Posts by Superior

Citaat van Alex

Wat is budget?

[offtopic]Niet een Nederlandse/Belgische zin in ieder geval...[/offtopic]

@TS
    Kan je mij een pm sturen met wensen, ook je eventuele budget hiervoor hoor ik graag.

Citaat van fitim-123

http://www.vendetta1923.nl/
    is deze ook vrijgegeven?

Antwoord is nee, deze is niet vrijgegeven.

Citaat van cri

De blauwe is van elite avangers, dat was mijn eerste crime die ik begon 5 jaar geleden :p, tot nu toe was dat de best draaiend site die ik had met goei inkomen:p.

Is niet vendettagame, beter lezen voordat je reageert.
    Of is dit slechts een post up reactie ?

@TS
    Denk de Al-Pacino source, deze komt het dichtst bij de blauwe kleur, of zoals veel zeggen The enforcer V1.0.

jessewillem
    Als jij volgens hun richtlijnen werkt kan er niks mis gaan hoor.
    Ben al zeker 8 jaar actief met internet bankieren en heb nog NOOIT problemen gehad.

De veiligheid begint bij jezelf, als jij klakkeloos met je gegevens omgaat ben je de sjaak.

Ga PHP leren man, wat is hier moeilijk aan wil je dat iemand anders jou werkt doet ?

zo ja tel maar budget uit, denk dat iedereen het zat is hier om gratis te werken.
    Probeer het gewoon lees de documentatie op php.net en je komt er wel uit.

Mokerr
    Dit kan, is zeker niet moeilijk om te maken als je nadenkt hoe zoiets werkt.

- DB Maken
    - Zorgen voor velden
    - PHP verwerken
    - Een [func]array[/func] voor je DB waardes
    - Donatie knop

Beetje gezond verstand en het moet goed komen :)

Mollie gebruik ik voor betaalde downloads en micro ads.

De rest loopt via TargetPay aangezien mollie de iDEAL niet meer zonder geldige KVK ondersteund.
    Beetje raar aangezien je op je bedrijfsnaam zelf een iDEAL kan aanvragen maar goed mollie wil dit.

Citaat van FerhatR

Owja, weet al weer, jij verkocht me een illegale source (Criminalsloco) dus heb zo men domein teruggenomen, er was geen naamsverandering aangevraagd.
    Je moet maar niet liegen tegen me dat de source legaal was :-).
    Wist het alweer ;).

Nu ontopic, topic gereport :).

Geen nette manier van handelen maar ik begrijp je wel, en cwcw ik lees wel jij dreigt en begint kwaad te reageren zonder duidelijk bewijs.
    Jij hebt wel vaker illegale layouts verkocht met je webshop dus waarom zouden wij jou nu moeten geloven.

Succes Ferhat :cheer:

- Zorg dat de email adres in een [func]md5[/func] of [func]sha1[/func] hash wordt opgeslagen, dan kan je dit wel controleren.
    - Persoon mag geen vergoeding ontvangen dit geld voor de verstuurder als voor de ontvanger.
    - Er moet een afmeld link in staan, dit zorgt dat jij geen verdere contacten kan opnemen met de persoon per nieuwsbrief e.d.

Dit was hem volgens mij zo een beetje ;)

Citaat van FerhatR

Ps3 is gewoon beter, en ik hou niet van de ramenmakers (Windows).

Wel spijtig dat er een hack is gevonden voor PS3..

Spijtig dat jij een groot bedrijf nooit zal overtreffen zeker?
    Gozer jij leeft nog op Windows 95 volgens mij, go on with your life.

Tuurlijk Windows heeft meer virussen, nogal logisch als 70% gebruikt maakt van windows en dus meer slachtoffers heeft.

Als je een mening hebt argumenteer hem dan, je zegt nu iets zonder enig verstand.

PS3 is wel goed, heb de xbox gespeeld maar vind de consols niet lekker.
    Het is maar net wat je zelf prettiger vind gamen, ik vind de PS3 consols net iets beter in je handen liggen.

Citaat van Alex

[offtopic]
    Superior, daar bestaan offtopic tags voor
    [/offtopic]

[offtopic]
    De maker van de Xbox is Windows, dus als je niet weet waar offtopic voor is l*l dan ook niet stom.
    [/offtopic]

Ze zijn allemaal lelijk stijnhau..

- Ga van gamecoll idee af, dit is niet tegen koen bedoeld maar veel mensen vinden dit gewoon niks.

- Laat één layout maken die duidelijk is en echt over het spel gaat, heb ze bekeken en ze zijn allemaal niet mooi.

Aangezien joshua een vergissing had gemaakt over de sluit datum is het topic weer open.

Er kan alleen nog op securewebhosting.nl geboden worden tot 19:00 vanavond.