Posts by Bever

Hee ik zit met een probleem. Nouja ik weet eigenlijk ook niet of het wel kan. Vandaar dat ik het even vraag. Kijk ik wil dat het rode vak groter word als de text langer word dus als het op een tweede regel komt. Hier heb ik wat ik nu krijg.

http://i40.tinypic.com/2qn9y4i.jpg

Nu wil ik dus dat het rode vak grooter word en dat de border om de text heen staat en niet dat de text door de border gaat. Ik heb het zo in mijn css:

idd Stan/Spinazie

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.05.10 14:01:58:
    Ik heb die van banditi nog eens gebruikt en nu krijg ik wel iets maar er gebeurt niets als je er met je muis over gaat het is gewoon altijd het zelfde:

http://i41.tinypic.com/e5skqu.jpg

Zo is het altijd gelijk als je op de pagina komt bij een mouseover gebeurt er niets.

Code:

Ik weet niet of ik het goed heb gedaan ik heb dit gewoon uit de banditi source gehaald en beetje bij mij ingebouwd.

Oke ik ga even knutselen.

Ow en stan ik had die van de banditi clone ook al en daar kon ik niets van maken.

@ Spinazie
    Zal de volgende keer even goede categorie zetten sorry. Nou ik wil net zo iets maken als bij banditi.nl zoon mousover als je over een lid gaat krijg je gegevens van de speler in een schermpje ik heb al wat geprobeerd met Onmouseover maar krijg het niet voor elkaar. Ik wil wat uitleg over zoon mouseover.

@Perrytje
    Gedaan.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.05.10 14:32:49:
    Robin
    oke, ga even probeeren.

Hee ik ben al een tijdje aan het kloten met een mouseover net zo een als maffiabaas.nl, banditi.nl en er is er ook ooit een voor banditi clone gemaakt die heb ik ook gevonden maar als ik het probeer aan te passen voor mijn script werkt het niet er komt gewoon niets eigenlijk. Ik hoop dat jullie mij een beetje uit kunnen leggen hoe het werkt.

Bedankt allemaal :cheer:. Ik heb het al gevonden. Was een beetje slordig geweest, en had een script onder het andere geplaatst. Toch bedankt voor de moeite8-|. Sorry voor het storen

Hee ik zit met een error en ik zou echt geen flauw benul hebben wat hij betekend.

Hier de error:

PHP
    Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 122880 bytes)

Ik weet wel ongeveer wat het betekend maar wat kan ik er aan doen? het is op elke pagina en elke keer in een ander script. Eene keer in config.php andere keer in template.php. Ik hoop dat jullie het weten.

[offtopic]Sorry mafiabase :p[/offtopic]
    Nou ik kan eigenlijk echt geen css. Hoe zet ik een icoon in de css? dat hij altijd voor de text komt?

Ik vind het wel goed. Je weet nooit wie er onder die boerka zit. Af en toe toch wel eng als je je omdraait en er staat iemand waar je niet eens zijn/haar ogen van kan zien.

diestro
    Sorry ik had jou reactie nog helemaal niet gezien.:p

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.04.10 19:38:31:
    diestro
    Nu krijg ik eerst een hele witte pagina en dan helemaal onderaan krijg ik de error maar nog steeds niet mooi in het midde.

Ik heb het nu zo, maar er gebeurt niets.

PHP
    .error_bad {
    	width:100%;
            height: 25px;
            vertical-align: middle;
    	background-color: #ffe0d7;
    	font-size: 11px;
    	font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
    	font-weight: bold;
    	border: 1px solid #972228;
    }

[offtopic]Ik weet niet of ik het wel goed doe hoor. CSS is niet bepaald mijn sterkste kant.[/offtopic]

Hee ik zit met een probleem.

Voor de klikkers: http://i39.tinypic.com/nxvqj5.jpg

Nu is het probleem dat het kruisje niet mooi in het midde komt. Ik wil dat het ongeveer zo komt:

Voor de klikkers: http://i39.tinypic.com/2m3irr7.jpg

Hier wat ik in mijn css heb:

PHP
    .error_bad {
    	width:100%;
            height: 25px;
    	background-color: #ffe0d7;
    	font-size: 11px;
    	font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
    	font-weight: bold;
    	border: 1px solid #972228;
    }

Ik hoop dat iemand me kan helpen :).

Hee ik zit vast. Ik heb in mijn script staan:

PHP
    if($_POST['email'] == $own['email']){

Het is de bedoeling dat je je email intypt in een input en als hij overeen komt dat hij goed gekeurd word en word uitgevoerd. Maar dit is wel hooftletter gevoelig Bv. Je hebt in de database de email [email protected] staan en ze typen in de input [email protected] dan moet hij het goed keuren maar dat doet hij dus niet. Of als er in de database staat [email protected] en je typt [email protected] keurt hij dat ook af. Hoe zorg ik dat het niet hooftletter gevoelig is? Hoop dat jullie mij kunnen helpen:cheer:.

Waarom dan niet? Al de bezittingen, Drugs, Dranken, enz. Maar dan weet ik genoeg. Toch bedankt:cheer:. Hier kan denk ik wel een slotje op:slotje:.