Posts by Superior

@Killingdevil
    Die O en 0 weet ik, erger ik me ook nog wel eens aan bij captcha codes.
    Als ik de postcode methode ga gebruiken wil ik de letters en cijfers wel uit elkaar houden zodat dit geen verwarring oplevert.

Meerdere waardes opslaan doe ik inderdaad niet, ik maak voor elke methode een nieuwe record.
    Dit is ook makkelijker aangezien ik nog wat gegevens over de beller opslaat.

- ID
    - Gebruikers ID
    - Datum aanvraag
    - Gegeven coden
    - Status code (1 = actief, 2 = verkoop veiling)
    - Methode (IVR, SMS, iDEAL)

Ik zit alleen nog beetje te twijfelen hoelang de code zou moeten zijn.

Ik denk zelf 4 cijfers en 2 letters, alleen als 20 mensen 20 codes bellen kan ik dan geen kans krijgen dat er een duplicatie van codes komt?

Of is dit door middel van de code generator op te lossen, dat als bijvoorbeeld de code al bestaat hij gelijk een nieuwe aanmaakt tot hij een unieke heeft en die kan mee versturen ?

Die pagina is nu succesvol gelukt, was het beste idee aangezien ik die veel verder kan uitbreiden.

Nogmaals bedankt Niels ;)

Volgende vraag:

Ik wil donatie codes gaan aanmaken, het script heb ik al gemaakt en werkt ook gewoon zoals hij hoort te werken.

Nu wil ik codes maken maar ik twijfel nog over sommige ideeën die ik heb.

- 234564
    - 345fd4
    - 3467AR << vind ik het beste tot nu toe.
    - ERD56E

Ik zat zelf aan het Postcode idee te denken "3467AR", wellicht dat jullie mij nog op ideeën kunnen brengen?

Alvast bedankt ;)

Die moet je aanpassen.

Die GoogleAds is dus niet van jou maar van Google dus die aanpassen heeft geen zin.

Mijn fout ? (xD)

Jonge je register pagina is al niet goed, daarom krijg je al die foutmeldingen :p

Dit is niet door mij, jij hebt hem niet goed gemaakt, daarom kan ik hem misbruiken (xD)

Hallo mensen hebben ook een privé leven hoor, ze zijn niet allemaal no-lifers op criminalspoint.

Gun hem wat tijd, je krijgt vanzelf wel te zien wanneer er iets gebeurd.

Uit ervaring weet ik dat ze niet moeilijk doen over een verkoop, dus wees maar niet bang Guitar.

Niels
    Niet verwijderen, enkel een strike deze dus mee geven in berichten indien hij verbruikt is.

Is geen verplichting, zit alleen te bedenken hoe ik dit kan maken..

De codes versturen is niet zo heel moeilijk, ik maak gewoon random nummers aan.
    En controleer of deze bestaan of niet, indien ze bestaan gewoon opnieuw aanmaken.

Verwijderen is niet zo heel moeilijk te maken, ik denk alleen dat jij iets anders bedoelde in je bericht?
    Ik was namelijk niet van plan om codes uit berichten te verwijderen.
    Enkel een strike functie maken en die mee versturen, denk alleen dat dit veel controles zal vereisen.

Denk daarom dat ik maar 20 codes in een privébericht verstuur, en dan de speler zelf de codes laten uitzoeken.
    Ik neem aan dat een speler niet zo gek zal zijn door zo te werken: links, rechts, midden, rechts, links, midden.

Indien jij een betere oplossing hiervoor kan bedenken hoor ik hem graag.
    Enkel idee is voldoende, kan dit zelf namelijk wel uitwerken verder ;)