Klinkt spannend, als het een huwelijks aanbod is zal het antwoord nee wezen :p
Posts by Superior
-
-
Gefeliciteerd Terror :d
-
-
Misschien tijd voor een poll over deze update, dan kan hij zien wat de leden mooi vinden ?
-
jessewillem
Dit is een update van koen, bagger of niet soms (xD) -
Hier kan je niet aan wennen, het doet gewoon zeer aan me ogen en ben gefocust op die lijnen in plaats van topic namen...
-
Jannick
Die was al weg vanwegge de RSS feed, maar die menu style moet echt veranderd worden.
Dit is echt een amateur beeld zoals het er nu uit ziet.28-08-10 - K.Rens
De updates werden verhuisd naar een aparte tab, omdat Google anders de updates indexeerde als pagina inhoud, in plaats van de inhoud van de pagina. -
Zou die update lekker verwijderen en het oude terug brengen, vind dit echt super lelijk gewoon.
I love the old style (L)
-
Volgens mij is me drank iets te hard ingeslagen, ik vind het dus echt lelijk gewoon.
Sorry Koen :$
-
az
Nee ga zo maar even mini hapjes erin gooien :pWOW is koen bezig met CP ofzo zie ineens in het menu veel veel streepjes echt lelijk gewoon..
-
Ik niks :x
Kan iemand mij voedsel brengen :O
FOOD I NEED FOOD!!! (c)(c)
-
-
Axl_H
Je hebt me code niet gezien, ik gebruik het nu alleen nog op de [func]mysql_query[/func].Voor PHP ga ik een hele andere functie maken, wat precies ben ik nog niet over uit.
-
Het is niet eens een cronjob, dus het hele topic is slecht voorzien van informatie.
Doe maar stoer met je antwoord, als ik wist dat het een cron was had ik wel anders gereageerd.
cronjob en crons zijn 2 totaal andere dingen, kortom weer een slecht topic op cp :cheer:
Informatie:
- Slecht topic titel
- Slecht voorzien van informatie
- Verkeerde categorie -
cri
Ik vraag om de opdracht, heel leuk 1 regel maar daar kan je niks mee.
Aangezien zijn bestand geen verbinding maakt en dus ook niet kan uitvoeren.MiCa
Staat je opdracht gewoon in de public_html of ergens anders.
Er moet namelijk wel een verbinding naar je SQL server staan.
Deze kan je het beste in de pagina zelf doen, anders kan de SQL de update niet uitvoeren omdat hij niet weet waar het naartoe moet.
Zou je ook aanraden om je cronjobs ergens anders te plaatsen, dus buiten je public_html.Ook kan je een .htaccess maken dat alleen de server toegang heeft tot het bestand en verder niemand.
Ik maak zelf gebruik van een map buiten de public_html, hij is dus via de browser niet bereikbaar -
binkkie
Plaats je cron opdracht eens, ik maak ook gebruik van cronjob dus zou niet lastig moeten zijn. -
Citaat van gehaktbal
exceptions
Ja geweldig, daar heb ik dus niks aan, iets meer informatie zou dus welkom zijn.
Maar ik heb dit al opgelost mede dankzij de tip van Jannick, heb gebruik gemaakt van [func]switch[/func] en [func]case[/func]
En ik ben bezig om alles met [func]trigger_error[/func] te verwerken.
-
jessewillem
Nogmaals, ik geef een melding en niet de foutmelding zelf.
Wat je in het topic ziet is alleen voor mij zichtbaar, het gaat namelijk op gebruikers level.Een normalen spelers zou dus zien:
Foutmelding:
Er is iets mis gegaan tijdens het verwerken, contacteer onze helpdesk hierover. -
@Killingdevil
Je kan niet alles zien, wil dus als er een fout is de bezoeker een klein deel informatie geven.Ik ga echt niet de volledige error aan hem laten zien.
Inmiddels is hij al zo opgemaakt dat het werkt en precies lukt. -
@larsisgoed9
Dat heeft gethost.nl dus ook, je hebt f.u.p. maar het stopt ergens.PHPHet dataverkeer wat u in ieder geval mag gebruiken vindt u in onderstaande tabel. Let op: U mag hier dus meer verkeer verbruiken, zonder extra kosten. GetLite 10.240 MB GetMiddle 12.288 MB GetLarge 15.360 MB GetPro 17.408 MB
Dit is dus van gethost.nl, je hebt niet echt een fup daar.