bboy
Zoals wat voor soort scripts, en voor enkel een domein met mijnmaffia erop ga ik niet werken.
Heb je niet een echt budget waar het woord euro in voorkomt ?
bboy
Zoals wat voor soort scripts, en voor enkel een domein met mijnmaffia erop ga ik niet werken.
Heb je niet een echt budget waar het woord euro in voorkomt ?
[offtopic] R-Mijnten
Ik wordt niet graag behandeld als de rest, ieder mens is uniek in zijn soort.
Tevens meld ik alles bij Koen of Killingdevil, aangezien hun er meer mee doen vind ik persoonlijk.
Vat dit dus niet persoonlijk op maar mijn contactpersonen hou ik liever zoals ze zijn.[/offtopic]
Wanneer is het besluit definitief eigenlijk, want er werd nergens vermeld hoelang die proefperiode was
jessewillem
Bedoel je een scheldfilter ?
r-mulder
Legt eraan hoe hij besteld is, daarom kan hij dit beter bij Microsoft controleren.
Als hij voor 1 pc besteld is gaat dit niet werken, dan ga je dus problemen krijgen.
Mijn versie van windows 7 is voor 1 pc besteld, je zou het beste windows kunnen vragen of dit mag.
Mijn oude windows 7 heeft me broertje gekregen aangezien ik een nieuwe kast kreeg met windows 7 erbij.
Dan moet de licentie eerst gereset worden voordat je hem weer ergens anders kan gebruiken.
Ik heb als voorbeeld 5 rijen met prijzen:
Nu moeten de 5 rijen allemaal apart geupdate worden, dus ze krijgen allemaal een aparte array.
Dan krijg je als voorbeeld:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.09.10 21:09:12:
Sorry heb het denk ik al gevonden:
Zoiets bedoelde ik, kon er alleen even niet opkomen sorry :$
Goedenavond,
Ik ben bezig met een cronjob die een tabel moet aanpassen.
Nu wil ik voor alles niet een aparte php functie [func]array[/func] maken.
Ik heb via google gezocht of mysql ook een ARRAY statement heeft.
Kan deze enkel niet vinden, heeft iemand een link met informatie hierover?
Off-topic hou ik niet van, graag op het onderwerp blijven.
Mvg,
Superior
Zal een kleine stukje geven van de fout:
De mod die het er niet mee eens was (ga geen namen noemen) kreeg 3 punten uit de regels van cp zelf.
En nog durft diegene te zeggen dat ik degene ben die fout zit, dan is er toch iets mis in de crew of niet?
Heb dit gewoon aan de eigenaar gemeld K.Rens zelf en die ging het intern met de crew overleggen.
Maar dan wordt er wel actie ondernomen, waar licht de fout dan bij de crew of de leden ?
Patrick
Moet van beide kanten komen niet alleen vanuit de leden, crew maakt genoeg fouten maar geven dit 75% van de gevallen gewoon niet toe.
Een mens zonder fouten is geen mens, ook crewleden maken fouten so what ?
Bied je excuus aan en ga gewoon verder waar je mee bezig was, blijf niet continu zeiken.
Ik had een discussie met een aantal mods hier, ik heb het hogerop gezocht om me gelijk toch te krijgen aangezien er met hun niet in discussie viel te gaan.
Dit is inmiddels opgelost en we houden er gewoon verder over op omdat dit intern wordt mee genomen.
Komt dus niet alleen van leden ook vanuit de crew, jij spreekt nu alsof de leden 100% fout zitten continu en daar krijg je haat door.
Ze moeten zich anders opstellen, op deze manier zal je veel haat creëren.
Dit moet uiteraard wel van beide kanten komen.
Ik stem op: {jgdonleach} voor de categorie: {Gezelligste persoon}
*Bump*
Omdat je het zo lief vroeg aan me :$
Je hosting bestel script bevat behoorlijk wat fouten.
Zo meld het script dat http://www.google.nl nog beschikbaar is..
Zijn er nog meer verborgen fouten voordat ik een aankoop doe ?
Citaat van KeizerToon MeerLars
Je mag niet eens 1.7. maken allen de officieel
ontwikkelaar van bandit mag een nieuw versie maken van bandit
Dus dat mag niet
[offtopic]
Ben jij wel van deze wereld of moeten we je even wakker maken ?
Wie heeft lars toestemming gegeven om OSBanditi te maken?
Beter denk je eerst na voordat je een lompe reply geeft.[/offtopic]
Terr0r
Denk niet dat iemand hier nog verder mee gaat, veel leden stoppen met die banditi source door alle fouten die hij bezit.
Sessies raad ik ook aan een hash van gegevens te gebruiken, hier heb je namelijk nog Session Hijacking lek in.
Werkt bijna hetzelfde als die cookies verhaal, wel iets moeilijker maar het lijkt er wel op.
Gegevens wat ik gebruik is:
- Users ID
- Users Wachtwoord
- Users IP
- Users user_agent
Samengevoegd in een, [func]sha1[/func] & [func]md5[/func].
Natuurlijk al gelijk een stuk veiliger, als je deze wilt ontcijferen ben je wel even bezig
pekelterror
Niet als je die cookie in een [func]sha1[/func] of een [func]md5[/func] hash gooit.
Denk dan wel erom dat je meer in die cookie opslaat:
- Gebruikers ID
- Wachtwoord gebruiker
- User agent gegevens
Deze werp je in een hash, en hij is direct al een stuk veiliger.