Posts by Superior

@RiiCky

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

hahaha :p

die zocht ik (xD)

Hier nog een :p

Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Mooie tijden ^,^

Vooral die commentator die toen helemaal uit ze dak ging (xD) (weet ze naam ff niet meer.)

Goedenavond,

Ik ben bezig met een betaalsysteem, alleen wil deze niet helemaal mee werken.
    Ik heb gezocht via Google maar werd er niet veel wijzer uit.

Wat is het probleem:
    Mijn form heeft een method GET en een action.
    Nu heb ik in de action de volgende link staan:

?page=bellen&credits=100&land=31

Nu pakt hij de link als volgt:

?credits=100&land=31

Stukje relevante code:

Ziet iemand wat ik mogelijk fout doe, ik zie het zelf niet meer namelijk.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
    Superior

Blackpower
    Ga geen onzin praten over wat wij hebben in een ruzie, die gaat veel verder terug.

Tevens hebben Koen en ik het al lang weer bijgelegd dus je zit oude koeien uit een sloot te halen.

Baby was ik 24 jaar geleden, onderhand ben ik zelfstandig, en wat heb jij bereikt ?

ProjectB
    Dus jij vind als ik iemand in een zin met het woord "pik" of "ouwe" gebruik ik aan het schelden ben?

Zie je helemaal verkeerd, als ik iemand zou uitschelden merk jij dat snel genoeg hoor :cheer:

Blackpower
    6 reacties terug de laatste keer, niet uitdagen, ik kap er mee omdat het weinig zin heeft.

En daar ga je dus weer de fout in, Van Marwijk gaat niet voor het geld maar voor de winst in winnen.

Dat andere het altijd gedaan hebben is fout, dan kijk jij niet vaak genoeg naar commentaar.

Hij heeft al een paar keer aangegeven dat ze beter moeten presenteren willen ze verder komen.

Laat het denken maar aan grote mensen over, jij hebt nog genoeg te leren aan jou zins opbouw te zien.

Sorry is dat een Nederlandse zin? ^o)

ikke niet begrijpen jou nederlands

Ik zeg toch niet dat ze slecht speelde of wel soms, je moet me woorden niet verdraaien.

Denk je serieus dat Nederland mooi voetbal neerzet nu, kan je echt vergeten.

Ze komen nu steeds verder met geluk, heb nog steeds geen mooi voetbal van Nederland gezien.

Blackpower
    Mijn mama woont in der eigen huisje net zoals ik, ga jij maar wat aan je Nederlandse spelling doen :cheer:

Van Marwijk kreeg commentaar van een Braziliaanse journalist, daarop antwoorden Van Marwijk dat de journalist maar eens de overtredingen op Nederland zou moeten bekijken.

Blackpower blijft volhouden dat wij vies voetbal hebben neergezet en met geluk gewonnen hebben.

Gozer het is een fucking spelletje, waar maak jij je in vredesnaam druk om?

Over 4 jaar kunnen jullie het weer proberen, jullie kansen zijn nu alleen verspeelt.

ProjectB
    Doe niet bijdehand, moet je hier soms iedereen beleeft aanspreken?
    Doen ze ook niet wederzijds dus waarom zou ik het dan wel doen?

Mife
    Zou me niks verbazen als Duitsland Spanje eruit knikkert dinsdag, we zullen het dinsdag zien :cheer:

Irriteert me, en Blackpower ga buiten spelen man, je kent me niks eens dus trek geen oordeel.
    Kom hier al veel langer dan jij mogelijk zou denken :cheer:

Landen hebben toch clubs pik of niet (xD)

Ga op Youtube kijken suffe Blackpower, zelfs van Marwijk lulde een journalist eruit (xD)

az
    Klopt ik zal alles verpesten, je weet hoe ik ben toch Willem (a)

Nee ga me best doen alles voor een week over te nemen :cheer: