Posts by Superior

Aaaaaaah heel dom, tap net met 3 vingers en toen was hij ineens weer normaal :}

Kan je dit uitzetten, is namelijk vrij irritant ^o)

Hello,

Ik heb een Iphone 3G en nu was ik net aan het sporten, toen ik hem uit me zak haalde was me beginscherm ineens heel groot.

Nu heb ik van alles geprobeerd maar krijg hem maar niet kleiner.

Heeft een van jullie hier ervaring mee, kan nu namelijk niks meer met me telefoon.

p.s. Google is gebruikt dus kom niet met korte en lompe reacties als: ga maar zoeken.

Alvast bedankt 8-|

Superior

Hoe grof het ook klinkt geef Sander wel gelijk, jullie willen PHP leren als je jezelf dit aanleert ben je MEGA slecht bezig.

Zoek een tutorial begin met kleine dingen schrijven en werk die later uit.
    Zo leer je alleen maar hoe het beter en netter kan ;)

Citaat van habib10

dan is er iets met je site dat ze niet goed vinden en hebben ze je verwijdert?:O

Soort van inderdaad, misschien dat Jannick een betere uitleg kan geven dan mij.
    Ik kan het niet helemaal omschrijven namelijk...

Joshua

Citaat van devlover

Ik had van crimebrain een opdract om die te verbeteren en kreeg alle rechten ervan.

Daarbij zou dit normaal mogen, indien zo niet gelieve contact op te nemen met me dan joshua!

Indien crimebrain ervoor betaald heb neem ik aan dat hij hierbij ook de rechten gekocht heeft ?

Verbeter me als ik het fout heb ;)

Hij doet het toch ook voor de bezoekers, wat maakt meta of header uit het doet hetzelfde.

On:
    Je kan een subdomein niet in redirection zetten, dit is alleen voor bijv. http://www.joudomein.nl/anderemap

Een subdomein kan je op een van Linkforsoad of mijn tips doen.

[offtopic]
    Ben nu slapen, morgen om 9:00 op sportschool dus heb rust nodig...
    [/offtopic]

[offtopic]Let op ik ben kritisch al kan ik zelf vrij weinig van designen.
    Vat dit dus op als verbeter punten zodat je alleen maar beter erop wordt.[/offtopic]

Cijfer 1/10:
    Momenteel: 2.5

Plus punten:
    De indeling, deels tenminste zie tussen je header en content/menu nog teveel ruimte.

Min punten:
    Je kleur gebruik, zoek eens meer op Web 2.0 layouts, die komen al een stuk strakker over.
    Je indeling had naar mijn mening ook iets beter gekund, ook is alles net te groot gemaakt.
    Denk bijvoorbeeld aan te grote teksten, overmatig gebruik van verschillende kleuren.

Wat kan er beter?:
    Lees wat Web 2.0 tutorial websites, wellicht dat je dan zelf het verschil kan zien.

Evt. waarde:
    Geen mening.

En daarom ben je ook enorm cool he ^o)

Hij is uniek in coding, het spel zelf vind ik zuigen aan alle kanten.

- Statistieken nep.
    - Pagina's lijken op andere spellen. (onder andere crimeclub)
    - Ingame is het ook een onduidelijk rotzooitje.
    - Layout die andere namen heeft dan je eigen spel naam.
    - W3C markup validation fouten

Dus wat is hier nou uniek aan, ja je coding die niemand kan zien.

Cool man ga zo door zou ik zeggen |-)

Lekker boeiend hoe hij geprogrammeerd is, als ik fouten ga zoeken zal jij je kapot schrikken.

Er zitten gewoon duidelijk opties in die echt zichtbaar crimeclub zijn.

Werk die eruit en je bent weer iets unieker, dus 100% ben je momenteel zeker niet.