Ik ga slapen toedeledokie adios allemaal :cheer:
Posts by Superior
-
-
Mening: Hij vraagt er zelf om met ze nummer "schijt aan de overheid", geloof er vrij weinig van eigenlijk..
Eigen ervaring: Altijd netjes behandelt, als ze boete gingen uitschrijven vroegen ze gewoon heel normaal waar ik werkte enzovoort.
Dus denk dat dit verhaal een beetje overdreven is gemaakt, hij zal wel iets gezegd of gedaan hebben. -
-
Ja om die teksten nou eens eindelijk links te krijgen, een float: left; werkt gewoon niet...
-
az
Slapen is goed voor de geest :p zou jij eens moeten proberen met je nachten door :p -
Superior slaapt nog niet
Ben nog even bezig met die slice, sluit 2:00 denk wel af moet ook slapen :p
-
RDMNL2010
Weet niet wat je bedoelt maar om het duidelijk te maken voor de rest.- ID (#) wordt gebruikt om iets maar 1x een zelfde style te geven
- CLASS (.) wordt gebruikt om iets meer dan 1x een zelfde style te geven.Een ID (#) mag je dus niet meerdere keren gebruiken, een CLASS (.) wel.
-
Staat nu aan, ben wel bezig met een slice dus niet teveel storen graag :$
-
Ik niet ben slice voor Joey doen :p
Wordt verdomme mooier dan ik zelf gedacht had :p
-
-
Dat zou inderdaad moeten werken, zou alleen <html> houden en de rest weg.
Weet nog of de mail dit ook kan lezen namelijk
-
Lees me edit eens
-
Bever
Dit is mogelijk, heb je misschien iets meer uitleg zodat we iets hiermee kunnen ?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.10.10 21:51:16:PHP$eol = "\r\n"; $headers = ""; $headers .= 'MIME-Version: 1.0'.$eol; $headers .= 'Content-type: text/html; charset=iso-8859-1'.$eol; $headers .= "From: [email protected]<[email protected]>".$eol; $headers .= "Reply-To: [email protected]<[email protected]>".$eol; $headers .= "Return-Path: [email protected]<[email protected]>".$eol; $headers .= "Message-ID: <".time()."[email protected]>".$eol; $headers .= "X-Mailer: PHP v".phpversion().$eol;
PHP
Toon Meer<html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" /> <title>Titel</title> <style type="text/css"> Hier staat de CSS style </style> </head> <body> Hier staan tabellen en tekst </body> </html>
Dit zou je wel op weg moeten helpen in je vraag
-
Licentie kan je ook resetten, een OEM versie kan inderdaad wel op meerdere of dat legaal of illegaal was wist ik niet.
-
Excuus die had ik niet gelezen, met een OEM versie mag hij inderdaad op meerdere pc's geïnstalleerd worden.
-
*Knipperdeknipknip*
-
Schoenzool
Daarom gebruik ik ook liever een [func]mysql_fetch_assoc[/func] -
Waarom gebruik je een assoc of array in je php maar wil je hem als object defineren ?
$res->wachtwoord
i.p.v.
$res['wachtwoord']
Geld overigens ook voor de rest
-
Lees ff wat je zegt galmmiiee, je hebt een OEM versie inderdaad.
De TS weet niet of hij dit heeft, is lezen zo moeilijk ?? -
Sorry geen voorwaarden, als je een echt budget hebt kan je me een pm sturen.