Posts by Superior

En je praat over direct aan de slag, dan neem ik aan dat je al opdrachten hebt klaar liggen ?

[offtopic]
    Als je zoiets begint en serieus wilt overkomen, werk dan wel aan je grammatica fouten.
    Deze zijn nu uitermate slecht, is slechts een tip ;)
    [/offtopic]

Update 3
    Cijfer: 8,5/10
    Pluspunten: Content is netjes, precies ook de plek waar ik hem zou verwachten ;).
    Minpunten: Zie momenteel niks.
    Commentaar: Ga zo door man :D
    E.v.t waarde: ± 35,00

@Killingdevil
    :O dit wist ik niet :$, ga even informatie op internet zoeken :)

Vandaar dat hij buiten de PHP tags wel werkt :$

Krijg je een error of iets ?

Probeer anders alles buiten je PHP te houden, dus gewoon html versie.

[offtopic]
    Bovenstaande werkt wel zei je...
    [/offtopic]

Haal je <script></script> eens buiten je PHP en de rest erin, wellicht werkt dit ;)

PHP
    ?>
    <script language="javascript">
    	countdown('<?=$information['bulletwaiting'] - time()?>', 'bullets', 'index.php?a=mod_localbulletfactory');
    </script>
    <?PHP	 
    echo '<table>
    		<tr>
    			<td>Je moet nog <span id="bullets"></span> wachten totdat je nieuwe kogels mag kopen.</td>
    		</tr>
    	  </table>';

Zo bedoel ik ;)

@JoeyB1996
    Huidige van nu wel misschien, vroeger was het door dominic gemaakt met gesprokkelde code van het internet (xD)

Betwijfel of ze dit nog in gebruik hebben, denk dat dit inmiddels wel volledig van hun zelf is.

Citaat van Robin

Doe dit:

PHP
    echo '<table><tr><td>Je moet nog <span id="bullets"></span> wachten totdat je nieuwe kogels mag kopen.</td></tr></table><script language="javascript">countdown("'.$information['bulletwaiting'] - time(). '", "bullets", "index.php?a=mod_localbulletfactory");</script>");

Krijg je een error ;)

PHP
    echo "<script language=\"javascript\">
    		countdown('". $information['bulletwaiting'] - time() ."', 'bullets', 'index.php?a=mod_localbulletfactory');
    	  </script>";

echo '<table>
    		<tr>
    			<td>Je moet nog <span id="bullets"></span> wachten totdat je nieuwe kogels mag kopen.</td>
    		</tr>
    	  </table>';

Probeer hem eens op deze manier ;)

Citaat van Freeek

Xebo, Ik vind de kleuren van het inlog scherm te vel. Het groen is ook niet echt mooi. Probeer het professioneler en strakker te maken, dit is nog niet professioneel genoeg.

Dit is een [BATTLE] topic en geen [RATE]/[CHECK] topic ;)

De battle starter bepaald zelf wat hij/zij mooi vind en/of wilt kopen.

Nogmaals is gewoon een tip naar jou toe ;)

Vind die buttons helemaal niks, ze komen niet echt wouw over ;)

Wellicht dat je op google wat dergelijke voorbeelden kunt vinden?

Update 2
    Cijfer: 8/10
    Pluspunten: Je login box is veel beter en duidelijker dan mijn rate op update 1, mooi werk ;).
    Minpunten: Zie geen stukje content voor: verhaal, register etc. etc.
    Commentaar: Zie minpunt ;)
    E.v.t waarde: ± 20,00