Ja icons staat gelijk in de map public_html en staan geen mappen tussen.
Posts by Bever
-
-
Als je URL met kleine letter schrijft dan werken de scripts wel maar de icons nog steeds niet.
-
Ik heb dat gedaan en er komt gewoon de site te staan.
-
Ik zit met een probleem. In mijn config staat een stuk waar je url in moet vullen en een eventuele map waar het instaat. Als je de scripts in een map zet en je zet de map naam ook in het stukje config laat hij alle images uit de map icons wel, maar als je de bestanden rechtstreeks in de map public_html zet en je vult in de config geen map in dan zie je de images uit de map icons niet. Hier het stukje uit de config:
Tussen de "" achteraan moet je dus een map naam invullen waar de bestanden in staan. Dus bijvoorbeeld als ik al mijn bestanden in de map v2 zet en ik zet in de config:
dan werken alle icons zet ik hem rechtstreeks in de map public_html zonder de map v2 en laat ik de "" leeg dan zie je geen icons. Hoe kan ik dit oplossen? -
Ondersteunt je host de mail functie wel?
-
Ja gewoon op het forum bij nieuws en mededelingen dan komt het bericht daar.
-
dat zit bij criminolz volgens mij bij includes/inc.functions
-
Ok Bedankt voor de reacties. Nu heb ik denk wel genoeg keuze :cheer:
-
Als je hem ergens te downloaden zet dan zou ik banditi niet doen. Want dan krijg je alleen nog maar site's met banditi source waar niets aan gedaan is. En ik denk dat je er al genoeg van dat soord hebt. Om te leren is het misschien wel de beste want het is een grote bug :p.
-
Is het alleen psd of ook slice?
-
Willem Zal er zeker nog even goed naar kijken. :cheer:
-
Gewoon een game. Ik had al enkele keren voor dat ik dit topic starte op jullie site gekeken
maar wou toch even vergelijken. En andermans meining weten.
-
Oke Bedankt. Ga weer kijken :p
-
Dankje zal eens gaan kijken
-
Hee ik ben al tijdje opzoek naar een goede betaalde host. Maar nu wil ik andermans mening graag weten over hosts. Het belangrijkste is of ze betrouwbaar zijn en of ze er niet vaak uit liggen dat soort dingen. De prijs is niet zo heel belangrijk maar natuurlijk altijd mooi mee genomen.
-
Vrolijk pasen. Bij ons zijn de eitjes al bijna op :p
-
-
-
Nou in de config stond:
PHPAls de bezoeker niet is ingelogd if (empty($_SESSION['login']) && $page[2] != 'nieuws.php' && $page[2] != 'index.php' && $page[2] != 'verhaal.php' && $page[2] != 'hof.php' && $page[2] != 'top100.php' && $page[2] != 'onlineleden.php' && $page[2] != 'leden.php' && $page[2] != 'leden_geld.php') { // En de pagina geen index.php is //if ($page[2] != 'nieuws.php' && $page[2] != 'verhaal.php' && $page[2] != 'hof.php' && $page[2] != 'top100.php' && $page[2] != 'onlineleden.php' && $page[2] != 'leden.php') { header('Location: index.php'); exit(); //} }
en de config werd dus ge include naar index dus kreeg je een omleidingslus
-
Oke, Zal ik de volgende keer doen. Ik heb nu elk bestand bekeken en alleen in de config.php staan een paar header() maar in geen een ander bestand. Er zijn er wel een paar die bijvoorbeeld naar een script gaan die niet bestaat. Maar dat is toch niet erg?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.03.10 19:24:10:
opgelostBedankt voor de hulp.