Posts by Superior

Cijfer: 8,5/10
    Pluspunten: Uitwerking, indeling & de afwerking van sommige items.
    Minpunten: De hele login box is naar mijn mening niet netjes afgemaakt.
    Commentaar: Doe wat met die login box ;)
    E.v.t waarde: ± 10,00

Niet moeilijk hoor, maar goed weet Andiserve dat je hun logo gaat gebruiken?

Je kan niet zomaar een logo pakken jou naam erop en klaar, zou ze even informeren hierover.

Cijfer 1/10: 5,5
    Pluspunten: Het idee
    Minpunten: De uitwerking
    Wat kan er beter? Vindt persoonlijk dat je teveel op één style blijft zitten, die strepen bedoel ik hiermee.
    Evt. Waarde?: ± 1 euro

Citaat van jessewillem

Er zullen denk ik best wel legale sources tussen zitten, en als de eigenaar van de source er bezwaar tegen heeft, dan een direct verwijderen beleid hanteren. En komt de eigenaar niet opdagen, of doet dat die blind is, dan moet je er gewoon eerst van uit gaan dat ze legaal zijn. En volgens mij zijn heel veel criminal sources hier gebaseerd op Criminals, de originele. Maar ik zou gewoon een direct verwijderen beleid hanteren. En volgens mij zijn sommige sources hier al illegaal op de site gezet, en wordt er gewoon geen melding van gemaakt door de eigenaar.

Of gewoon de echte vrije sources op de server hosten, en de rest gewoon op upload sites.

Dus als ik jou code steel en ergens neer plant zonder dat jij dit weet ga je ermee akkoord ?

Lekker lomp antwoord, je moet de eigenaar gewoon informeren, is wel zo netjes en zo voorkom je ruzies.

Citaat van K.Rens

Wil de downloads liefst ook intern hebben, dan zijn we niet afhankelijk van derden die de sources laten verwijderen van rapidshare etc...
    Nadeel: we moeten zeker zijn dat we ze mogen hosten, kwestie dat we niets illegaals doen.

Vind dit niet echt netjes Koen, als de CP source vrijkomt wil jij hem ook per direct offline hebben of niet?

Zou het gewoon op Legale sources houden, niet legaal is gewoon verwijderen.

Zeker weten, zoek uit welke het is en vraag toestemming aan de eigenaren.

Voorkom je al 90% gezeik op het internet mee, en blijft de naam van dit forum nog een beetje intakt.

[offtopic]
    Niet lullig maar er zitten hier een paar slechte programmeurs, en de crew is niet altijd netjes, op een paar uitzonderingen na.

Dit blijft niet beperkt binnen dit forum, wordt overal besproken dus je maakt automatisch naam.

Als je dan ook nog eens illegale sources gaat hosten, dan is het forum zeker niet meer een plus punt op het internet.
    [/offtopic]

[offtopic]
    Me nichtje van 15 zegt: Alles kan beter, ik vind het totaal geen layout om een bezoek waard te zijn.
    [/offtopic]

Ik sluit me aan op het idee van me nichtje, er klopt heel veel niet.

Volg wat tutorials en zoek wat rond op voorbeelden van layouts, dan zie je hopelijk het verschil ;)

Citaat van Axl_H

Je moet sowieso het bestand gmodden

PHP
    line 8: $IPadres = $_SERVER["REMOTE_ADDR"];

Chmod

Dat is de correcte naam ;)

Verslavend goed

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

De nieuwe cd legt hier ook

Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

G E N I A A L, maak ik me buren wel eens gek mee :p

[offtopic]
    Ravi kom op msn, moet je ff iets laten zien ;)
    [/offtopic]

Persoon had last van internet uitval, heb daarom gewacht tot maandag.

Nu ben ik een sukkel en verkoopt hij de layout weer, als hij dit als nog flikt zal me aangifte gedaan worden.

Dit blijft dan nog altijd diefstal, meneer wil hem dus niet sturen na betaling die WEL gedaan is.

Voor als nog is hij dus een oplichter in mijn ogen.

Lancer
    Dit moet ik via me verzekering regelen, moet dit met mijn aangifte doen.
    Jammer dat er nog steeds van die figuren bestaan maar ben het nu gewoon zat.

Deze persoon heeft nu dus ook gewoon de verkeerde genaaid, ik maak er werk van!

Update:
    Zojuist contact gehad met de politie over deze oplichten.
    Ze raden mij aan Maandag aangifte te doen tegen deze persoon.

Moet het volgende mee nemen:

- Printen van email/msn verkeer.
    - Door mij gevonden gegevens over de persoon.
    - Printen bewijs transactie bank.

Ze hebben mij ook verteld dat deze persoon zeer snel benaderd zal worden.
    Omdat ik zoveel gegevens over de persoon heb hoeven ze dit zelf niet te zoeken.
    Me geld kan ik met aangifte bewijs via de verzekering terug krijgen.
    Denk dat deze persoon dus een groot probleem heeft aangezien hij nu de verkeerde heeft.

tcbhome
    Gesprek tussen hem en mij is screenshot van gemaakt, niet het opgeslagen gesprek.
    Die opgeslagen gesprek is ook apart uitgeprint zodat ik kan bewijzen dit niet te hebben gewijzigd.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.08.10 21:10:54:
    Heb nu al zijn gegevens:

- Naam + Achternaam
    - Straatnaam + huisnummer
    - Postcode + Plaats
    - Geboortedatum
    - Bankrekeningnummer

Zal dus niet lang duren voordat ze deze persoon te pakken krijgen.