.

Citaat van cwcw

Je weet maar nooit hier op cp ;) zullen altijd wel *** ventjes tussen zitten die dat doen.

PB verstuurd!

[offtopic]
    Je doet het zelf ook, sources & scripts & layouts ^o)
    [/offtopic]

Betaalmogelijkheden ?

Bonnano
    Nee we kunnen via een externe link in je admin paneel komen.

Indien je de link wenst PB me maar dan zal je zien wat er bedoelt wordt.

Nu kunnen we zo het hele spel wijzigen ;)

Ja je gebruikt dus een object en geen assoc / array

Verschil:

Object:

$data->variable

Assoc / Array:

$data['variable']

PHP
    if ($data->rang < 12 && $data->rangvordering > 100 )
    {
    mysql_query("UPDATE users SET rang=rang+1,rangvordering=0 WHERE id='".$data->id."'");
    }
    Citaat van Igotyou

Frontpage/sharepoint designer vind ik veel lekkerder draaien, ik vind het ook makkelijker maar dat zal komen omdat ik er altijd al mee heb gewerkt. Dreamweaver is gewoon al trager met opstarten.

Of je pc is traag :cheer:

Hier is dreamweaver net zo snel geladen als kladblok dus legt niet aan het programma ;)