Posts by Superior
-
-
Dan kan je net zo goed alles zelf maken, je mag er gewoon niet naar vragen.
Dit kan je zelfs banpunten opleveren als koen het leest.
-
fitim-123
Lees dit maar eens na: http://www.criminalspoint.com/…ic/6883/Crimebuilder.htmlKoen heeft dit dus al vaker aangegeven, het mag niet zelfs het vragen ernaar wil hij niet hebben.
-
Was het vragen naar deze source niet illegaal volgens Koen ?
-
wow, waarom zou je dat willen Mokerr?
Ga met Darsstar zijn mening mee, vind het er niet uit zien...
[offtopic]
jij altijd met je miauw en woef xD
[/offtopic] -
-
Hey mike
Ik heb hem gevonden, enkel de locatie is moeilijk vinden, ik spreek jullie vanavond weer;)
Gr Erik
-
-
heb je wel eens gezocht op [func]in_array[/func] ?
-
Jasper
Dit is een oudere versie denk ik van Plesk, ik heb een heel ander thema voor me.Toch bedankt
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.07.10 20:04:56:
Heb hem al gevonden, ik ben DirectAdmin gewend en die is Engels.Ik werk nu in het Nederlands en daar staat hij als "Ingeroosterde taken" na lang zoeken dus toch gelukt
:slotje:
-
Goedenavond,
Ik ben bezig met een aardig groot project, dit project heeft nu dus ook een eigen Dedicated server.
Vraag:
Ik heb een OpenSuse 11.1 waar Plesk 9.2.2 versie op draait.
Ik heb via Google gezocht hoe je Cronjobs kan instellen, wordt alleen niet veel wijzer.Van DirectAdmin weet ik dat deze in het paneel zijn verwerkt.
Is het mogelijk om voor Plesk ook cronjobs aan te zetten of moet dit echt via de root van de server?Mvg,
Superior -
Duidelijk heb ik delen gezien, omgebouwd of niet het is en blijft Crime Club.
-
Graag per pm voorbeeld dan
-
Voorbeeld ?
-
Wordt via msn afgehandeld, was niet online omdat ik vanaf 17:00 tot 20:30 op de sportschool was.
Ik help hem dus persoonlijk met zijn probleem over mijn script
-
-
YVMdesign
Je weet dat delen door 0 niet mogelijk is, wat is daar wiskundig aan?Gewoon voorkomen dat PHP dit uitvoert, het is niet mogelijk dus dan moet je dat ook niet mogelijk maken.
PHP doet puur wat jij vraagt, hij geeft alleen een melding wanneer je een fout maakt.
-
Ben ik met je eens W0utR, ik upload ook nooit volledige code enkel wat van toepassing is.
Vragen zullen bij mij zelden zijn, ik zoek meer en probeer het eerst zelf.
Wel een goeie tip aan de beginnende programmeurs, meer zelf doen is meer leren van je fouten
-
Ik heb gewoon sources verbeterd en opnieuw geprogrammeerd.
Daarna ben ik vanaf 0 gaan coden, en steeds moeilijkere pagina's maken.Ook de errors/warnings heb ik gewoon gezocht, teveel vragen is niks leren.
Ben nu bezig om OOP te leren, hier en daar wel een tutorial nodig omdat ik niet alles begrijp :cheer:
-
Mijn bod vervalt na informatie via een criminalspoint lid.