mafiabase
Lijkt me sterk aangezien ik de volledige rechten over die layout bezit.
Slice wordt binnenkort aangeboden, de slicer was nog niet helemaal klaar.
Dus als je nog even geduld heb kan je de sliced versie aanschaffen
mafiabase
Lijkt me sterk aangezien ik de volledige rechten over die layout bezit.
Slice wordt binnenkort aangeboden, de slicer was nog niet helemaal klaar.
Dus als je nog even geduld heb kan je de sliced versie aanschaffen
jessewillem
Dat is het mooiste ervan bij de rabobank, daar gaat een andere code over internet, soort check.
Je voert je pin in je random reader krijgt een code en klaar is kees.
Citaat van fitim-123http://www.vendetta1923.nl/
is deze ook vrijgegeven?
Antwoord is nee, deze is niet vrijgegeven.
Citaat van criDe blauwe is van elite avangers, dat was mijn eerste crime die ik begon 5 jaar geleden :p, tot nu toe was dat de best draaiend site die ik had met goei inkomen:p.
Is niet vendettagame, beter lezen voordat je reageert.
Of is dit slechts een post up reactie ?
@TS
Denk de Al-Pacino source, deze komt het dichtst bij de blauwe kleur, of zoals veel zeggen The enforcer V1.0.
jessewillem
Als jij volgens hun richtlijnen werkt kan er niks mis gaan hoor.
Ben al zeker 8 jaar actief met internet bankieren en heb nog NOOIT problemen gehad.
De veiligheid begint bij jezelf, als jij klakkeloos met je gegevens omgaat ben je de sjaak.
- [func]htmlspecialchars[/func]
- [func]htmlentities[/func]
- [func]strip_tags[/func]
Lees die documentatie en je snapt hem wel, dit zou een basis php'er wel moeten weten.
Ga PHP leren man, wat is hier moeilijk aan wil je dat iemand anders jou werkt doet ?
zo ja tel maar budget uit, denk dat iedereen het zat is hier om gratis te werken.
Probeer het gewoon lees de documentatie op php.net en je komt er wel uit.
Alles is inderdaad nu verkocht.
Extreme neem maar contact op via pm over me mail adres.
:slotje: bedankt voor jullie reacties.
Mokerr
Dit kan, is zeker niet moeilijk om te maken als je nadenkt hoe zoiets werkt.
- DB Maken
- Zorgen voor velden
- PHP verwerken
- Een [func]array[/func] voor je DB waardes
- Donatie knop
Beetje gezond verstand en het moet goed komen
Ik vind op sommige gebieden van wel, alleen jammer dat TargetPay geen micro ads heeft maar dit kan altijd nog komen
Voor zover ik weet hebben ze dit niet, kan me hierin vergissen hoor.
Mollie gebruik ik voor betaalde downloads en micro ads.
De rest loopt via TargetPay aangezien mollie de iDEAL niet meer zonder geldige KVK ondersteund.
Beetje raar aangezien je op je bedrijfsnaam zelf een iDEAL kan aanvragen maar goed mollie wil dit.
Citaat van FerhatROwja, weet al weer, jij verkocht me een illegale source (Criminalsloco) dus heb zo men domein teruggenomen, er was geen naamsverandering aangevraagd.
Je moet maar niet liegen tegen me dat de source legaal was :-).
Wist het alweer ;).
Nu ontopic, topic gereport :).
Geen nette manier van handelen maar ik begrijp je wel, en cwcw ik lees wel jij dreigt en begint kwaad te reageren zonder duidelijk bewijs.
Jij hebt wel vaker illegale layouts verkocht met je webshop dus waarom zouden wij jou nu moeten geloven.
Succes Ferhat :cheer:
- http://www.criminalspoint.com/…8/Vesterking-gezocht.html
Wellicht die?
En ga niet mensen oplichters noemen als je geen bewijs levert en alleen maar dreigt.
Kom dan op met die MSN log dan is iedereen weer blij en is alles duidelijk.
En het domein is in beheer van F.Remory, dus hoe kan jij dan ineens eigenaar zijn ?
- Zorg dat de email adres in een [func]md5[/func] of [func]sha1[/func] hash wordt opgeslagen, dan kan je dit wel controleren.
- Persoon mag geen vergoeding ontvangen dit geld voor de verstuurder als voor de ontvanger.
- Er moet een afmeld link in staan, dit zorgt dat jij geen verdere contacten kan opnemen met de persoon per nieuwsbrief e.d.
Dit was hem volgens mij zo een beetje
Xbox360:
Krassen
Volgens het VARA-programma Kassa kan Microsoft's Xbox 360 krassen op spelschijfjes veroorzaken.
PS3 zijn niet de enigste
http://nl.wikipedia.org/wiki/Xbox_360
Maakt niet uit wat je neemt, er zijn overal wel mankementen in te vinden.
Citaat van FerhatRPs3 is gewoon beter, en ik hou niet van de ramenmakers (Windows).
Wel spijtig dat er een hack is gevonden voor PS3..
Spijtig dat jij een groot bedrijf nooit zal overtreffen zeker?
Gozer jij leeft nog op Windows 95 volgens mij, go on with your life.
Tuurlijk Windows heeft meer virussen, nogal logisch als 70% gebruikt maakt van windows en dus meer slachtoffers heeft.
Als je een mening hebt argumenteer hem dan, je zegt nu iets zonder enig verstand.
PS3 is wel goed, heb de xbox gespeeld maar vind de consols niet lekker.
Het is maar net wat je zelf prettiger vind gamen, ik vind de PS3 consols net iets beter in je handen liggen.
Citaat van Alex
[offtopic]
Superior, daar bestaan offtopic tags voor
[/offtopic]
[offtopic]
De maker van de Xbox is Windows, dus als je niet weet waar offtopic voor is l*l dan ook niet stom.
[/offtopic]
Aangezien joshua een vergissing had gemaakt over de sluit datum is het topic weer open.
Er kan alleen nog op securewebhosting.nl geboden worden tot 19:00 vanavond.