Posts by Bever

Vind het alleen raar dat je er onbeperkt neer zet en dan helemaal onderaan

Extra 1 Gb Dataverkeer (vooraf) ? 0,80 p/m
    Extra 1 Gb Dataverkeer (achteraf) ? 1,80 p/m

Voor de rest de pakketten zijn volgens mij best aantrekkelijk ja

@ diestro

Heb je geen gelijk in een diesel moter verbruikt minder dan een benzine moter op de kilometer het licht er aan of de auto even zwaar is als de auto's even zwaar zijn allebij even grote tank ongeveer zelfde type moter alleen de eene diesel en de andere benzine kan je langer rijden met de diesel tot hij op is maar het scheelt wel weer veel in belasting maar als er in een benzine een 1.6 moter licht en in de diesel een 2.0 of zo zullen ze wel ongeveer het zelfde verbruiken

Hee ik zit met een error waar ik niet uit kom mijn helpdesk geeft deze error zouden jullie er even naar willen kijken?

Hier de error:

PHP
    Fatal error: Cannot redeclare mysql_fetch_query() (previously declared in /home/blackban/domains/blackbandit.v3host.be/public_html/includes/inc.functions.php:15) in /home/blackban/domains/blackbandit.v3host.be/public_html/includes/inc.functions.php on line 23

Hier het helpdesk script:
    http://www.codedump.be/code/485/

Hier inc.functions:
    http://www.codedump.be/code/486/

[offtopic]Ik weet dat ik hier al een topic over aan heb gemaakt maar daar kon ik niet meer in posten of de startpost verranderen vandaar.[/offtopic]

Weten jullie wat dit wil zeggen?

Bever

Hee ben een script aan het maken voor mijn happyhour maar ik kom er niet uit ik wil dat hij bij dit stukje script het getal in de database verranderd

Stukje script:

Hij moet dus als ik die optie van 23 uur kies moet hij van in de database op 23 zetten.
    Maar het werkt niet hier hele script:

Weet iemand het?

Bever

ja maar die 17 mot juist die van zijn die 17 en 21 moetten verranderen dan is het otch gewoon

PHP
    $hour        = mysql_query("SELECT `van`, `tot` FROM `happyhour`");
    while($happy = mysql_fetch_assoc($hour)) {
    if ($tijd >= $hour['van'] and $tijd < $hour['tot']) {
        include("index2.php");
    else {
        include("index1.php");
    }
    }

Of zeg ik nu iets stoms?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.12.09 20:57:17:
    Ok heb het gevonden bedankt ik heb het zo gemaakt voor de gene die het ook willen gebruiken

zo iets?

is dat zo? niet goed volgens mij of wel?