Posts by Bever

Hee. Ik zit met een vraagje. Ik wil dat mijn script het nieuwste bericht bovenaan zet. Daarom wil ik hem op id laten sorteeren. alleen het id word steeds hoger dus als het eerste bericht 1 is en dan is het tweede bericht 2 dus komt bericht 1 bovenaan en daaronder bericht 2 terwijl bericht 2 nieuwer is dan bericht 1. Hoe kan ik zorgen dat hij bericht 1 onderaan zet en bericht 2 bovenaan?

Hier mijn query:

PHP
    $sql->query("SELECT afzender, id, titel, gelezen, datum FROM berichten WHERE geaddresseerde = '" . $own['id'] . "' ORDER BY datum");

Ik hoop dat iemand het weet 8-|

Opgelost. Ik had iets verkeerd gedaan er stond if($_POST['submit'] == "Versturen" && !empty($_POST['onderwerp'] enz. hij gaf dus een foutmelding als submit niet verstuuren was oplossing:

Lancer bedankt door jou keek ik nog eens een keer heel goed naar die if ;)

Hee. Ik zit met een probleem. Ik ben met een script bezig maar nu geeft hij gelijk als ik het open al de foutmelding weer van als de velden niet zijn ingevuld. Dat zou niet moeten je zou het formulier in moeten vullen en als je dan op verzenden drukt en niet alle velden zijn ingevuld dan zou hij de error pas moeten geven.

Script:

Ik hoop dat iemand me kan helpen:cheer:.

warom doe je die query niet gewoon zo?

PHP
    mysql_query("UPDATE `user` SET `cash`=`cash`-10000000, `lot`=".$lotnummer." WHERE `id`=".ID) or die(mysql_error());

Opgelost. Oplossing:

:cheer: Ik was de ' vergeten

Ja maar hoe zorg ik dan dat het het gelijk is ik heb het al zo geprobeerd.

Maar dan loopt de klok niet meer en blijft hij dus stil staan.

Hee ik zit met een probleem. Ik wil een lopend klokje op mijn website. Op de plaats waar het klokje moet moet dit:

PHP
    <span id="servertime">' . date("H:i:s") . '</span>

En dit is mijn JavaScript:

Alles werkt alleen als de pagina moet herladen dan gaat het klokje van bv. 14.33.35 naar 14.33.38 en dan weer terug naar 14.33.36 en dan loopt hij gewoon weer goed en dat is elke keer als je op een link klikt. Is er een manier om dit op te lossen?

Shit nu ik er nog eens heel goed naar kijk zie ik het (denk ik) bedoel je dat ik een " ben vergeten na de kill();? Nouja het is in ieder geval fout.

PHP
    <td><a href="profile.php?mid=' . $user['id'] . '" onmouseover="userinfo(' . $user['online'] . ', ' . $user['username'] . ', ' . $user['familie'] . ', ' . $user['health'] . ', ' . $rangen[$user['rang']] . ', ' . $user['rangvordering'] . ', ' . $user['power'] . ', ' . $user['killers'] . ', ' . $ustad . ', ' . $user['maffia'] . ', '0', ' . $user['veilig'] . ', '0', ' . $user['geslacht'] . ', ' . $user['admin'] . ', ' . $user['moderator'] . ', ' . $user['helpdesk'] . ', ' . $user['denktank'] . ', ' . $user['vakantie'] . ', ' . date("H:i:s") . ');" onmouseout="kill();">' . checkspecial($user['id']) . '</a> ' . betaald($user['id']) . '</td>

Zo zou het dus goed moeten zijn?

oeps

PHP
    <td><a href="profile.php?mid=' . $user['id'] . '" onmouseover="userinfo(' . $user['online'] . ', ' . $user['username'] . ', ' . $user['familie'] . ', ' . $user['health'] . ', ' . $rangen[$user['rang']] . ', ' . $user['rangvordering'] . ', ' . $user['power'] . ', ' . $user['killers'] . ', ' . $ustad . ', ' . $user['maffia'] . ', '0', ' . $user['veilig'] . ', '0', ' . $user['geslacht'] . ', ' . $user['admin'] . ', ' . $user['moderator'] . ', ' . $user['helpdesk'] . ', ' . $user['denktank'] . ', ' . $user['vakantie'] . ', ' . date("H:i:s") . ');" onmouseout="kill();>' . checkspecial($user['id']) . '</a> ' . betaald($user['id']) . '</td>

Zo had ik het als eerst heb al vanalles geprobeerd die \" heb ik ook maar geprobeerd. Maar vergeten weg te halen.

Hee ik zit met een probleem ik ben bezig met een mouseover. Nu krijg ik een error:

Parse error: syntax error, unexpected T_LNUMBER, expecting ',' or ';'

Ik heb al een heleboel dingen geprobeerd maar niets werkt. Hier het stuk script:

De error komt op regel 4 Als ik het stuk van onmouseover="userinfo( tot het stuk onmouseout="kill(); weg laat dan blijft de error weg.

Ik hoop dat jullie de oplossing weten

Daar is volgens mij geen manier voor. Ik heb zoon soort systeem ook gemaakt en heb het ook gevraagd hier op CP. Toen wist niemand een oplossing.

@ diestro
    Bedankt dat was het ik heb de text-indent vervange door padding-left

Nu heb ik het zo staan in mijn css:

Alleen zoals je zag stond hij onder ook tegen de border aan als hij twee regels lang was. Nu had ik padding-bottom: 8px; gedaan en was het goed maar als je dan maar een regel had was hij onder te veel px. Hoe moet ik dat dan oplossen?

Oke ik ga het probeeren dankje

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.05.10 15:35:53:
    Nu krijg ik het bijna goed alleen komt nu de tweede regel het begin tegen de border aan en die moet er ook 22px er vanaf hoe doe ik dat dan?