Posts by zwpgangster

Is opgelost, heb de veroudere package verwijderd wat tijdens auto install erbij gekomen was, deze is waarschijnlijk corrupt geraakt.

daarna kon ik als vanouds installeren!

Wie o wie weet hoe je de installer voor updates in plesk kan herstellen? krijgen nu fouten en kunnen niks meer updaten.

ook via SSH en dan de repair commando runnen wilt niks uithalen

- The Yum utility failed to install the required packages

plesk update error log:

Code
    Error: The Yum utility failed to install the required packages.
    Attention! Your software might be inoperable.
    Visit https://support.plesk.com/ to search for a solution.

Wie is bekend met het programma PHP Point of Sale ( https://phppointofsale.com )

Een klant van ons gebruikt dit, echter heeft een medewerker fraude gepleegd met de kassa, de medewerkers worden met een nummer gebruikt om in te loggen, echter die dag waren er meerdere medewerkers aan het werk en allemaal zeggen ze dat niemand wat gedaan heeft.

Nu zouden we graag willen kijken of het mogelijk is om het wachtwoord ik plain text te krijgen wat in de DB staat ( aangezien ze allemaal persoonlijk ww hebben ingesteld ) om te kijken van wie ditn account is . Is zoiets mogelijk?

volgens mij mag dit niet zomaar, en moet er ten allertijden een kennisgeving zijn.

Gelukkig zit ik bij een partij die dit wel netjes hanteert. overstappen lijkt mij de juiste oplossing

Alleen de kabel zal niks verspreiden, ik werk dagelijks met security om malware en ransomware etc tegen te gaan.

Het is wel zo dat als er een soort van computer achter hangt om punten te monitoren, configureren ( bv om de wattage in de gaten te houden etc ) bv via een rasberry pi bv dat dit inderdaad onveilig kan zijn en dus zijn te hacken.

Bij telefoons en tablets etc kan je aangeven alleen opladen, dan zal er ook niks op het toestel terecht kunnen komen.

Iig bedankt voor het melden, idd hebben overheidsinstanties / vliegvelden zo’n dingen niet altijd hoog in het vaandel staan

Hallo Ferhat,

dit is bekend, heb het te druk om me eigen site af te maken...