Posts by Superior
-
-
-
Hello,
Ik heb een Iphone 3G en nu was ik net aan het sporten, toen ik hem uit me zak haalde was me beginscherm ineens heel groot.
Nu heb ik van alles geprobeerd maar krijg hem maar niet kleiner.
Heeft een van jullie hier ervaring mee, kan nu namelijk niks meer met me telefoon.
p.s. Google is gebruikt dus kom niet met korte en lompe reacties als: ga maar zoeken.
Alvast bedankt 8-|
Superior
-
-
-
Ga met Jannick zijn vragen mee, dit speelt namelijk ook mee.
Tevens een tip: SEOmonitor.nl
Hier heb ik ook verschillende domeinen staan, dan kan ik het gedrag van het domein volgen
-
Citaat van devlover
Ik had van crimebrain een opdract om die te verbeteren en kreeg alle rechten ervan.Daarbij zou dit normaal mogen, indien zo niet gelieve contact op te nemen met me dan joshua!
Indien crimebrain ervoor betaald heb neem ik aan dat hij hierbij ook de rechten gekocht heeft ?
Verbeter me als ik het fout heb
-
Is er een startbod en buynow of wil je gewoon 5 euro en klaar ?
-
-
Hij doet het toch ook voor de bezoekers, wat maakt meta of header uit het doet hetzelfde.
On:
Je kan een subdomein niet in redirection zetten, dit is alleen voor bijv. http://www.joudomein.nl/anderemapEen subdomein kan je op een van Linkforsoad of mijn tips doen.
[offtopic]
Ben nu slapen, morgen om 9:00 op sportschool dus heb rust nodig...
[/offtopic] -
Wat heb je gedaan dan ?
-
Nee hij wilde hem toch andersom ?
Hij wil dat bezoekers van sub.crimesz.nl worden gestuurd naar http://www.grandtheftcrime.nl
En een meta tag is hetzelfde als een header, dat maakt geen verschil.
De redirect is een: 301 of 302
-
Wat is hier een betere resultaat aan dan, de bezoeker wordt door verzonden naar de andere website.
Dat is toch neem ik aan wat hij bedoeld?
-
-
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Eindelijk naar 3 dagen gevonden waarom me cronjobs zo raar deden!!! :D:D:D
Hele php.ini stond verkeerd |-)|-)
-
[offtopic]Let op ik ben kritisch al kan ik zelf vrij weinig van designen.
Vat dit dus op als verbeter punten zodat je alleen maar beter erop wordt.[/offtopic]Cijfer 1/10:
Momenteel: 2.5Plus punten:
De indeling, deels tenminste zie tussen je header en content/menu nog teveel ruimte.Min punten:
Je kleur gebruik, zoek eens meer op Web 2.0 layouts, die komen al een stuk strakker over.
Je indeling had naar mijn mening ook iets beter gekund, ook is alles net te groot gemaakt.
Denk bijvoorbeeld aan te grote teksten, overmatig gebruik van verschillende kleuren.Wat kan er beter?:
Lees wat Web 2.0 tutorial websites, wellicht dat je dan zelf het verschil kan zien.Evt. waarde:
Geen mening. -
Citaat van Drona
Ben blij dat iemand nog herinnerd dat spellen van farhan tot de top behorden en hier zal snel weer verandering in komen zodra de beta versie voorbij is en life gaat merk je de rest wel. Respect voor MF zij hebben gewerkt maar ik heb het er niet voor over daarom een nieuwe coding!
En "Criminals Scripting" is ongelooflijk slecht gemaakt en de database structuur slaat al totaal nergens op terwel dit ook erg belangerijke is. En iedreen wilt zo snel mogelijke bugs oplossen en niet uren gaan zoeken wat normaal 10 minuten werk is omdat je gaare code voor je neus hebt.
En goede scripting is niet alles je hebt ook een goede database structuur nodig anders blijft je load houden je kan script wel optimaliseren en wordt het maar 10 tot 20% better in performance.
Daarom is alles volledig vanaf 0 in OOP/TPL/CLASS gemaakt zodat in toekomst wel dingen geupdate kunnen worden en dit code bezit ook "Ricky Pieters" niet dus is volledig uniek.
En daarom ben je ook enorm cool he ^o)
Hij is uniek in coding, het spel zelf vind ik zuigen aan alle kanten.
- Statistieken nep.
- Pagina's lijken op andere spellen. (onder andere crimeclub)
- Ingame is het ook een onduidelijk rotzooitje.
- Layout die andere namen heeft dan je eigen spel naam.
- W3C markup validation foutenDus wat is hier nou uniek aan, ja je coding die niemand kan zien.
Cool man ga zo door zou ik zeggen |-)
-
Komen de headers ook bij Microsoft vandaan ?
Ik kan natuurlijk ook wel een From: Microsoft<[email protected]> maken maar headers leveren meer bewijs.
Willem je weet me te vinden indien je hier niet uit komt
-
Kom net uit de kroeg, gezellig hardstyle feestje gehad die helaas snel afgelopen was.
Op naar het volgende feest :cheer:
-
Lekker boeiend hoe hij geprogrammeerd is, als ik fouten ga zoeken zal jij je kapot schrikken.
Er zitten gewoon duidelijk opties in die echt zichtbaar crimeclub zijn.
Werk die eruit en je bent weer iets unieker, dus 100% ben je momenteel zeker niet.