Posts by Bever

Oke nou het gaat er om dat ik wil dat de query alleen de aanvallers selecteert waarvan own['id'] aanvaller is en user['id'] verdediger. Maar nu wil ik dus ook nog dat hij die alleen selecteert als het binnen dit uur is dus stel pietje valt om 22.35.22 jantje aan en jantje valt om 22.55.33 marietje aan en pietje valt nog een keer jantje aan om 22.45.36 als het dus 23.00.00 is dan zou hij dus bij pietje en jantje 2 moeten geven en bij jantje marietje 1 maar als het dan 22.36.45 is zou hij dus bij pietje jantje nog maar 1 aan moeten geven en bij jantje marietje ook nog 1 waneer het dus 22.46.55 is zou hij dus voor pietje jantje 0 geven en voor jantje marietje 1

Dus hij moet het dus selecteeren als het nog geen uur geleden is als het dus gebeurde om 22.35 en het is 23.36 dan zou hij die van 22.35 niet meer moetten selecteren maar als het 23.34 zou zijn moet hij hem dus nog wel selecteeren. Zo duidelijk?

EDIT:
    In de database is het een datetime vak.
    Dit is de query lastattack:

PHP
    $lastattack = $sql->fetch($sql->query("SELECT datum FROM attacklog WHERE aanvaller = '" . $own['id'] . "'"), 'assoc');

Ik heb nog een foutje als je eerst op de eerste kleur van de achtergrond klikt en dan op de tweede en dan weer op de eerste en dan weer op de tweede dan veranderd de kleur dus als hij eerst bege was dan word hij dan bv paars als je dan op de paarse klikt dan word de achtergrond toch bege.

SkyNet
    En ik vind het nogal apart dat toen ik gister keek dat hij 20/25 koste (weet niet presies meer een van die twee) en nu plotseling 70 :p.

@ NielsB

Ik heb het al op deze manier geprobeerd maar dat werkte niet.

Maar dat werkt niet.

EDIT:
    Sorry verkeerde stukje gepakt.

PHP
    $maxtijd = (strtotime($lastattack['datum']) + 3600);
        $max = $sql->count_results($sql->query("SELECT aanvaller FROM attacklog WHERE aanvaller = '" . $own['id'] . "' AND verdediger = '" . $user['id'] . "' AND '" . $maxtijd . "' < '" . time() . "'"));

Hee ik ben al een tijdje aan het proberen iets te selecteren. Maar het probleem is dat hij het alleen moet selecteren als het binnen het uur is gebeurt dus voorbeeldje om 22.12.33 gebeurt er iets dat gebeurt 3 keer dan wil ik met een query dus dat aantal selecteren. Maar als het dan 22.12.34 is dan moet hij gewoon weer 0 aangeven. Ik ben al een tijdje aan het proberen dit te doen. Het gaat om een datum vak in mijn database. Dit is de query zoals ik hem nu heb alleen nu selecteert hij het van elke datum en ik wil dus dat hij alleen selecteert als het binnen dit uur is gebeurd. Query:

PHP
    $max = $sql->count_results($sql->query("SELECT aanvaller FROM attacklog WHERE aanvaller = '" . $own['id'] . "' AND verdediger = '" . $user['id'] . "'"));

Hoop dat iemand het weet:cheer:.

Waar is het domein geregistreerd? Tot wanneer is het domein geldig? Zit er hosting bij? ect.

Owja ik zie het. typfoutje maar daar zit het probleem niet in.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.06.10 21:50:22:
    @ Jannick
    Oke zal het eens probeeren

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.06.10 21:54:58:
    Opgelost. Ik ben het laatste haakje vergeten na de values het sluit haakje. Bedankt allemaal.

Hee ik zit met probleem. Mijn script verzend niet. Maar krijgt een error als je op verstuuren klikt. Ik ben al tijdje aan het zoeken. Maar kan het niet vinden.
    Hier het script:

De error:

Citaat

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1

Ik hoop dat iemand het weet :cheer:.

@ Superior
    Nou als de zin nu onder elkaar komt dan staat hij presies tegen de border aan. En aan de bovenkand staat hij er 8 px van af wacht hier prindscreen:

Hij moet dus in het midde staan. Maar als ik er een padding-bottom bij doe en die op 8 zet staat hij in het midde maar als het dan maar 1 zin is staat de zin weer te veel omhoog want dan zit hij onder 16 px en boven maar 8 px van de border af. Snap je het zo?

@ Superior
    Hoezo een padding-right? Dat is toch de afstand vanaf de rechtse border?

@ baldex
    Warom overflow: hidden;? Dan word alles wat er niet inpast niet weergegeven? Dus dan zie je maar de halve foutmelding?

corrigeer me als ik het fout heb.

Hee. Ik zit weer met een probleempje. Het gaat om dit script:

Hij moet als je op Versturen klikt eerst kijken of alle velden wel zijn ingevuld. Als alle velden zijn ingevuld dan moet hij de query uitvoeren en de header uitvoeren en de echo. Maar als niet alle velden zijn ingevuld dan moet hij de error geven. Maar als ik klik op Versturen of op Opnieuw dan gebeurt er niets. Hoe zorg ik dat hij het dan wel doet ik ben al tijdje aan het zoeken maar ik kan niets vinden.

Ik hoop dat iemand me kan helpen:cheer:.