Posts by Bever

Cijfer 0/10:
    Pluspunt: Geen
    Minpunt: Blijf veel oefenen gebruik meer kleuren. Een layout is meer als een paar vakjes en daat text ingezet.
    Conclusie: Blijf oefenen dan heb je over een tijdje een Goede layout
    Waarde:Als ik eerlijk moet zijn denk ik toch echt dat dit geen waarde heeft. Nouja ik zou het niet op mijn site willen zetten.

Het is misschien een beetje hart, maar het is mijn mening er zijn misschien mensen die er anders over denken maar dat hoor je dan nog wel van ze denk ik.

Bever

nou kijk net zo iets als een happy hour dat ik kan instellen dat hij dat moet doen en dat ik een tijd aan kan geven hoe lang hij dat doet als die tijd voorbij is moet hij automaties weer naar het oorgineel gaan dus ik stel in dat ik wil dat het 5 uur happy hour is dan vervangt hij automaties het orginele script door het happy hour script na die 5 uur vervangt hij het happy hour script weer automaties naar het orginele script ik wist niet hoe dat moest ze hebben mij gezecht een cron te gebruiken maar ik ben al een heel weil aan het probeeren geweest maar ik weet niet waar ik dan die cron moet plaatsten om die scirpts te laten vervangen als ik de tijd instel. Zo duidelijk genoeg8-|?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.12.09 22:30:37:
    Niemand?

Hee ik krijg het niet voor elkaar met die Cron ik weet niet hoe ik het neer moet zetten.

Cron:

PHP
    $secs = rand(3600,86400);
    if(floor($update['actie']/$secs) != floor(time()/$secs)) {
          $dbres                            = mysql_query("SELECT GET_LOCK('half_update',0)");
          if(mysql_result($dbres,0) == 1) {
            $cron_pass                      = "secretcronpassword";
            mysql_query("UPDATE `[cron]` SET `time`=NOW() WHERE `name`='actie'");
            include("_cron_actie.php");
            mysql_query("SELECT RELEASE_LOCK('actie_update')");
          }
        }

Dit is script:

En dat wil ik vervangen door dit script:

Waar zet ik die Cron dan?

Bever

Ik vind hem niet echt mooi. Maar voor zijn eerste layout vind ik hem redelijk gelukt. En ik zou er wat meer in maken. Ik vind het eigenlijk een beetje te weinig om het goed te kunnen beoordelen.

Bever

Danku 8-|

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.12.09 16:36:51:
    Ik ben al een tijdje aan het probeeren geweest maar lukt me maar niet waar moet ik die Cron nu neer zetten?

Dit is script:

En dat wil ik vervangen door dit script:

Waar zet ik die Cron dan?

dat script moet worden gebruikt als een actie dan moet de index.php en de shop.php of spendcredits.php worden verranderd voor soms 1 uur soms half uur soms 1 dag de tijd moet je dus gewoon in kunnun stellen in min. of sec. leek mij het handigst

Hee CP,

Ik zit met een probleem ik heb twee verschillende scripts voor een ding. maar dat script verwissel ik af en toe nu wil ik maken dat hij dat automaties doet dus dat ik kan zeggen van ik wil dat hij nu 5 uur dat script gebruikt en als die 5 uur om zijn dat hij het oorgineele weer terug zet nu moet ik dat allemaal zelf doen. en als ik er dus niet ben kan dat niet. Heeft iemand een idee hoe ik dit maak? En hoe ik dan ook de tijd kan laten zien die nog te gaan is dus als ik 5 uur dat script wil dat er staat van nog 4:50:20 te gaan dus

PHP
    Uur:Min:Sec

?

Bever

Hee CP,

Weet een van jullie hoe ik hier fam power bij maak? Ik ben al tijdje aan het probeeren. Het moet net zo zijn als bij banditi source. En ja ik heb al in banditi source gekeken en dan daar kon ik ook niet echt iets van maken.

Hier script

Bever

Citaat van SkyNet

Als in de database de rang : beheerder hebt staan doe je :

PHP
    if($own['beheerder'] == 'Ja'){ Hier je paneel bijv. }

8-) Dat snap ik ook wel hoor dat had ik al lang maar dan kan je als nog maar met een rang zien en dan zou je allemaal aparte scripts moetten maken

Db-maffia

Bedankt

Nee sorry ik dacht verkeerd ik wil gewoon dat je een script met alle twee de rangen kan bekijken dus

PHP
    if($own['admin'] == 'Ja'){

Hier kan je het alleen als admin bekijken en ik wil dat je dat als admin en beheerder kan

Maar ik snap niet hoe ik dat dan doe

dankje ga probeeren

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.11.09 16:46:46:
    ik heb het nu zo:

PHP
    if ($level == 1) {ALTER TABLE users ADD `beheerder` varchar(3) NOT NULL default 'Nee'}
    if ($level == 2) {ALTER TABLE users ADD `admin` varchar(3) NOT NULL default 'Nee'

Maar dat werkt niet. Maar dit is ook niet zo als je het in de database moet zetten of wel?

Hee CP,

Ik heb een vraagje ik ehb advies gekregen maar het lukt me niet. hoe moet ik dit doen?

Citaat van JeroenH

Gewoon een field in je database maken met als naam bijvoorbeeld "level", an die andere twee fields verwijderen.
    In "level" stop je dan een nummer (bijv: 0 = normale user, 1 = beheerder, 2 = admin).

En dan in je script "{if $beheerder > 0}"

Bever