Posts by Bever

Hee CP,

Ik ben iets aan het aanpassen en wil dat het om de 5 min aankomt om de 30 min werkt het wel maar als ik er om de 5 min van probeer te maken werkt het niet wat moet ik verranderen?

Om de 30 Min(Werkt wel):

PHP
    if($own['cash'] >= $kosten) {
          if($own['stad'] != $_POST['city']) {
            $aankomst = get_global_date("i");
            if($aankomst < 30) {
              $tijd = tijd() - (get_global_date("i") * 60) - get_global_date("s") + (30 * 60);
              $aankomst = date("Y-m-d H:i:s", $tijd);
            } else {
              $tijd = strtotime(get_global_date("Y-m-d H:") . "30:00") + (30 * 60);

Om de 5 Min(Werkt niet):

PHP
    if($own['cash'] >= $kosten) {
          if($own['stad'] != $_POST['city']) {
            $aankomst = get_global_date("i");
            if($aankomst < 5) {
              $tijd = tijd() - (get_global_date("i") * 60) - get_global_date("s") + (5 * 10 * 15 * 20 * 25 * 30 * 35 * 40 * 45 * 50 * 55* 60);
            } else {
              $tijd = strtotime(get_global_date("Y-m-d H:") . "5:00") + (5 * 10 * 15 * 20 * 25 * 30 * 35 * 40 * 45 * 50 * 55* 60);

Je Email is naar alle leden verstuurd.

Fatal error: Cannot use object of type stdClass as array in /home/blackban/domains/blackbandit.be/public_html/ingame/massa_email.php on line 22

Daar kan ik volgens mij niet aan liggen wand dat is alleen de verstuur knop en dat je er alleen maar in kan als je admin bent en het typ vak titel dat soord dingen maar zal hem even posten.

Hier hele script:

Hee Cp,

Ik ben eens aan het knutselen gegaan en heb een Massa Email script gemaakt maar de email komt niet aan. Hier de SQL:

Ik heb een probleem met mijn vip dagen en kan het zelf niet vinden :(. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Het probleem is dat als je eerst 7 maanden koopt en dan nog 1 maand dat je dan niet + een maand krijgt maar dat je alles kwijd bent en dus nog maar 1 maand hebt

PHP
    $members = mysql_query("SELECT id, power, cash, bank, health FROM users WHERE UNIX_TIMESTAMP(ban) < '" . tijd() . "' ORDER BY bank DESC LIMIT

Hoe sorteer ik het op bank en cash bij elkaar opgeteld? Ik heb al heel wat geprobeerd ik dacht zelf een totaal aanmaken in database maar hoe laat ik hem dan het totaal opslaan?

Bever

Oke dankje ga meteen kijken

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.11.09 18:09:25:
    Superior
    Heb je het zelf ook in gebruik? en werkt het geod?

Nou gewoon zien hoe het er uit zien als het online staat of het ook daadwerkelijk werkt:slotje: