Posts by Superior
-
-
Ravi kom eens op msn als je wil
-
Waar zijn alle reacties gebleven ?
aaaahw die is dus dicht xD
-
Heb een link gevonden
http://pc-en-internet.infonu.n…nt-zonder-creditcard.html
Hou er wel rekening mee dat je op die manier geen betaalde apps kan downloaden enkel de gratis apps.
-
-
Toch raad ik het je af, denk niet dat apple het op prijs stelt als er 1000e iphones kapot gaan en hun dit maar moeten maken.
Tevens staat er legaal, staat niks over je garantie van het toestel.
Dus wanneer je hem kapot maakt kan je hem 1 reis de vuilnisbak in geven want apple zal dit echt niet voor je maken binnen je garantie.
@WoutR
Ik durf me fout ook toe te geven, maar lees niks over je garantie van het toestel.
Dit betekend voor alsnog dat je toestel niet meer in de garantie valt mocht je dit doen. -
-
W0utR
Jij bent sowieso niet cool, dat weet iedereen hier (xD)Trouwens je staat op pagina 205 dus jij bent ook niet cool :o :cheer:
-
RAVI VRIEND!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben ook van de partij
-
mrmike
Aanpassingen worden uiteraard wel gedaan, dit moeten dan niet grote aanpassingen zijn. -
-
-
-
Zo druk en toch even tijd vrij maken om Koen te helpen
Goed mens hebben we hier luitjes :cheer:
-
-
:o why god tell me why :((:((
Darsstar heeft me altijd goed geholpen en op weg gebracht naar goeie ideeën.
Criminalspoint was Darsstar zeker een hele goeie aanwinst, jammer dat je weggaat.Spreek je wel op msn
-
Enkel op buynow bedragen, kleine bedragen doe ik niet aan
-
Citaat
Betalen via:
- Overschrijven
- WallieSlechtziend ?
-
Extreme
Bod genoteerd. -
@Sloosmedia
Zou jij dit kunnen verklaren, aangezien je mij de volledige rechten hebt verkocht.
Indien dit namelijk zo is heb ik een probleem dankzij jou, en dat is niet de bedoeling.Aan alle andere:
De naam moet natuurlijk wel veranderd worden, maar neem aan dat mensen dit wel doen.